-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з реконструкції рентген-радіологічного відділення ДУ «Інститут оторларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України» по вул. Зоологічній, 3 Шевченківського району м. Києва (Другий пусковий) (Роботи пов'язані з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об'єктів цивільного будівництва) код Код ДК 021-2015 CPV- 45200000-9 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Завершена
22 549 025.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 112 745.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 112 745.13 UAH
Номер:
51101e168a0f437f8a035035d01e870c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-01-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.06.2022 00:00
Період моніторингу:
02.06.2022 09:46 - 25.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2022 № 157
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі- Перелік).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2022 № 157
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2021-05-21-009864-b
Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка Національної академії медичних наук України»
Роботи з реконструкції рентген-радіологічного відділення ДУ «Інститут оторларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України» по вул. Зоологічній, 3 Шевченківського району м. Києва (Другий пусковий) 22 549 025,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31 та пункту 4 частини 5 статті 41 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету від 21.05.2021 № б/н, протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.06.2021 №115, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2022, договір від 30.06.2021 № 117/21, додаткові угоди від 08.07.2021 №1, від 02.09.2021 №2, від 29.12.2021 №3, пояснення Замовника від 06.06.2022 та від 13.06.2022 року.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції
ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником у тендерній документації (далі – ТД).
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники надають довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (не менш 10-ти працівників), із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій, їх посаду із розрядом (у випадках, коли професія передбачає розряди) та здобуту освіту із спеціальністю, підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). У разі надання договорів цивільно-правового характеру у них повинно бути вказано строк їх дії (вказано конкретні строки виконання робіт та дії договору), що повинен бути не меншим від строку виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі.
На підтвердження наявності працівників, зазначених в довідці Переможцем у складі своєї тендерної пропозиції надано цивільно-правові угоди, які не містять конкретних строків виконання робіт, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку 2 до ТД.
Також, відповідно до підпунктів 1.2.2 та 1.2.2.1 пункту 1 Додатку 2 до ТД у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база, виробниче приміщення та/або виробнича база та/або склад, офіс тощо використовується на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізинг, надання послуг техніки, інше) для підтвердження наявності рухомого майна (транспортних засобів та будівельних машин) надаються документи про державну реєстрацію транспортних засобів, якщо вони підлягають обов’язковій реєстрації відповідно до чинного законодавства (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, технологічних транспортних засобів або технічні паспорти тощо) та скан-копії договорів.
На виконання вказаної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди від 30.04.2021 № О-2021/0001, укладеного з ТОВ «ТРАНСАВТОГРУП», на підставі якого ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» використовує техніку, зазначену у довідці від 04.06.2021 №04-06/10, а саме:
1. Автомобіль загального призначення вантажний бортовий DAF CF58;
2. Самоскид спеціалізований вантажний RENAULT R440;
3. Кран на автомобільному ходу КАМАЗ 25т;
4. Екскаватор-навантажувач з дизель-молотом JCB 3CX SISTEMASTER;
5. Бульдозер CATERPILLAR D6M;
6. Автонавантажувач JCB 3CX SISTEMASTER;
7. Автокран КАМАЗ.
Для підтвердження вказаної інформації Переможцем у складі тендерної пропозиції надано копії свідоцтв про державну реєстрацію вказаних транспортних засобів.
Згідно з наданими свідоцтвами власниками транспотрних засобів є:
- автомобіль загального призначення вантажний бортовий DAF CF58 - Швець Андрій Михайлович;
- самоскид спеціалізований вантажний RENAULT R440 - ТОВ «ТРАНСАВТОГРУП»;
- кран на автомобільному ходу КАМАЗ 25т - Шпак Юлія Сергіївна;
- екскаватор-навантажувач з дизель-молотом JCB 3CX SISTEMASTER – Швець Андрій Михайлович;
- бульдозер CATERPILLAR D6M – Клапатнюк Ігор Васильвич;
- автонавантажувач JCB 3CX SISTEMASTER - Швець Андрій Михайлович;
- автокран КАМАЗ – Шпак Юлія Сергіївна.
Таким чином, власником лише Самоскиду спеціалізованого вантажного RENAULT R440 є орендодавець, тобто ТОВ «ТРАНСАВТОГРУП».
Відповідно до підпунктів 1.2.3 та 1.2.3.2 у разі якщо транспортні засоби, машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, вказані у довідці учасника, належать субпідрядній організації чи залучені нею для підтвердження наявності залученого субпідрядником рухомого майна (транспортних засобів та будівельних машин) надаються документи про державну реєстрацію транспортних засобів, якщо вони підлягають обов’язковій реєстрації відповідно до чинного законодавства (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, технологічних транспортних засобів або технічні паспорти тощо), та скан-копіії договорів з актами приймання-передачі (вимога про надання актів приймання-передачі не стосується договору надання послуг техніки). Договори повинні діяти не менше строку виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, а у разі встановлення сторонами такого договору строку його дії меншого у складі тендерної пропозиції учасника додатково надається гарантійний лист від субпідрядника про те, що такий договір буде продовжено на весь період виконання робіт. Також у складі тендерної пропозиції учасника від контрагента по договору надається лист-підтвердження про згоду на залучення його транспортних засобів та будівельних машин до виконання робіт по предмету цієї закупівлі не весь строк виконання таких робіт.
При цьому, інформації та/або документів, які б підтверджували право надання в користування (оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін.) від власників будівельної техніки, крім Самоскиду спеціалізованого вантажного RENAULT R440, а відтак і можливості надання в оренду техніки, зазначеної в специфікації №1 до договору від 30.04.2021 №О-2021/001 ТОВ «ТРАНСАВТОГРУП», а також листів-підтвердження від власників про згоду на залучення їх транспортних засобів та будівельних машин до виконання робіт по предмету цієї закупівлі на весь строк виконання таких робіт в складі пропозиції не надано.
Таким чином, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» у складі пропозиції не надано договорів, які би посвідчували право користування (оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін) вказаною вище технікою та листів-підтвердження від власників про згоду на залучення його транспортних засобів та будівельних машин до виконання робіт по предмету цієї закупівлі на весь строк виконання таких робіт, чим не виконано вимоги підпункту 1.2.3.2 Додатку 2 до ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Проте, на порушення вимог частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а уклав з ним договір на суму 22 548 995,32 гривень.
Також, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовником додатковою угодою від 29.12.2022 №3 продовжено строк дії договору від 30.06.2021 № 117/21 до 30.06.2022.
Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
На запит органу державного фінансового контролю щодо причин продовження строку дії договору Замовник повідомив, що «зміни до договору від 30.06.2021 № 117/21 вносились у зв'язку з необхідністю спільного з Замовником введення об’єкту в експлуатацію».
Однак, однією з умов вказаного договору є: «після завершення виконання робіт забезпечити спільно з Замовником введення об'єкта в експлуатацію», що передбачено пунктом 7.4.10 договору.
Крім того, відповідно до п.13.1 договору у випадку невиконання сторонами своїх зобов'язань за цим договором він діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником продовженно термін дії договору без наявності документально підтверджених об’єктивних на те обставин, що спричинили таке продовження, чим порушено вимоги пункту 4 частини 5 статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
28.06.2022 09:52 - 13.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2022 09:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Забезпечене усунення порушень
Дата публікації звіту:
30.06.2022 16:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionChanges: Так
Опис:
-
Дата публікації:
30.06.2022 16:43
Запити/Пояснення
Номер:
c11a22d561114d01923f43682e46afe7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2022 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з реконструкції рентген-радіологічного відділення ДУ «Інститут оторларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України» по вул. Зоологічній, 3 Шевченківського району м. Києва (Другий пусковий), Код ДК 021-2015 CPV- 45200000-9 – Роботи, пов'язані з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об'єктів цивільного будівництва, замовником якої є ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ОТОЛАРИНГОЛОГІЇ ІМ. ПРОФ. О.С. КОЛОМІЙЧЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-21-009864-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bc301866c0754a5abcf739dd0194c8af
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.06.2022 12:39
Опис:
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації та експертного звіту за робочим проектом: Роботи з реконструкції рентген-радіологічного відділення ДУ «Інститут оторларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України» по вул. Зоологічній, 3 Шевченківського району м. Києва (Другий пусковий) та відображені в Додатку 4 до тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", проектної документації та експертного звіту та відповідає розміру бюджетного призначення на 2021 рік за КПКВК 6561820 «Реалізація державних інвестиційних проектів Національної академії медичних наук України».
Посилання на сторінку власного веб-сайту: http://www.iol.com.ua
Інформація, щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено: «Головна сторінка-Державні закупівлі-Публічні закупівлі».
Номер:
ee031446ed6445ea9fa90073491fe938
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2022 07:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2022 00:00
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі мають бути визначені відповідно до проектно-кошторисної документації (робочий проект), яка пройшла експертизу кошторисної частини та затверджена в установленому порядку.
З огляду на вищезазначене, прошу надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: «Роботи з реконструкції рентген-радіологічного відділення ДУ «Інститут оторларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України» по вул. Зоологічній, 3 Шевченківського району м. Києва (Другий пусковий)».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
72438defe4c048b39bb093bd8014ecad
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.06.2022 13:50
Опис:
У відповідь на запит надаємо скановану копію Експертного звіту, щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: «Роботи з реконструкції рентген-радіологічного відділення ДУ «Інститут оторларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України» по вул. Зоологічній, 3 Шевченківського району м. Києва (Другий пусковий)».
Номер:
a4ecdc35039146f696c1460f0b1edffc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.06.2022 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2022 00:00
Опис:
За яких саме документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору від 30.06.2021 №117/21 (п.3 додаткової угоди від 29.12.2021 №3)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7476e0f546094cc9b02981fa745f1fcc
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.06.2022 16:21
Опис:
У відповідь на запит повідомляємо, що 30 червня 2021 року між ДУ «ІНСТИТУТ ОТОЛАРИНГОЛОГІЇ ІМ. ПРОФ. О.С. КОЛОМІЙЧЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» (Замовник) та ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» (Підрядник) було укладено Договір №117/21 щодо реконструкції рентген-радіологічного відділення Інституту по вул. Зоологічній, 3 Шевченківського району м. Києва (Другий пусковий) (Роботи пов'язані з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об'єктів цивільного будівництва) код ДК 021-2015 CPV- 45200000-9 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Згідно Додатку № 4 до Договору, термін виконання робіт – 31.12.2021. Термін виконання робіт не продовжувався та всі роботи були виконані до 31.12.2021 року, що підтверджується актами прийому-передачі робіт.
Згідно п. 13.1. Договору, строк дії договору до 31 грудня 2021 року, відповідно зобов’язання Підрядника перед Замовником, визначені п. 7.4. Договору, припиняються.
При цьому, п. 7.4.10. Договору визначено, що Підрядник після завершення виконання робіт зобов’язаний забезпечити спільно з Замовником введення об’єкту в експлуатацію.
З метою недопущення припинення зобов’язань Підрядника в частині сприяння при введенні об’єкту в експлуатацію, було прийнято рішення про продовження строку дії Договору до 30 червня 2022 року.