• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Контейнер для зберігання медичних відходів категорії «В» (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні")

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для збору, зберігання, утилізації медичних відходів, Замовник здійснює закупівлю товару з вимогами передбаченими Додатком 2 до тендерної документації, оскільки він за своїми якісними, технічними, медичними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 528 480,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі отриманих комерційних пропозицій; інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro"; інформації, яка наявна у відкритих джерелах (на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках) (за методом порівняння ринкових цін). Контейнер для зберігання медичних відходів категорії «В» (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні") (номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне) (НК 024:2023: 35429 Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів) Товар поставляється на адресу Замовника транспортом Постачальника партіями, в кількості, зазначеній в заявці Замовника, протягом 5-ти календарних днів з моменту отримання заявки. Поставка Товару здійснюється автотранспортом Постачальника. Місце поставки Товару – за адресою Замовника (м. Суми, вул. Сумської артбригади, буд. 13, 40021, склад) транспортом Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження. Датою поставки Товару є дата, коли Товар був переданий у власність Замовника, що підтверджується відповідними документами (накладними). Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товарно-супровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість (сертифікати, висновки санітарно-гігієнічної експертизи, що надається санітарно-епідемічною станцією на кожну партію товару, паспорти якості товару), які надаються Замовнику в момент передачі товару. При виникненні претензій по асортименту чи якості Товару Замовник викликає представника Постачальника, складається акт, який підписується Постачальником та Замовником. Неякісний товар повертається Постачальнику. Постачальник повинен здійснити поставку товару згідно заявки Замовника, замінити неякісний товар за власні кошти протягом доби з дня отримання претензії. Заміна неякісного Товару не звільняє Постачальника від сплати штрафу, передбаченого розділом 7 Договору. Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 – ти робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та видаткової накладної. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.

Завершена

528 480.00 UAH з ПДВ