-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів
Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів, відповідно до тендерної документації та технічної специфікації. Відповідно до плану використання бюджетних коштів - придбання матеріалів, запасних частин, вузлів, обладнання та інструменту для виконання технічного обслуговування і поточного ремонту трамвайних вагонів.
Завершена
1 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 10 000.00 UAH
Номер:
5777975270924e1d83b2a65c085d72eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-22-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2021 00:00
Період моніторингу:
18.08.2021 11:22 - 11.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.08.2021 № 432
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
21 UA-2021-05-18-003178-a 18.05.2021 Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" (код 30950099) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Швидкісний трамвай" (далі КП «Швидкісний трамвай», Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-05-18-004941-c , оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Круценко Д. О. від 18.05.2021 № 213 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВ ЕНЕРГОМЕХАНІКА, протокол (рішення) розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи відділу з публічних закупівель КП «Швидкісний трамвай» Д.Круценка від 08.06.2021 № 230, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 08.06.2021, Договір про закупівлю товару за кодом ЄЗС ДК 021: 2015 (CPV): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів) від 23.06.2021 № 6874, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 20.08.2021 через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що дані автоматичного індикатора ризиків RISK-2-12 щодо ймовірності безпідставного визнання тендеру таким, що не відбувся - не підтверджені.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що умови пункту 3 Додатку 1 «Тендерна пропозиція»» до тендерної документації Замовника та пункту 4.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації мають розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій, а саме у пункті 3 Додатку 1 «Тендерна пропозиція»» до тендерної документації Замовник зазначив, що учасник погоджується дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій, а у пункті 4.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначене призводить до порушення Замовником норми пункту 29 частини 1 статті 1, частини 7 статті 28 Закону, згідно з якими визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій у разі закінчення строку дії тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
14.09.2021 17:10 - 29.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2021 17:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Начальнику Олександру ВАСИЛЬЄВУ
Головному державному аудитору Лідії ХОДИРЄВІЙ
Начальнику відділу Тетяні ПЕРЕВЕРЗЄВІЙ
Інформація від замовника щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 14 вересня 2021 року, за номером ID: UA-2021-05-18-003178-a, UA-M-2021-07-22-000117●5777975270924e1d83b2a65c085d72eb
про вжиття заходів з недопущення порушень в подальшому
Замовник - Комунальне підприємство “Швидкісний трамвай”, згідно із отриманим висновком про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-05-18-003178-a, (UA-M-2021-07-22-000117), надає інформацію про вжиття заходів з недопущення порушень в подальшому, а саме:
замовник зобов’язується оприлюднювати інформацію через електронну систему закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, в тому числі при підготовці та оприлюдненні тендерної документації (та додатків до неї) до процедур закупівель, тендерну документацію складати у відповідності до вимог законодавства, а також більш ретельно вивчати та перевіряти чинність нормативно-правових актів та/або інших документів, які замовник включає до тендерної документації (та додатків до неї);
замовник зобов’язується дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, в тому числі в частині інформування про проведення та оголошення відкритих торгів, підготовки та оприлюдненні тендерної документації та додатків до неї, з урахуванням вимог статей 21 та 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Посадових осіб замовника, відповідальних за організацію та проведення публічних закупівель, зокрема фахівців відділу з публічних закупівель, ознайомлено з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-05-18-003178-a, (UA-M-2021-07-22-000117), та проведено роз’яснювальну роботу з питань дотримання вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів, а також з вдосконалення вимог тендерних документацій та відповідних додатків, в тому числі відповідно до статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Фахівці з публічних закупівель вживатимуть усіх можливих заходів з дотримання вимог чинного законодавства, з метою недопущення розбіжностей тендерної документації та додатків до неї в подальшому, зокрема щодо терміну дії тендерних пропозицій, визначених пунктом 4.1. розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації замовника.
У зв’язку із тим, що процедура закупівлі за номером ID: UA-2021-05-18-003178-а, “Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів” завершена, договір з переможцем укладено та знаходиться в процесі реалізації договірних відносин, документи та інформація в електронній системі закупівель оприлюднена та не підлягає внесенню змін, - тому замовник не має можливості усунути виявлене порушення.
Підсумовуючи викладене вище, замовник - Комунальне підприємство “Швидкісний трамвай” вживатиме усіх можливих заходів для недопущення порушень вимог чинного законодавства при організації та проведенні публічних закупівель в подальшому.
Дата публікації звіту:
15.09.2021 15:23
Запити/Пояснення
Номер:
3d131ff15a694b63a4dcec9a4e2ad803
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2021 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів» (ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18-003178-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7ff238e5e976461086f1da1d13dd971f
Назва:
Пояснення замовника до моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-05-18-003178-a, UA-M-2021-07-22-000117●5777975270924e1d83b2a65c085d72eb (згідно наказу від 16.08.2021 № 432 Про початок здійснення моніторингу закупівель)
Дата опублікування:
20.08.2021 11:31
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Начальнику Олександру ВАСИЛЬЄВУ
Начальнику відділу Тетяні ПЕРЕВЕРЗЄВІЙ
На Ваш запит щодо надання пояснень замовником до моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-05-18-003178-a,
UA-M-2021-07-22-000117●5777975270924e1d83b2a65c085d72eb (згідно наказу від 16.08.2021 № 432 Про початок здійснення моніторингу закупівель), повідомляємо наступне:
Замовником - Комунальним підприємством “Швидкісний трамвай” (далі скорочено — КП “Швидкісний трамвай”) визначено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, — процедури закупівлі “Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів”, ID: UA-2021-05-18-003178-a на підставі наступного:
Очікувана вартість предмета закупівлі (1 650 000,00 грн. з ПДВ) визначено з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за результатами аналізу ринку та проведеного моніторингу (додається) відповідних товарів станом на дату оприлюднення процедури закупівлі, та отриманих комерційних (тендерних) пропозицій (додаються), в тому числі з урахуванням інформації, що міститься в системі Прозорро, а також відповідно до наданої службової записки 14.05.2021 р. від начальника відділу матеріально-технічного забезпечення, погодженої заступником директора, на проведення процедури закупівлі “Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів”, з орієнтовною очікуваною вартістю 1 700 000,00 грн. з ПДВ (додається).
Планові призначення на придбання бандажів та осей колісних пар трамвайних вагонів включено до пункту 2.77. “Забезпечення надання послуг з перевезення пасажирів електротранспортом” - «Програми розвитку підприємств міського електротранспорту на 2016 - 2023 роки»” (затверджено рішенням Криворізької міської ради від 24.12.2015 №66, зі змінами) (додається).
Встановлені Замовником номенклатурні позиції предмету закупівлі, з відповідними технічними та якісними характеристиками, обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів, відповідності нормативним вимогам та сумісності з іншими спеціальними частинами рухомого складу трамвайних вагонів. За технічними та експлуатаційними властивостями, наведені спеціалістами з технічної частини замовника, матеріали мають експлуатаційну та нормативну відповідність встановленим вимогам, та задовольняють потреби Замовника. Виробничо-технічним відділом та відділом матеріально-технічного забезпечення було надано Технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (додається).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (офіційний вебпортал міста Кривого Рогу “Криворізький ресурсний центр” Виконавчого комітету Криворізької міської ради), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/view/id/273.html.
Додаткові пояснення замовника щодо проведення процедур закупівель за предметом “Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів”, з власної ініціативи:
Замовником КП “Швидкісний трамвай” оголошено процедуру закупівлі Відкриті торги, що зареєстрована за номером ID: UA-2021-05-18-003178-a в електронній системі закупівель на закупівлю за предметом “Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів”, у зв’язку з нагальною виробничою необхідністю виконання планових та позачергових ремонтів та технічних оглядів рухомого складу трамвайних вагонів, для забезпечення належного функціонування руху пасажирських трамваїв, дотримання графіків випуску трамваїв на маршрути, а також забезпечення безпечного перевезення громадян трамвайними вагонами, оскільки стан зношення частини бандажів колісних та осей колісних пар трамвайних вагонів не дозволяє експлуатувати значну частину рухомого складу у відповідності до встановлених вимог технічних регламентів та безпеки руху.
Після набуття попередньою процедурою закупівлі статусу “Торги відмінено” (тендеру за ідентифікатором UA-2021-02-11-005870-c “Бандажі та осі колісних пар”) 11 травня 2021 року, замовником цілком правомірно оприлюднено 18.05.2021 р. процедуру закупівлі (що є предметом моніторингу за ідентифікатором UA-2021-05-18-003178-a) “Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів”, зі значно зменшеними обсягами закупівлі товарів, та передбаченими (перерозподіленими) коштами місцевого бюджету, згідно Плану використання бюджетних коштів на 2021 рік КП “Швидкісний трамвай” за показником фінансування - “Придбання матеріалів, запасних частин, вузлів, обладнання та інструменту для виконання технічного обслуговування і поточного ремонту трамвайних вагонів”, КЕКВ 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, що включено до пункту 2.77. “Забезпечення надання послуг з перевезення пасажирів електротранспортом” - «Програми розвитку підприємств міського електротранспорту на 2016 - 2023 роки»” (затверджено рішенням Криворізької міської ради від 24.12.2015 №66, зі змінами).
Замовником було укладено додаткові угоди до договорів за показником фінансування - “Придбання матеріалів, запасних частин, вузлів, обладнання та інструменту для виконання технічного обслуговування і поточного ремонту трамвайних вагонів” (загальною сумою на 2021 рік: 10 679 297,34 грн.), для вивільнення необхідної суми бюджетних коштів та успішного завершення процедури закупівлі “Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів”, і належної реєстрації бюджетних зобов’язань у органах Державної казначейської служби України.
Договір № 6574 від 23 червня 2021 року, укладений за результатами процедури закупівлі UA-2021-05-18-003178-a з переможцем ТОВ “ЕНЕРГОМЕХАНІКА” на суму 1 504 980,00 грн. з ПДВ, було успішно зареєстровано в Держказначейській службі, із сумою загального фонду місцевого бюджету: 1 394 460,00 грн. з ПДВ, та за рахунок власних коштів підприємства: 110 520,00 грн. з ПДВ.
Зазначимо, що договір про закупівлю бандажів та осей колісних пар трамвайних вагонів за тендером UA-2021-05-18-003178-a укладено 23 червня 2021 року, тобто протягом І півріччя 2021 року, у зв’язку з непередбачуваними обставинами, замовник не мав можливості придбати вкрай необхідні та важливі запасні частини рухомого складу трамвайних вагонів, та відповідно не виконував у повному обсязі регламентні процедури з ремонту та технічного обслуговування.
Поряд з цим, чинним законодавством у сфері здійснення публічних закупівель не передбачено обмежень щодо строків оприлюднення процедур закупівель, після визнання такими, що не відбулись та відміни замовником попередніх процедур закупівель.
У свою чергу, вважаємо, що процедуру закупівлі, що є предметом моніторингу, - UA-2021-05-18-003178-a “Бандажі та осі колісних пар трамвайних вагонів”, здійснено у відповідності до чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Замовником дотримано основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція та недискримінація учасників.
Додатки - скановані копії документів/інформації, що додаються замовником до цього пояснення:
1. Тендерна пропозиція (вих.№653/21/1 від 05.03.2021 р.);
2. Тендерна пропозиція (вих.№7 від 25.02.2021 р.);
3. Тендерна пропозиція (вих.№380-016 від 16.02.2021 р.);
4. Службова записка від 14.05.2021 р.;
5. Ціновий моніторинг від 17.05.2021 р.;
6. Технічна специфікація 34630000-2 бандажі і осі UA-2021-05-18-003178-a;
7. Технічна специфікація UA-2021-02-11-005870-c;
8. «Програма розвитку підприємств міського електротранспорту на 2016 - 2023 роки» (витяг);
9. План використання бюджетних коштів на 2021 рік КП “Швидкісний трамвай” (витяг);
10. Службова записка від 06.04.2021 р.;
11. Копія наказу № 210 від 01.06.2020 р.
З повагою,
уповноважена особа КП «Швидкісний трамвай»,
начальник відділу з публічних закупівель Дмитро Круценко