-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт комунальної дороги по вул. Набережна в с.Світязь Волинської області
Завершена
25 836 039.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 258 360.40 UAH
мін. крок: 1% або 258 360.40 UAH
Номер:
eb493a78c21840b2a7eda210ea1b3afa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-30-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2021 00:00
Період моніторингу:
30.12.2021 16:25 - 25.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
30.12.2021 № 831
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-05-19-012395-b.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 29.12.2021.
Начальник управління
Південного офісу Держаудитслужби
в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Шляховик-Т» та ТОВ «Вельт капітал» та їх оцінки, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неможливість їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому або протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14.01.2022.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; дотримання законодавства в частині повноти оприлюднення інформації при складанні форм документів; розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шацької селищної ради Шацького району Волинської області (далі – Замовник) на 2021 рік; сайт Замовника https://shsrada.gov.ua; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 19.05.2021 №22); тендерні пропозиції учасників ТОВ «Шляховик-Т» та ТОВ «Вельт капітал»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2021 №26 та від 16.06.2021 №28; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів від 16.06.2021; договір про закупівлю від 05.07.2021 №152, додаткові угоди від 21.12.2021 №1 та від 24.12.2021 №2; пояснення Замовника від 10.01.2022, отримане через електронну систему закупівель.
За результатами проведеного моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що Замовником у тендерній документації зазначена вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції та відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, у тому числі, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати), та іншу інформацію про проведення відкритих торгів.
Не зазначивши в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, Замовником порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень:
14.01.2022 15:26 - 29.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2022 15:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення по закупівлі за предметом «Капітальний ремонт комунальної дороги по вул. Набережна в с. Світязь Волинської області» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Посилання на закупівлю:
UA-2021-05-19-012395-b
Дата публікації звіту:
21.01.2022 10:00
Запити/Пояснення
Номер:
92882a805129437d994f6d9df37ec8e8
Назва:
запит на пояснення
Дата опублікування:
04.01.2022 09:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту комунальної дороги по вул. Набережна в с.Світязь Волинської області за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, що проводила Шацька селищна рада Шацького району Волинської області (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-19-012395-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
257d84f380af456093dbd5eae3cfb29d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.01.2022 15:04
Опис:
На запит щодо моніторингу Державної аудиторської служби України від 04.01.2022 року щодо процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт комунальної дороги по вул. Набережна в с. Світязь Волинської області»ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Посилання на закупівлю: UA-2021-05-19-012395-b
Номер:
ccfdea1256644af8a1b30deab1661e13
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
10.01.2022 15:23
Опис:
Додатково Протокол уповноваженої особи