• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Спортивний майданчик на прибудинковій території "Злагода-Люкс" в комплекті" (в рамках реалізації проєкту громадського бюджету міста Кропивницького на 2021 рік"

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер: 8931ebc50a76470a9609ac09ad3b7437
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 11.10.2021 16:50 - 03.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 08.10.2021 № 521 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2021 № 521 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-19-002197-b 19.05.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 715-93-42, vikaksvika@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління молоді та спорту Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 18.05.2021 №7, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Кононенко Андрій Вікторович, фізичної особи-підприємця Костенко Ірина Володимирівна, фізичної особи-підприємця Анашкіна Ольга Володимирівна (далі – ФОП Анашкіна О.В.), протоколи засідання тендерного комітету від 10.06.2021 № 9, від 17.06.2021 № 11, від 24.06.2021 № 12, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 19.07.2021 № 16409-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір, укладений між Замовником та ФОП Анашкіна О.В., від 26.07.2021 № 115, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. На запит Держаудитслужби про надання пояснень від 13.10.2021, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 20.10.2021 повідомив про те, що інформацію на власному веб-сайті та на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів не оприлюднив, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 22.10.2021 15:40 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2021 15:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління молоді та спорту Кропивницької міської ради не погоджується з висновком Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області щодо кваліфікації порушення управлінням молоді та спорту міської ради, як замовником, законодавства в сфері публічних закупівель, а саме: в частині порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 через відсутність складу порушення. Відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) органам місцевого самоврядування рекомендується затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів та забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Те, що Постанова № 710 носить рекомендаційний характер для органів місцевого самоврядування, підтверджується листом Державної аудиторської служби України від 09 червня 2021 року № 003100-14/7175-2021 «Щодо застосування постанови КМУ від 16.12.2020 р. № 1266». Постанова № 710 стосується утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, оскільки постановою затверджуються заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. А органам місцевого самоврядування рекомендується розробити власні заходи ефективного використання коштів місцевого бюджету на основі заходів, затверджених Постановою № 710, але не виключно в такій формі. Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» орган місцевого самоврядування – це орган, який утворюється територіальною громадою (територіальними громадами району, області) у встановленому законом порядку для виконання завдань і функцій місцевого самоврядування, наділений відповідно до закону владними повноваженнями, які реалізуються у визначених законом правових та організаційних формах. До них належать сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст; районні у містах ради та їх виконавчі органи. Органи місцевого самоврядування не належать до механізму державної влади, а місцеве самоврядування займає окреме місце в політичній системі (у механізмі управління суспільством та державою) і його необхідно розглядати як окрему форму реалізації народом належної йому влади. Орган місцевого самоврядування як організаційно самостійний елемент системи місцевого самоврядування, утримується за рахунок коштів бюджетів місцевого самоврядування і являє собою колектив громадян України, депутатів місцевої ради або службовців органів місцевого самоврядування, заснований у встановленому законом порядку для виконання завдань та функцій місцевого самоврядування, наділений з цією метою відповідними владними повноваженнями, які реалізуються у визначених законом правових та організаційних формах в інтересах відповідної територіальної громади (територіальних громад). За Бюджетним кодексом України: «Місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування». За Законом України «Про місцеве самоврядування»: «Бюджет місцевого самоврядування (місцевий бюджет) - план утворення і використання фінансових ресурсів, необхідних для забезпечення функцій та повноважень місцевого самоврядування». Виходячи з зазначених вище норм законодавства та, відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України, виконавчий орган місцевого самоврядування зі статусом юридичної особи є головним розпорядником коштів місцевого бюджету, в той час як положення пункту 4-1 Постанови № 710 поширюється на головних розпорядників коштів державного бюджету. Управлінням молоді та спорту Кропивницької міської ради, враховуючи рекомендації Постанови № 710 для органів місцевого самоврядування, забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення на офіційному сайті Кропивницької міської ради в розділі «Управління молоді та спорту» вкладка «Публічна інформація» (посилання: http://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-molodi-ta-sportu/obgrunt_UA-2021-05-19-002197-b.pdf), чим забезпечено прозорість використання бюджетних коштів та вільний доступ до інформації. Обов’язок ведення розділу виконавчого органу на офіційному сайті Кропивницької міської ради та своєчасність наповнення даного розділу необхідною інформацією визначено розпорядженням міського голови від 18 травня 2018 року № 62 «Про затвердження переліку розділів офіційного веб-сайту Міської ради міста Кропивницького та регламенту розміщення інформації» (посилання: https://kr-rada.gov.ua/uploads/documents/19433-rozp_62_18-05-2018.pdf), оскільки «Управління молоді та спорту Кропивницької міської ради є виконавчим органом Кропивницької міської ради, їй підконтрольне і підзвітне, підпорядковане Виконавчому комітету Кропивницької міської ради та міському голові» відповідно до положення про управління, затвердженого рішенням міської ради від 02 лютого 2021 року № 69 (посилання: http://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-molodi-ta-sportu/polozh_ums_02-02-2021.pdf). Аналізуючи вищезазначене, Замовник вжив необхідних заходів задля забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, оскільки оприлюднення відповідної інформації здійснюється насамперед для підвищення відповідальності замовників перед громадськістю за ефективне здійснення публічних закупівель. Крім того, управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області в своєму висновку кваліфіковано порушення саме законодавства в сфері публічних закупівель. Порушення законодавства про закупівлі визначені статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Відповідно до класифікації документу Постанова від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» відноситься до бюджетно-фінансового законодавства, що також доводить відсутність складу порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 28.10.2021 17:22

Запити/Пояснення