• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста, цибуля, морква, буряк, помідори, огірки, свіжий перець, яблука, банани, кабачки, мандарини, лимони, часник)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі докумети, що надаються учасниками викладаються українською мовою. Всі документи та додатки, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.Джерело фінансування – місцевий бюджет. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону. Закупівля відбувається для потреб закладів освіти Замовника

Завершена

375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
Номер: 0f33558897a24f5aa91beb0d1efe7cd5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-01-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 01.09.2021 14:21 - 23.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.09.2021 №534 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01 вересня 2021 року № 534 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-05-18-012205-b від 18.05.2021 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 18 і 19 частини другої статті 22 Закону, Наказу №710. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо: недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пунктів 18 і 19 частини другої статті 22 Закону, Наказу №710; усунення порушень абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору від 18.06.2021 № 212 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Хотинської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.05.2021 № б/н (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної-особи підприємця «Мокрієнко Олександра Макарівна» (далі – ФОП «Мокрієнко О.М.»); протокол уповноваженої особи Хотинської міської ради від 03.06.2021 № 160; повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2021; договір від 18.06.2021 № 212. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, чим не дотримано вимог пункту дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону. Крім того, у пункті 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлена вимога про надання учасником інформаційної довідки у випадку залучення/незалучення субпідрядних організацій, чим порушено пункт вісімнадцятий частини другої статті 22 Закону, відповідно до якого така вимога встановлюється у випадку закупівлі робіт чи послуг, в той час, коли предметом даної закупівлі є товар. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ФОП «Мокрієнко О.М.», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації. Так, відповідно до вимог Додатку 6 тендерної документації Замовником зазначено, що лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних подається учасником із зазначенням в ньому персональних даних (прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі), проте учасник ФОП «Мокрієнко О.М.» на виконання даної вимоги тендерної документації не зазначив такої інформації у листі. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив учасника ФОП «Мокрієнко О.М.», як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 08.09.2021 15:40 - 23.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2021 15:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. I. Щодо невідповідності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Зазначимо, що відповідно до дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, тобто Закон не зобов’язує зазначати в тендерній документації Перелік формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, тому порушення цій частині відсутні. II. Щодо вимоги про надання учасником інформаційної довідки у випадку залучення/незалучення субпідрядних організації зазначимо: для того щоб порушити вимогу пункту вісімнадцятого частини другої статті 22 Закону необхідно, щоб під час закупівлі робіт чи послуг така вимога була відсутньою, тобто наявність такої вимоги при закупівлі товарів не порушує вимоги п.18 ч.2 ст.22 Закону, тому порушення в цій частині відсутні. Разом з тим в тендерній документації прописано наступне: «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів». Про що Учасник надав лист-роз’ясненні довільної форми. III. Щодо надання Учасником листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, який подається Учасником із зазначенням в ньому персональних даних (прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі). Звертаємо Вашу увагу на те, що в складі тендерної пропозиції Учасником було надано копії паспорту, що містять необхідну інформацію. Що Замовник у даному випадку вважає достатнім. Разом з тим факт подання тендерної пропозиції свідчить про згоду на обробку персональних даних IV. Щодо зобов’язання усунути порушення шляхом розірвання договору вважаємо, що вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав сторін договору. Зауваження стосуються порушень, що не впливають на якість та повноту виконання Переможця своїх зобов’язань. Крім того вони не стосуються пунктів укладеного договору про закупівлю. Внаслідок розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами тендеру, виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час, і протягом вказаного періоду установа Замовника не будуть забезпечені відповідними товарами. Розірвання укладеного договору про закупівлю, предметом якого є постачання овочів та фруктів установам освіти, може призвести до зриву забезпечення відповідними товарами, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Крім цього згідно статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю розривається у разі визнання його нікчемним, а саме: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Виходячи з вищенаведеного вважаємо, що на даний час для розривання Договору відсутні підстави. V. На виконання висновку здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме: проведено аналіз шаблонів тендерної та закупівельної документацій проведено внутрішній моніторинг вже оголошених закупівель. Надалі зобов’язуємось уникати таких неточностей та порушень
Дата публікації звіту: 15.09.2021 15:35

Запити/Пояснення