-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” - ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція - Реконструкція фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові (коригування)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” - ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція - Реконструкція фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові (коригування) - відповідно до тендерної документації
Завершена
5 793 875.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 000.00 UAH
Номер:
1ee044ae80b14bbba536c1dc31e1af6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2021 00:00
Період моніторингу:
06.12.2021 11:27 - 29.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2021 № 526
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2021 №526
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-05-19-005816-c 19.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ПАТРОНАТ» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.07.2021 (протокол №6/06-07), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 29.06.2021 № 14581-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.07.2021, тендерну пропозицію приватного підприємства «ПАТРОНАТ» (далі – ПП «ПАТРОНАТ»), повідомлення щодо продовження розгляду тендерної пропозиції від 20.07.2021, вимогу про усунення невідповідностей до 24.07.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.08.2021 № 2/09.08, повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2021, договір від 28.08.2021 № 228, додаткову угоду від 12.11.2021 № 228/1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 08.12.2021 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», встановив вимогу щодо надання наступних документів: інформаційної довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою; штатного розпису та цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод; додатку 4ДФ звіту об’єднаної звітності (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) за 1 квартал 2021 року.
Також Замовник зазначив, що у разі прийняття працівників на роботу після останнього звітного періоду подається повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ПП «ПАТРОНАТ», якого визначено переможцем торгів, встановлено, що зазначений учасник надав додаток 4ДФ звіту об’єднаної звітності (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) за 2 квартал 2021 року, що не відповідає вимогам пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Крім того, у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.07.2021 № 31, у пункті 5 якої міститься інформація про наявність менеджера (управителя) зовнішньоекономічної діяльності Гучко І.І.; штатний розпис, затверджений директором ПП «ПАТРОНАТ» Куземською С.М. від 17.06.2021, яким передбачена посада менеджера (управителя) зовнішньоекономічної діяльності.
Однак, у «Відомостях про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» та додатку 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за 1, 2 та 3 місяці 2 кварталу 2021 року, відсутні дані про застраховану особу Гучко І.І., повідомлення про прийняття працівника на роботу у складі тендерної пропозиції також відсутнє.
Отже, учасник ПП «ПАТРОНАТ» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у відповідності до вимог пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Також, моніторингом установлено, що Замовник у пункті 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», встановив вимогу щодо надання довідки із зазначенням суб'єкта господарювання, з яким укладався аналогічний договір (договори) за встановленою формою, а також зазначив, що учасник має подати аналогічний договір (договори), указаний у довідці з додатками, якщо такі додатки зазначені в умовах договору.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ПП «ПАТРОНАТ» міститься довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 13.07.2021 №3, в якій зазначено про виконання одного договору, копія договору про закупівлю робіт за державні кошти від 22.04.2020 № 333, у пункті 3.6 якого визначено, що зміни та уточнення до договору та договірної ціни оформляються додатковою угодою, додаткові угоди до договору від 29.12.2020 № 3 та від 30.06.2021 № 4, що є невід'ємними частинами договору від 22.04.2020 № 333.
Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «ПАТРОНАТ» відсутні додаткові угоди від 29.04.2020 № 1 та від 05.05.2020 № 2, які є невід'ємними частинами договору від 22.04.2020 № 333, наявність яких підтверджується даними електронної системи закупівель (ID: UA-2020-01-24-003499-b), що не відповідає вимогам пункту 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ПАТРОНАТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір від 28.08.2021 № 228 на суму 5 000 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
17.12.2021 13:42 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2021 13:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог, викладених у висновку від 17.12.2021 UA-M-2021-12-03-000044 про результати моніторингу закупівлі, проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби в Сумській області, Галицька районна адміністрація повідомляє: Листом від 23.12.2021 № 31-вих-122592 районна адміністрація повідомила директора ПП «Патронат» Куземську Світлану щодо необхідності укладення додаткової угоди про розірвання до договору № 228 від 28.08.2021 за згодою сторін. У випадку незгоди на розірвання договору за згодою сторін, договір № 228 від 28.08.2021 буде розірвано Галицькою районною адміністрацією в односторонньому порядку з 10.01.2022 року. Згаданий лист 23.12.2021 скерований на електронну скриньку ПП «Патронат» та рекомендованим листом засобами поштового зв’язку (копію листа та фіскального чеку ПАТ «Укрпошта» додаємо). Тендерним комітетом враховано зауваження Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та вжито заходи щодо недопущення таких порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту:
23.12.2021 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
40b4588c920540e990d7080ca69dc9af
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.12.2021 11:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” - ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція - Реконструкція фонтану «Кульбаба» на пл. Галицькій у м. Львові (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-19-005816-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
aa2593c980c94ce99bcf442188cdcc03
Назва:
На ваш Запит «Про надання пояснень» від 06.12.2021 відповідно до здійснення моніторингу UA-M-2021-12-03-000044 від 06.12.2021 надаємо пояснення:
Дата опублікування:
08.12.2021 16:15
Опис:
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 “Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування”, затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначена на підставі проектно-кошторисної документації затвердженої розпорядженням голови Галицької районної адміністрації «Про затвердження проєктної документації» від 17.05.2021 року №114, позитивним експертним звітом ДП «Західний експертно-технічний центр держпраці» «Щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові (коригування)» від 12.05.2021 №213.3198.21.2504.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повністю відповідають проектно-кошторисній документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням (ухвала Львівської міської ради від 29.12.2020 №29 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік», ухвала Львівської міської ради від 11.03.2021 №313 «Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік»).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті Львівської міської ради 20.05.2021 року о 09:35 за посиланням:
https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/halytska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli.