• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Код НК 024:2019 - 45052 Крісло-візок для транспортування, складаний Інвалідні візки (33193120-6) код за ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Коляска інвалідна OSD-YU-JBS367A

Коляска інвалідна OSD-YU-JBS367A. Технічні та якісні характеристики товарів відповідають вимогам чинного законодавства України. Строк виконання договору: по 31.12.2021 р. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля організовується та проводиться та з метою забезпечення транспортування пацієнтів хворих на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, з урахуванням Розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 № 63 від 5 жовтня 2021 року «Про затвердження змін до переліку закладів охорони здоров’я, визначених для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (яким КП Луцька ЦРЛ віднесено до закладів охорони здоров'я другої хвилі для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2). При чому дану закупівлю замовник не міг передбачити під час планування та організації на початку року. Інвалідний візок необхідний для перевезення важких хворих на коронавірусну хворобу, і у замовника немає можливості організувати та провести спрощену закупівлю. Окрім того, керуючись роз’ясненнями Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» дана закупівля це – додаткова потреба, яку замовник не міг передбачити, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Закупівля здійснюється рахунок додаткових коштів - перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель, а саме: коштів у сумі 3370,40 грн (закупівлі UA-2021-10-21-004987-b, UA-2021-10-05-001917-b, UA-2021-09-23-007075-b, UA-2021-10-05-015708-b) та коштів у сумі 2629,60 - закупівля UA-2021-10-21-004987-b).

Завершена

6 000.00 UAH з ПДВ