• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнер металевий для збору ТПВ, євростандарт, оцинкований, 1,1м3 )

Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнер металевий для збору ТПВ, євростандарт, оцинкований, 1,1м3 )

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Номер: e9f130dbc8bd4fd4a634210f93365651
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-17-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 17.09.2021 11:34 - 09.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 17.09.2021 № 582 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби Від 17.09.2021 №582 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-05-21-013990-b 21.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм, передбачених пунктами 5, 6 частини першої статті 17, статтею 32, частинами 5, 6 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм пункту 8 частини першої статті 10 Закону та частини першої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕНТОК ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 23.01.2021 року) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рогатинського будинкоуправління (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «РЕНТОК ГРУП», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2021 №15501-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.07.2021 №15, від 21.07.2021 №16, вимогу про усунення порушень, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29 липня 2021 року, укладений договір про закупівлю від 10.08.2021 №4. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у частині п’ятій розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: - фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку», що не відповідає вимогам, встановленим пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, якою передбачено, що «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: - фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Таким чином, Замовником при складанні ТД допущено порушення норм, встановлених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. У частині 1 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД Замовником визначено підстави щодо відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, які не відповідають вимогам встановленим статтею 32 Закону. У частині 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД Замовник зазначив, що «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок. Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.», що суперечить вимогам встановленим частинами 5, 6 статті 41 Закону. Крім того, Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з порушенням строків, встановлених пунктом 8 частини першої статті 10 Закону та частиною першою статті 33 Закону, якими передбачено, що протягом одного дня з дати ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Зокрема, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.07.2021 №16, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «РЕНТОК ГРУП» 21 липня 2021 року, тоді як повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 29 липня 2021 року.
Період усунення порушень: 04.10.2021 13:39 - 21.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2021 13:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби від 04.10.2021 року Рогатинське будинкоуправління повідомляє, що з метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель викладених у висновку моніторингу закупівлі UA-2021-05-21-013990-b, були вжиті наступні заходи: Рогатинським будинкоуправлінням було проведено вдосконалення умов типової тендерної документації та приведено її у відповідність до вимог діючого законодавства України. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель прийняла до уваги зауваження Західного офісу Держаудитслужби та зобов’язується недопускати будь-яких порушень щодо неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, складання тендерної документації та/або внесення змін до неї в подальшій роботі, посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 06.10.2021 16:02