-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015:65310000-9 - Розподіл електричної енергії (Послуги з розподілу електричної енергії)
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України “Про публічні закупівлі” (далі − Закон). Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі − товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим відповідно до частини десятої статті 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Поряд з цим сфера застосування Закону встановлена статтею 3 Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених пунктом 28 частини першої статті 1, пунктами 1 і 2 частини першої статті 3 та частиною третьою статті 3 Закону. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Відповідно до частини 6 статті 3 Закону Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої статті 3 Закону, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником {Абзац четвертий пункту 2 частини сьомої статті 3 Закону}. У зв’язку з технічними причинами на ринку розподілу електричної енергії, договір про закупівлю може бути укладено лише з одним надавачем послуг на закріпленій території. Це підтверджується наступним: ПрАТ «Закарпаттяобленерго» є суб’єктом господарювання, яке здійснює господарську діяльність на ринку послуг з розподілу електричної енергії за регульованим тарифом, та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах Закарпатської області із часткою 100 % (в межах власних діючих мереж). Документи, що підтверджують умови застосування переговорної процедури: РЕЄСТР СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ, ЯКІ ПРОВАДЯТЬ ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ СТАНОМ НА 30.11.2021 (П.63 РЕЄСТРУ). (ПОСИЛАННЯ HTTPS://WWW.NERC.GOV.UA/REYESTRI-NKREKP/REYESTRI-SUBYEKTIV-PRIRODNIH-MONOPOLIJ-NKREKP)