• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Технічна інвентаризація приміщень ВСП «Троїцький центр комплексної реабілітації КНП «ЦПМСД» Богданівської сільської ради Дніпропетровської області» за адресою: вул. Шевченка, 25-А, с. Троїцьке, Павлоградський район, Дніпропетровська область, 51491, Україна, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 – 71245000-7 – «Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження»

ОБГРУНТУВАННЯ: Закупівля визначеного виду послуг проводиться відповідно до вимог законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», розпоряджень КМУ від 24.02.2022 року №179-р «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану», від 24.02.2022 року №181-р «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні», у зв’язку з військовою агресією РФ проти України та широкомасштабного вторгнення в Україну збройних сил агресора, на підставі Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в країні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з врахуванням відповідних особливостей здійснення закупівлі, які зазначені в Постанові КМУ № 1178 ч.4 п. 13 Розділу І «Загальні положення»: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником». Закупівля послуг проводиться в зв’язку з виникнення нагальної потреби у послугах, яку Замовник не міг передбачити та згідно рапорту відповідальної особи «Про виникнення невідкладної нагальної потреби у здійсненні закупівлі» у межах визначених потреб замовника для забезпечення належних умов для функціонування та безперебійної роботи закладу на території Павлоградського району під час дії воєнного стану. (Оплата послуг за рахунок коштів НСЗУ).

Завершена

6 180.17 UAH без ПДВ