• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі центрального пульту управління (ЦПУ) Київського судноплавного шлюзу

Обсяг та умови виконання робіт відповідн до ТЗ

Завершена

35 130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175 650.00 UAH
Номер: be6f1b9fe80943358e09afea9dd128c1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-13-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.07.2021 12:46 - 04.08.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.07.2021 № 228 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2021-05-18-009158-b 18.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, kysliakova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства водних шляхів «Укрводшлях» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.05.2021 № 17-01/100 (зі змінами), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 23.06.2021 № 14145-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.07.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Атлант-енергосантехмонтаж» (далі – ТОВ «Атлант-енергосантехмонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Промислове підприємство ОМІ» (далі – ТОВ «Промислове підприємство ОМІ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Київське управління механізації» (далі – ТОВ «Київське управління механізації»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.07.2021 № 17-01/127, від 14.07.2021 № 17-01/130 та від 20.07.2021 № 17-1/133, повідомлення про намір укласти договір від 20.07.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 15.07.2021 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 30.07.2021 17:55 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2021 17:55

Запити/Пояснення