• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Cистеми реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (тести, стрічка діаграмна)

1. Кількість товару: 240 одиниць (згідно п. 3.2 р.3 інформація щодо допорогової закупівлі товару та п. 1.2. р. I проекту договору, викладеному у Додатку №2 до інформації щодо допорогової закупівлі товару); 2. Місце поставки: Місце поставки: КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та Станції швидкої медичної допомоги – відокремлені структурні підрозділи КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (згідно п. 3.4 р.3 інформація щодо допорогової закупівлі товару та п. 5.2. р. V проекту договору, викладеному у Додатку №2 до інформації щодо допорогової закупівлі товару) за адресами: Станція швидкої медичної допомоги м. Донецька (85500, Донецька обл., смт. Велика Новосілка, пров. Південний, будинок 3 Станція швидкої медичної допомоги м. Волновахи (85700, Донецька область, м. Волноваха, вул. 1 Травня, будинок 17); Станція швидкої медичної допомоги м. Мирнограда (85320, Донецька обл., м. Мирноград, вул. Соборна, будинок 20); Станція швидкої медичної допомоги м. Костянтинівки (85100, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Білоусова, будинок 2 «б»); Станція швидкої медичної допомоги м. Краматорська (84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Остапа Вишні, будинок 24); Станція швидкої медичної допомоги м. Маріуполя (87506, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Бахмутська, будинок 20 «а»); Станція швидкої медичної допомоги м. Слов’янська (84122, Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. Центральна, будинок 7); КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Остапа Вишні, будинок 24 ); 3. Термін поставки: не пізніше 7 (семи) календарних днів з дати узгодження відповідної заявки від станцій швидкої медичної допомоги - відокремлених структурних підрозділів КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», включаючи вихідні та святкові дні, щомісячно. Датою поставки Товару є дата підписання видаткової накладної (згідно п. 3.5.р.3 інформація щодо допорогової закупівлі товару та п. 5.1. р. V проекту договору, викладеному у Додатку №2 до інформації щодо допорогової закупівлі товару); 4. Доставка товару Замовнику здійснюються за рахунок Учасника.

Завершена

73 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 735.00 UAH