-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (утеплення фасадів головного, хірургічного та поліклінічного корпусів Київського міського пологового будинку № 5 (м. Київ, просп. В.Лобановського, 2)
Завершена
20 579 845.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 205 798.45 UAH
мін. крок: 1% або 205 798.45 UAH
Номер:
4739dd36e60944f1a3743b8da64abbca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-10-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2021 00:00
Період моніторингу:
10.08.2021 14:09 - 03.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.08.2021 № 457
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 09.08.2021 № 457
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-05-19-002485-а 19.05.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27.08.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.05.2021 № 46 (зі змінами), реєстр пропозицій від 07.06.2021, тендерну пропозицію ТОВ «Грін Трейдінг» (далі – Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.06.2021, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.06.2021 № 80, та 29.06.2021 № 94, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2021, договір від 12.07.2021 № 117, пояснення Замовника на запит органу фінансового контролю від 18.08.2021, додаткова угода від 15.07.2021 № 1.
Період усунення порушень:
27.08.2021 14:09 - 02.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 14:09
Запити/Пояснення
Номер:
ed69e8d323ea45f1bc5bfa03cb2041b5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2021 18:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду (утеплення фасадів) головного, хірургічного та поліклінічного корпусів Київського міського пологового будинку № 5, замовником яких є Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський пологовий будинок № 5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-19-002485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d64ec1f6cadf4da8bd20924c523358c0
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України від 16.08.2021
Дата опублікування:
18.08.2021 16:24
Опис:
Пояснення, зведений кошторисний розрахунок, експертний звіт