-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: просп. Слобожанський, буд. 65, м Дніпро
Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників можуть бути складені як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає нотаріально завірений переклад цього документа. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 2 до тендерної документаці
Завершена
47 517 714.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 237 588.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 237 588.57 UAH
Номер:
441548e1ce344f22966d789dee33df5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2021 00:00
Період моніторингу:
30.11.2021 09:33 - 22.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-05-19-008827-b 19.05.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення абзацу 1 пункту 1 та абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір, з урахуванням вимог Цивільного та Госпордарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14.12.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон
№ 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 19.05.2021 № 154 (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій від 07.06. 2021 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради (далі – Замовник) від 10.06.2021№ 16, договір від 29.06.2021 № 13/2021, відповіді Замовника на питання від 03.12.2021 та від 10.12.2021.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам, встановленим у ТД.
Так, перевіркою тендерної пропозиції ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» встановлено наступне.
Відповідно до п.1 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати Довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4).
Додатком 4 до ТД встановлено, що для підтвердження інформації, зазначеної у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або у користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів.
Довідка від 01.06.2021 №2 «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» серед іншого обладнання містить наступні механізми: Агрегат зварювальний пересувний АБД-3122У, Агрегат фарбувальний Wagner 7000HA, Генератор 9,5 кВт 3 фази, Генератор бензиновий 7,5 кВт, Компресор повітряний Dnipro-M AC-50 VG, Компресор Airpress BM 200/330 (з двигуном внутрішнього згоряння Honda GX), які є у власності учасника ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП. Однак, технічні паспорти на вказані механізми у складі його тендерної пропозиції відсутні.
Враховуючи зазначене, Переможцем не виконано вимогу пункту 1 Додатку 1 до ТД.
Крім того, пунктом 6 Розділу 3 ТД передбачено, що учасники повинні надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації).
Відповідно до пунктів 17, 36, 41, 43, 45, 56, 60, 61, 65, 70, 71, 89, 90 Локального кошторису № 2-1-1, вказаних у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД), Замовником встановлено вимогу щодо виконання певних видів робіт матеріалами марки СЕRESIT (або еквівалент), однак Переможцем всупереч вказаних вимог в локальному кошторисі № 2-1-1, наданому у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами, не зазначено будь-якої марки або еквіваленту.
З огляду на вищевказане, Учасником не підтверджено технічні та якісні характеристики і відповідність таких характеристик вимогам, встановленим у вимогах Додатку 2 до ТД.
Враховуючи зазначене, Переможцем не виконано вимогу пункту 6 Розділу 3 ТД, в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам до предмета закупівлі.
Таким чином, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 1 та абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII, а також не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
16.12.2021 12:24 - 01.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2021 12:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради надає заперечення до висновку за результатами моніторингу від 16.12.2021 року.
У своєму висновку Північний офіс Держаудитслужби зазначає, що За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 1 та абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
Так, як зазначено у висновку «Так, перевіркою тендерної пропозиції ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» встановлено наступне. Відповідно до п.1 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати Довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4). Додатком 4 до ТД встановлено, що для підтвердження інформації, зазначеної у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або у користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів. Довідка від 01.06.2021 №2 «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» серед іншого обладнання містить наступні механізми: Агрегат зварювальний пересувний АБД-3122У, Агрегат фарбувальний Wagner 7000HA, Генератор 9,5 кВт 3 фази, Генератор бензиновий 7,5 кВт, Компресор повітряний Dnipro-M AC-50 VG, Компресор Airpress BM 200/330 (з двигуном внутрішнього згоряння Honda GX), які є у власності учасника ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП. Однак, технічні паспорти на вказані механізми у складі його тендерної пропозиції відсутні.
Враховуючи зазначене, Переможцем не виконано вимогу пункту 1 Додатку 1 до ТД.
Крім того, пунктом 6 Розділу 3 ТД передбачено, що учасники повинні надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації).
Відповідно до пунктів 17, 36, 41, 43, 45, 56, 60, 61, 65, 70, 71, 89, 90 Локального кошторису № 2-1-1, вказаних у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД), Замовником встановлено вимогу щодо виконання певних видів робіт матеріалами марки СЕRESIT (або еквівалент), однак Переможцем всупереч вказаних вимог в локальному кошторисі № 2-1-1, наданому у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами, не зазначено будь-якої марки або еквіваленту.
З огляду на вищевказане, Учасником не підтверджено технічні та якісні характеристики і відповідність таких характеристик вимогам, встановленим у вимогах Додатку 2 до ТД.
Враховуючи зазначене, Переможцем не виконано вимогу пункту 6 Розділу 3 ТД, в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам до предмета закупівлі.
Таким чином, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 1 та абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII, а також не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».
Замовник не згодний з твердженнями наведеними у висновку та вважає, що вказані твердження носять суб’єктивний характер та є такими, що не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель.
1. Так щодо нібито невиконання Переможцем вимоги пункту 1 Додатку 1 до ТД, повідомляємо наступне.
Згідно з ч.1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі ТД) учасник повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4). Разом із тим, у додатку 4 зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції (далі –ТП) копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. ДАНА ВИМОГА СТОСУЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО МАШИН ТА МЕХАНІЗМІВ. Агрегат зварювальний пересувний АБД-3122У, Агрегат фарбувальний Wagner 7000HA, Генератор 9,5 кВт 3 фази, Генератор бензиновий 7,5 кВт, Компресор повітряний Dnipro-M AC-50 VG, Компресор Airpress BM 200/330 (з двигуном внутрішнього згоряння Honda GX) не є машинами та механізмами.
У складі ТП Переможця міститься довідка вих №2 від 01.06.2021 року, складена за формою відповідно до Додатку 4 до ТД, в якій викладений перелік обладнання, матеріально технічної бази та інструментів необхідних для виконання робіт. Слід звернути Вашу увагу, що в пунктах, на які посилається Північний офіс дерджаудитслужби у своєму висновку, вказані саме обладнання та інструменти, а отже згідно вимог ТД не вимагалося надання жодних технічних паспортів, оскільки додаток 4 ДО ТД визначає, що вимога надання технічних паспортів стосується виключно машин та механізмів.
З урахуванням вищенаведеного, слід зазначити, що переможцем торгів - ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» надано необхідну інформацію та документи, як того вимагала ТД, а отже у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення його ТП.
Також слід зазначити що, вимогами Закону не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника за невідповідність умовам ТД, що в ній не встановлені.
2. Стосовно нібито невідповідності тендерної пропозиції переможця умовам технічної специфікації.
Відповідно до ч.6 Розділу 3 ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації).
Разом із тим, Додатком № 2 до ТД встановлено: «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції:
- Договірну ціну
- локальний кошторис
- відомість ресурсів
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат
- гарантійний лист щодо якості запропонованих матеріалів та засобів, які будуть використовуватися при здійснення ремонту предмету закупівлі;
Учасник в договірну ціну включає вартість робіт згідно із технічними вимогами з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів (що сплачуються або мають бути сплачені на підставі діючих нормативних документів) та з урахуванням ПДВ або без ПДВ (у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України).
Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його" походження або виробника у цій документації слід читати з виразом “або еквівалент”».
Учасником ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у повному обсязі дотримано умови ТД та у складі ТП надано файл «ДЦ_кошторисна документація.pdf», який містить наступні документи: договірна ціна; пояснювальна записка; розрахунок №№1-4: прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи, тис. грн.; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1; підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1; дефектний акт.
Локальний кошторис на будівельні роботи, а також підсумкова відомість ресурсів містять необхідну інформацію щодо відповідності необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку 2 до ТД;
Крім того, відповідно до наданої тендерної пропозиції № 1 від 01 червня 2021 р. (міститься у файлі «1Тендерна пропозиція.pdf») ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» також надано інформацію про надання останнім пропозиції згідно з технічними вимогами замовника торгів та про можливість та погодження виконати вимоги замовника.
З урахуванням вищенаведеного, слід зазначити, що Переможцем ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» надано необхідну інформацію та документи, що містять необхідну інформацію щодо відповідності необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
У зв'язку з вищезазначеним, дії Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради в частині визначення переможцем торгів - ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», не суперечать законодавству України.
Також, слід звернути Вашу увагу, що строк виконання робіт за договором до 30.11.2021, а отже на момент складання висновку за результатами моніторингу даної закупівлі, а саме 16.12.2021 року, строк виконання робіт за договором закінчився, а отже у Замовника відсутня можливість розірвання зазначеного договору, відповідно до зобов’язань за вказаним висновком. На сьогоднішній день, роботи за вказаним договором, виконано в повній відповідності до проекту та в повному обсязі.
На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти заперечення Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради до розгляду. Разом із тим повідомляємо, що Замовник не погоджується з твердженнями наведеними у висновку та вказаний висновок буде оскаржено до суду у встановлений Законом строк.
Дата публікації звіту:
22.12.2021 10:02
Запити/Пояснення
Номер:
3e7a42069eec4dcf9586c80b85decdb5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2021 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: просп. Слобожанський, буд. 65, м Дніпро, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, , замовником якої є Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-19-008827-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень, зокрема:
яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ea4b8b8688b2448c87ba9e73a6d5cad8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.12.2021 11:02
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у повній відповідності до проектно-кошторисної документації (експертного звіту, що виданий за результатом проходження державної експертизи проектної документації на даний об’єкт). Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обгрунтування (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi
Номер:
1e1ed3b6f3e84d88934683ae79dd8f50
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2021 10:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2021 00:00
Опис:
Прошу надати скан-копію експертного звіту, що виданий за результатом проходження державної експертизи проектної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.