-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі центрального пульту управління (ЦПУ) Київського судноплавного шлюзу
Обсяг та умови виконання робіт відповідн до ТЗ
Завершена
35 130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 175 650.00 UAH
Номер:
be6f1b9fe80943358e09afea9dd128c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-13-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2021 00:00
Період моніторингу:
13.07.2021 12:46 - 04.08.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2021 № 228
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-05-18-009158-b 18.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства водних шляхів «Укрводшлях» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.05.2021 № 17-01/100 (зі змінами), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 23.06.2021 № 14145-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.07.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Атлант-енергосантехмонтаж» (далі – ТОВ «Атлант-енергосантехмонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Промислове підприємство ОМІ» (далі – ТОВ «Промислове підприємство ОМІ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Київське управління механізації» (далі – ТОВ «Київське управління механізації»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.07.2021 № 17-01/127, від 14.07.2021 № 17-01/130 та від 20.07.2021 № 17-1/133, повідомлення про намір укласти договір від 20.07.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 15.07.2021 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.07.2021 17:55 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2021 17:55
Запити/Пояснення
Номер:
3960b8280d3348e89f7e0606c46c9f68
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2021 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі центрального пульту управління (ЦПУ) Київського судноплавного шлюзу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18-009158-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
99e5289f6ee24e8ea41bfef045d3273f
Назва:
Відповідь на запит щодо обгрунтування
Дата опублікування:
15.07.2021 16:31
Опис:
Відповідно до вимог Постанови КМ України від 11 жовтня 2016 р. № 710 із змінами (Постанова КМ України від 16 грудня 2020 року №1266)
Обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі центрального пульту управління (ЦПУ) Київського судноплавного шлюзу» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-05-18-009158-b розміщено на сайті за посиланням - http://ukrvodshliah.org.ua/
ДП «УКРВОДШЛЯХ» повинно здійснювати заходи щодо підтримки впровадження транспортної стратегії України за рахунок бюджетних коштів з метою виконання своїх функцій покладених державою, щодо здійснення транспортної, технічної та екологічної політики.
Розмір бюджетного призначення відповідно до фінансового плану ДП «УКРВОДШЛЯХ» на 2021 рік та плану заходів за КПКВК 3101230 «Здійснення заходів щодо підтримки впровадження транспортної стратегії України».
Технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до проектно кошторисної документації (робочий проект) затверджено експертним звітом ТОВ «Наукове-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза».
Кошторисна документація складена із застосуванням:
- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012;
- Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 - 2012;
- Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012;
- Будівельні матеріали, вироби і конструкції;
- Перевезення ґрунту і сміття;
- Перевезення будівельних вантажів;
Очікувана вартість закупівлі обрахована відповідно до проектно кошторисної документації (робочий проект) затверджено експертним звітом ТОВ «Наукове-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза». Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Мінрегіонбуду України. Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усереднених показників (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3-2013).
Всього за зведеним кошторисним розрахунком:
у тому числі: 37 814, 354 тис. грн. (35 130, 000 тис. грн. за вирахуванням робіт авторського та технічного нагляду, розробки ПКД та експертизи),