-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
КОД ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Завершена
343 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 440.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 440.00 UAH
Номер:
10defb9e8d284b50a08e90bd221b0864
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-22-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2021 00:00
Період моніторингу:
08.11.2021 15:38 - 30.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
08.11.2021 № 557
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.11.2021 № 557
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2021-05-18-011388-b 18.05.2021 Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради (код ЄДРПОУ 42664633) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Манейло Анни Олександрівни встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерних пропозицій учасників торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-18-011388-b, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (Протокол № 97 від 18.05.2021 року) (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Манейло Анни Олександрівни, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти № 42/2021-Б від 22.06.2021, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель.
RISK-2-15 - закупівля товарів та послуг у одного учасника, Замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі підтверджено. Інформація направлена на адресу Південно-Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.
Моніторингом встановлено, що згідно із абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації слідує, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, у т.ч.: Тендерна пропозиція подається за формою згідно Додатку 4. В свою чергу, Замовник у Додатку 4 до тендерної документації зазначив, що учасник не повинен відступати від даної форми, а також зазначив, що (Зміна тексту не допускається). Згідно тексту Форми «Пропозиція» (Додаток 4) слідує, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій…», в той час, як у ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ від 30.05.2021 Вих. №30/12 (файл: пропозиція.pdf) учасником ФОП Манейло Анною Олександрівною зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій…», що суперечить Додатку 4 до тендерної документації та абзацу першому частини третьої статті 22 Закону. Згідно пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Надані в ході моніторингу пояснення не спростовують вказаного порушення, оскільки відповідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. Відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника, оскільки норми статті 31 Закону є імперативними, а отже обов’язковими для виконання Замовником.
Натомість, між Замовником та визначеним переможцем ФОП Манейло Анною Олександрівною укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти № 42/2021-Б від 22.06.2021.
Окрім того, під час моніторингу встановлено розбіжність у змісті пункту 4 розділу 3 тендерної документації де зазначено, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» та у змісті Додатку 4 до тендерної документації де зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій».
Під час моніторингу Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-05-18-011388-b (Дата формування звіту: 23 листопада 2021), сума оплати за договором становить 84 641,92 грн.
Період усунення порушень:
26.11.2021 11:48 - 11.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2021 11:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-М-2021-07-22-000093 від 08.11.2021 15:38 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" КОД ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 капуста білокачанна, 03221112-4 морква столова, 03221111-7 буряк столовий, 03221113-1 цибуля ріпчаста, 03221240-0 помідори, 03221270-9 огірки, 03221110-0-редиска, 03221250-3-кабачки 03222333-6 -вишня та черешня, 03222313-0 полуниця,03222331-2-абрикос,03222334-3-слива,03222314-7-малина,03222312-3-аґрус,03222311-6-смородина), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.Секретарем тендерного комітету здійснено навчання у сфері здійснення публічних закупівель згідно із затвердженою програмою підготовки спеціалістів з видачею сертифікатів за договором №07/99.21н від 26.11.21р.
Дата публікації звіту:
02.12.2021 13:52
Запити/Пояснення
Номер:
8d7d835bb1ea4cff9809bc075c8cf2dc
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.11.2021 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eea38dce696f40feb10599a21170e8e1
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
12.11.2021 22:41
Опис:
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі Овочі та фрукти; 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи за ДК 021:2015 у розмірі 343 800,00 грн
Очікувану вартість визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів, методом порівняння ринкових цін шляхом збирання та аналізу цінової інформації з відповідного ринку, аналізу власних договорів закупівлі, а також даних про ціни наданих Головним управлінням статистики у Дніпропетровській області. Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до змін річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану. В Управлінні освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради затверджено кошторис на 2021 рік в якому зокрема передбачаються видатки на продукти харчування, в т. ч. кабачки, капуста, морква,буряк, огірки, , редиска, помідори, цибуля, абрикоси,виноград, полуниці, сливи, черешні ,смородина,вишня.,малина.Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання Уравлінням освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання товару до 31.12.2021р Поставка товару має здійснюватися учасником-переможцем у 2021 році до комори кожного закладу окремо, згідно з графіком та маршрутом постачання на підставі заявок Замовника на кожний заклад освіти окремо. Учасник переможець зобов’язується виконувати вимоги чинного законодавства України, а в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зізмінами) та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів». Кількісна характеристика предмета закупівлі розрахована на підставі реальних потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства щодо якості таких товарів, з урахуванням норм харчування, а саме відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у начальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298.
Також повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Управління освіти ,молоді та спорту Петриківської селищної ради за посиланням https://osvita.petrykivka.dp.gov.ua/storage/app/sites/171/Zakupivli/tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-yogo-ochikuvanoi-vartosti-ta-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-v-mezhakh-zakupivli-obgruntuvannya-ovochi-frukti-gorikhi.pdf.
Номер:
32a3d772f7504272a986afcdf94cad04
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.11.2021 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2021-05-18-011388-b, код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, очікуваною вартістю 343 800,00 грн, проведену Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Моніторингом установлено, що Замовником у Додатку 4 до тендерної документації наведена Форма «Пропозиція» (далі Форма «Пропозиція») де Замовник зазначив, що учасник не повинен відступати від даної форми, а також (Зміна тексту не допускається).
Отже, згідно тексту Форми «Пропозиція» слідує, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій…», в той час, як у ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ від 30.05.2021 Вих. №30/12 (файл: пропозиція.pdf) учасником ФОП Манейло Анною Олександрівною зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій…».
З приводу зазначеного необхідно надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e4d6d0083a2245c0a77ba2e1f3160516
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
18.11.2021 18:39
Опис:
Пункт 11 частини 2 статті 22 Закону передбачає, що в тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник в тендерній документації затвердженій рішенням тендерного комітету №97 від 18.05.2021р. за предметом закупівлі Овочі, фрукти та горіхи ; 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (03221410-3 капуста білокачанна, 03221112-4 морква столова, 03221111-7 буряк столовий, 03221113-1 цибуля ріпчаста, 03221240-0 помідори, 03221270-9 огірки, 03221110-0-редиска, 03221250-3-кабачки 03222333-6 -вишня та черешня, 03222313-0 полуниця,03222331-2-абрикос,03222334-3-слива,03222314-7-малина,03222312-3-аґрус,03222311-6-смородина) передбачено Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції П.4.Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Згідно з частиною 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Отже, Закон передбачає заповнення інформації про ціну саме в електронній формі, тому вимога щодо надання цінової пропозиції Законом не передбачена.
Крім цього абзацом 2 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів