-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Твердий сир, сир кисломолочний
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
245 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
Номер:
fce4b5f9af8641e591d16a9512a99f3e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-22-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2021 00:00
Період моніторингу:
22.09.2021 14:10 - 14.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.09.2021 №584
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В.о. начальника управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.09.2021 № 584
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-05-21-012370-b 21.05.2021 RISK 2-15
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю установлено порушення норм частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником оприлюднено Додаткову угоду № 2 від 30.09.2021 в якій зазначено, що Додаткова угода № 1 від 21.09.2021 до Договору визнати такою, що не підлягає виконанню.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Тучинський геріатричний пансіонат» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2021-05-21-002385-a ; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 21.05.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ФОП «Безушко Віра Миколаївна», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протоколу засідання тендерного комітету № 225 від 11.06.2021, договір про закупівлю №8 від 23.06.2021 (далі - Договір), Додаткова угода №1 від 21.09.2021 до Договору про закупівлю № 8 від 23.06.2021, Додаткова угода № 2 від 30.09.2021 до Договору про закупівлю № 8 від 23.06.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.09.2021, від 30.09.2021.
За результатами аналізу внесення змін до Договору встановлено наступне.
Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 21.09.2021 до Договору, яка оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель, внесено зміни до п.9.2 розділу 9 Договору про закупівлю від №8 від 23.06.2021 в частині зміни ціни за одиницю товару – Сир кисломолочний та сир твердий – до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, без збільшення загальної суми Договору».
Проте, п.9.2 розділу 9 Договору про закупівлю від №8 від 23.06.2021 не передбачено збільшення ціни за одиницю товару.
З огляду на вищевикладене, внесення змін, які зазначені Додатковою угодою № 1 від 21.09.2021 здійсненні в порушення норм частини четвертої статті 41 Закону
В поясненні наданому Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, зазначено, про укладання додаткової угоди № 2 до Договору від 30.09.2021 пунктом 1 в якій зазначено «визнати такою, що не підлягає виконанню, додаткову угоду № 1 від 21.09.2021 до Договору». Відповідна додаткова угода № 2 від 30.09.2021 оприлюднена в електронній системі закупівель.
Ознаки ризику RISK 2-15 не підтверджено.
Період усунення порушень:
05.10.2021 14:36 - 22.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.10.2021 14:36
Запити/Пояснення
Номер:
5aca094f245843c58fe0771d310bce45
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.09.2021 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Твердий сир, сир кисломолочний», ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-21-012370-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
181ac2e48a884f0db332670d786b368f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.09.2021 16:30
Опис:
Комунальний заклад «Тучинський геріатричний пансіонат» Рівненської обласної ради та Фізична особа — підприємець «БЕЗУШКО ВІРА МИКОЛАЇВНА» у зв’язку із допущенням технічних помилок при укладенні додаткової угоди № 1 від 21.09.2021 до Договору про закупівлю № 8 від 23.06.2021 дійшли згоди 30.09.2021 додатковою угодою № 2 визнати такою, що не підлягає виконанню, додаткову угоду № 1 від 21.09.2021 до Договору про закупівлю № 8 від 23.06.2021. Відповідна додаткова угода № 2 від 30.09.2021 оприлюднена в електронній системі закупівель.
Номер:
6506ce52c76f44fd8a35e959adc7d790
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.09.2021 13:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Твердий сир, сир кисломолочний», ДК 021:2015:15540000-5:Сирні продукти (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-21-012370-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 21.09.2021 до Договору про закупівлю № 8 від 23.06.2021 (далі – Договір), яка оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель, внесено зміни до істотних умов договору щодо ціни за одиницю товару згідно пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, а саме: «збільшення ціни за одиницю товару «Сир кисломолочний та сир твердий» до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, без збільшення загальної суми Договору».
У зв’язку з вищевикладеним надайте документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин для зміни ціни за одиницю товару та внесення змін згідно з Додатковою угодою № 1 від 21.09.2021 до Договору про закупівлю № 8 від 23.06.2021.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.