• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

2 лота: Лот 1. – Лікарські засоби, які мають вплив на систему травлення, діуретики, гормони, антисептики, місцеві анестетики – 18 найменувань; Лот 2. – Розчини для інфузій, антибактеріальні лікарські засоби – 18 найменувань

2 лота: Лот 1. – Лікарські засоби, які мають вплив на систему травлення, діуретики, гормони, антисептики, місцеві анестетики – 18 найменувань – 33094 одиниці; Лот 2. – Розчини для інфузій, антибактеріальні лікарські засоби – 18 найменувань – 95730 одиниць. Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація) та по тексту оголошення. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги відмінено

7 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 15 500.00 UAH
Номер: 5d46be807b7945b889785cea34917306
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-14-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.07.2021 16:49 - 05.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.07.2021 № 416 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.07.2021 № 416. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 22. UA-2021-05-18-005134-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій по лотах № 1 та № 2 установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю по лоту № 2, його оприлюднення та відповідності умов договору по лоту № 2 умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера по лоту № 1 з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та припинення зобов’язань за договором про закупівлю по лоту № 2 від 19.07.2021 року №19/20 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1 та № 2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю по лоту № 2 та його оприлюднення, відповідність умов договору по лоту № 2 умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 2. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Комунального некомерційного підприємства «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників по лоту № 1 ТОВ «Кормед», ТОВ «Авентусфарм», ТОВ «Вента. ЛТД», тендерна пропозиція переможця торгів по лоту № 1 ТОВ «СТМ-Фарм», тендерна пропозиція учасника по лоту № 2 ТОВ «Ліки України», тендерна пропозиція переможця торгів по лоту № 2 ПП «Інфузія», протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2021 року, протокол засідання тендерного комітету від 24.06.2021 року, повідомлення про намір укласти договір по лотах № 1 та № 2 від 05.07.2021 року та 01.07.2021 року відповідно, договір про закупівлі по лоту № 2 від 19.07.2021 року № 19/20. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2021 року Замовником допущено до аукціону тендерні пропозиції учасників по лоту № 1 ТОВ «Кормед», ТОВ «Авентусфарм», ТОВ «Вента. ЛТД» та ТОВ «СТМ-Фарм», по лоту № 2 ТОВ «Ліки України» та ПП «Інфузія». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації від учасників у складі тендерних пропозицій, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», вимагалось надання довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності), необхідних для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), а також надання копії договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копії договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо. На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника по лоту № 2 ТОВ «Ліки України» надано довідку від 03.06.2021 № 02/13-472, яка зокрема містить інформацію про наявність в учасника орендованих в Управлінні комунального майна Чернігівської обласної ради автомобілів ГАЗ та Фольксваген в кількості по одній одиниці. Також, у складі тендерної пропозиції надано договір оренди цілісного майнового комплексу № 224 від 11.02.2019 року, укладеного учасником з Управлінням комунального майна Чернігівської обласної ради, який зокрема містить інформацію про оренду вищевказаних транспортних засобів ГАЗ та Фольксваген. Слід відмітити, що відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема визначено, що копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках – деяких його зовнішніх ознак. Разом з тим, відповідно до частини 2 статті 28 Закону визначено, що конфіденційною не може бути визначена інформація та документи, зокрема, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Однак, за результатами проведеного моніторингу установлено, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ліки України» по лоту № 2 копія договору оренди від 11.02.2019 року № 224 не містить точного знакового відтворення змісту та документальної інформації вказаного договору, зокрема пунктів 1.2, 1.3, 3.1, 7.2 та Додатку № 3 до договору (який відповідно до пункту 10.1 договору є його невід’ємною частиною), в яких відсутня інформація про вартість цілісного майнового комплексу (який передається в оренду) за результатами незалежної оцінки станом на 31.10.2018, інформація щодо орендної плати за базовий місяць розрахунку, інформація щодо вартості інших матеріальних цінностей, які орендар зобов’язується продати орендарю та інформація щодо ринкової вартості об’єкту оцінки, що надаються учаснику в оренду, які є істотними умовами договору, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону. Також, у складі тендерної пропозиції учасника по лоту № 2 ТОВ «Ліки України» відсутній акт приймання-передачі майна, з моменту підписання якого, згідно пункту 2.4 вказаного договору, майно вважається переданим, відсутність якого не підтверджує факт передачі учаснику в оренду автомобілів ГАЗ та Фольксваген, а відтак не підтверджує факт наявності в учасника зазначених автомобілів, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону. Відповідно до пункту 1.5.1 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітного періоду, тощо). Моніторингом установлено, що станом на 31.03.2021 року вартість чистих активів учасника торгів по лоту № 1 ТОВ «Кормед» згідно поданого у складі тендерної пропозиції фінансового звіту малого підприємництва за 1 квартал 2021 року становить 5 815 600 грн., а вартість тендерної пропозиції даного учасника становить 3 092 333,63 грн., що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Кормед» відсутнє необхідне рішення загальних зборів учасників, чим не дотримано вимогу пункту 1.5.1 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, встановлено умову, що ціни повинні відповідати реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби відповідно до вимог Постанови КМУ від 02.07.2014 р. №240 та Наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574, а також Постанови КМУ від 17.10.2008р. №955 зі змінами. При цьому, моніторингом встановлено, що в тендерній пропозиції переможця по лоту № 1 ТОВ «СТМ-Фарм» наданий розрахунок тендерної пропозиції, в якому по позиції 1: ЛІПОФУНДИН МСТ/ЛСТ 20 % емульсія для інфузій по 500 мл у флаконах № 10, встановлено ціну 2 412,26 грн. без ПДВ у той час, як у відповідності до Реєстру отпово-відпускних цін, ціна на зазначений лікарський засіб не може перевищувати 2 182,95 грн без ПДВ. Таким чином, ТОВ «СТМ-Фарм» не дотримано вимогу пункту 3 Додатку 1 тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників по лоту № 1 ТОВ «Кормед» та ТОВ «СТМ-Фарм» та лоту № 2 ТОВ «Ліки України», як такі, що не відповідали кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону (ТОВ «Ліки України»), не відповідали встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (ТОВ «Ліки України», ТОВ «Кормед» та ТОВ «СТМ-Фарм») та не відповідали умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (ТОВ «СТМ-Фарм»). Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер. Слід також відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 2 статті 32 Закону, встановлено умову, що тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 26.07.2021 19:55 - 10.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2021 19:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівлю за Лотом 1 відмінено, відповідна інформація оприлюдненна у строк та спосіб визначений Законом України "Про публічні закупівлі". Лот 2. Аргументовані заперечення до висновку. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон). Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним. Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону. В період проведення публічної закупівлі, яка є предметом моніторингу, а ні від потенційних учасників, а ні від органів уповноважених на проведення контролю, не надходили вимоги, зауваження, щодо порушень/неточностей в опублікованій тендерній документації. Відтак, тендерна документація Замовника розроблена з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Згідно Тендерної документації, Замовником визначено, що Учаснику для підтвердження відповідності критерія ст.ст. 16, 17 Закону, необхідно надати документальні підтвердження щодо наявності у потенційних учасників закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження даного факту, учасники повинні надати надання довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності), необхідних для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), а також надання копії договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копії договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо. Як вірно зазначено в описовій частині результатів моніторингу, по Лоту №2 учасником ТОВ «Ліки України» надано відповідна довідку від 03.06.2021 № 02/13-472, а також надано копії документів, які вимагались на підтвердження такого майна. Так, у складі власної комерційної пропозиції, учасником ТОВ «Ліки України» надано копію договору оренди цілісного майнового комплексу № 224 від 11.02.2019 року з додатками, в яких наведено перелік майна, яке передається в оренду, в тому числі виробничі об’єкти, складські приміщення (аптеки, аптечні бази, склади) та автотранспорт. З огляду на дані обставини, з урахуванням того, що учасником надано всі документи, які вимагались Тендерною документацією в цій частині, та відсутністю зауважень тендерного комітету до інших документів, які подані в складі власної пропозиції учасника, у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції. Керуючись положеннями абз.2 п.8 ст.8 Закону, зазначаємо наступне. Повторюємо, що Тендерна документації складена Замовником у чіткій відповідності з Законом та наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Так, на сьогоднішній день, жодний нормативний документ не зобов’язує суб’єктів публічних закупівель відображати фінансові складові укладених двох-сторонніх господарських договорів, так дана інформація, по-перше може підпадати під комерційну (конфіденційну) інформацію такого учасника, по-друге може порушувати права і інтереси третьої сторони (з ким укладено договір оренди), а по-третє, детальні вимоги такої інформації від учасника, могли би бути розцінені як порушення положень п. 5 ст.5, п.5 ст.17, пп.2 п.2 ст.22 Закону. Так, п.5 ст. 17 Закону визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. З урахуванням тієї обставини, що на момент формування Тендерної документації, Замовник апріорі не володіє інформацією, які саме учасники будуть приймати участь в публічній закупівлі, до моменту розкриття таких пропозицій, тобто тендерна документація формується для не визначеного кола осіб та враховуючи, вимоги п.2 ст.22 Закону і положень наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації", Замовником включено відповідні вимоги. Однак, з огляду на інформацію, яка знаходиться в публічному доступі, а саме на сайті Держлікслужби України (за посиланням - http://pub-mex.dls.gov.ua/TradeLicense/TradeLicenseList.aspx), в розділі реєстр місць провадження діяльності з оптової та роздрібної торгівлі, за кодом ЄДРПОУ 42502360 (ТОВ «Ліки України»), можливо встановити про наявність у суб’єкта господарювання достатньої матеріально-технічної бази для можливого виконання предмету закупівлі, тобто поставки товару, який є предметом закупівлі. У зв’язку з тією обставиною, що у відповідності до Закону України «Про лікарські засоби», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) (затв. Постановою КМУ №929 від 30.11.2016 року), для здійснення діяльності з виробництва, оптової та/або роздрібної торгівлі лікарських засобами необхідна наявність відповідної ліцензії. Для отримання відповідної ліцензії ліцензіат повинен відповідати вичерпному переліку вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії для провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів). Згідно інформації, яка знаходиться в публічному доступі (за посиланням https://www.dls.gov.ua/%d0%b4%d0%b5%d1%80%d0%b6%d0%b0%d0%b2%d0%bd%d1%96-%d1%80%d0%b5%d1%94%d1%81%d1%82%d1%80%d0%b8/) та наданих документів, Учасниками по Лоту №2 надано в підтвердження наявності у них відповідних ліцензій, а також перелік матеріально-технічної бази, яка дозволяє таким учасникам виконати договір в натурі і в повному обсязі. Окремо потрібно відзначити, що відповідно п.6 розділу 10 Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (затв. Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5), встановлено, що копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їх частину. Згідно наданих документів у складі комерційної пропозиції учасника ТОВ «Ліки України», можливо достеменно встановити наявність відповідної матеріально-технічної бази, для виконання публічної закупівлі, при цьому, відсутність таких реквізитів як ціна та інші фінансові складові такого договору, жодним чином не впливають на наявність/відсутність таких об’єктів, та наявність таких складових, як ціна оренди - не вимагається а ні Тендерною документацією, а ні Законом. Більше того, відповідно п.10.2 Договору, визначено, що строкове орендне користування починається з 12 лютого 2019 року, але не раніше дати підписання акта приймання-передачі, при цьому в договорі не зазначено, що такий акт є невід’ємною частиною договору, а тим більше в 10.1 Договору, як про це зазначено в описовій частині результату моніторингу. Додатково, про наявність матеріально-технічної бази у учасника ТОВ «Ліки України», свідчить той факт, що вони надали аналогічний договір та підтвердження факту його виконання в повному обсязі (лист відгук №33/45-858 від 25.06.2019р., стор. 55 Кваліфікаційних критеріїв). З огляду, що Учасником по Лоту №2 ТОВ «Ліки «України» в повній мірі виконано вимоги Тендерної документації, підтверджено кваліфікаційні критерії згідно ст.16 Закону, та в його на діях/документах відсутні підстави для відмови, в порядку ст.17 Закону, Замовником не було порушено чинного законодавства під час проведення такої публічної закупівлі, а тому керуючись положеннями абз.2 п.8 ст. 8 Закону, просимо прийняти дані аргументовані заперечення до висновку та в даній частині (Лот №2) переглянути відповідні висновки, шляхом виключення таких обставин з резолютивної частини висновка.
Дата публікації звіту: 02.08.2021 15:52