• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи

Завершена

343 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 440.00 UAH
Номер: 10defb9e8d284b50a08e90bd221b0864
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-22-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.11.2021 15:38 - 30.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 08.11.2021 № 557 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.11.2021 № 557 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2021-05-18-011388-b 18.05.2021 Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради (код ЄДРПОУ 42664633) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Манейло Анни Олександрівни встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерних пропозицій учасників торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-18-011388-b, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (Протокол № 97 від 18.05.2021 року) (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Манейло Анни Олександрівни, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти № 42/2021-Б від 22.06.2021, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. RISK-2-15 - закупівля товарів та послуг у одного учасника, Замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі підтверджено. Інформація направлена на адресу Південно-Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України. Моніторингом встановлено, що згідно із абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації слідує, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, у т.ч.: Тендерна пропозиція подається за формою згідно Додатку 4. В свою чергу, Замовник у Додатку 4 до тендерної документації зазначив, що учасник не повинен відступати від даної форми, а також зазначив, що (Зміна тексту не допускається). Згідно тексту Форми «Пропозиція» (Додаток 4) слідує, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій…», в той час, як у ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ від 30.05.2021 Вих. №30/12 (файл: пропозиція.pdf) учасником ФОП Манейло Анною Олександрівною зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій…», що суперечить Додатку 4 до тендерної документації та абзацу першому частини третьої статті 22 Закону. Згідно пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Надані в ході моніторингу пояснення не спростовують вказаного порушення, оскільки відповідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. Відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника, оскільки норми статті 31 Закону є імперативними, а отже обов’язковими для виконання Замовником. Натомість, між Замовником та визначеним переможцем ФОП Манейло Анною Олександрівною укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти № 42/2021-Б від 22.06.2021. Окрім того, під час моніторингу встановлено розбіжність у змісті пункту 4 розділу 3 тендерної документації де зазначено, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» та у змісті Додатку 4 до тендерної документації де зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій». Під час моніторингу Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-05-18-011388-b (Дата формування звіту: 23 листопада 2021), сума оплати за договором становить 84 641,92 грн.
Період усунення порушень: 26.11.2021 11:48 - 11.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2021 11:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-М-2021-07-22-000093 від 08.11.2021 15:38 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" КОД ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 капуста білокачанна, 03221112-4 морква столова, 03221111-7 буряк столовий, 03221113-1 цибуля ріпчаста, 03221240-0 помідори, 03221270-9 огірки, 03221110-0-редиска, 03221250-3-кабачки 03222333-6 -вишня та черешня, 03222313-0 полуниця,03222331-2-абрикос,03222334-3-слива,03222314-7-малина,03222312-3-аґрус,03222311-6-смородина), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.Секретарем тендерного комітету здійснено навчання у сфері здійснення публічних закупівель згідно із затвердженою програмою підготовки спеціалістів з видачею сертифікатів за договором №07/99.21н від 26.11.21р.
Дата публікації звіту: 02.12.2021 13:52

Запити/Пояснення