• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивна панель за ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Номер: 4eb125284d8e401ca492bbbe2728fb96
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-16-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.06.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 16.06.2021 13:57 - 10.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.06.2021 №395 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.06.2021 №395 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-05-18-005927-b 18.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «КОМТЕХСЕРВІС» встановлено порушення норм пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Мишинської гімназії Нижньовербізької сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), зміни до ТД, звернення учасників за роз’ясненнями до ТД від 19.05.2021, вимоги учасників щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 19.05.2021 UA-2021-05-18-005927-b.b1, UA-2021-05-18-005927-b.b2, UA-2021-05-18-005927-b.b3, UA-2021-05-18-005927-b.c4, UA-2021-05-18-005927-b.c5, UA-2021-05-18-005927-b.b6, UA-2021-05-18-005927-b.b7, UA-2021-05-18-005927-b.c8, UA-2021-05-18-005927-b.b9, UA-2021-05-18-005927-b.c10, від 21.05.2021 UA-2021-05-18-005927-b.b11, UA-2021-05-18-005927-b.b12, UA-2021-05-18-005927-b.b13, від 07.06.2021 UA-2021-05-18-005927-b.b14, роз’яснення до ТД та відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМТЕХСЕРВІС», протокол рішення тендерного комітету від 04.06.2021 №7. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 5.3.4. Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено: «Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції Учасників при виявленні в них формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться помилки, визначені Наказом Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.». Водночас, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації Замовника не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Також, у Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасника подати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «КОМТЕХСЕРВІС» дана довідка відсутня. Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника ПП «КОМТЕХСЕРВІС» повинна бути відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Слід зазначити, що у вимозі учасника ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 07.06.2021 UA-2021-05-18-005927-b.b14 зазначено на вказане порушення, однак Замовник не задовільнив дану вимогу, посилаючись на те, що відсутність даної довідки не впливає на повноту інформації, яка вимагалася Замовником та є формальною підставою для можливої відмови. Слід відмітити, що відповідно до наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, на який посилається Замовник у пункті 5.3.4. розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, відсутність документу (довідки), що вимагає Замовник, не входить до переліку формальних помилок. Отже, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника ПП «КОМТЕХСЕРВІС» Замовником не відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. В Додатку №1 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів надати Довідку у вигляді електронного документу із ЕЦП/КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопія паперової довідки або сканкопія нотаріально завіреної довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що діє станом на дату подання документа. Учасником ПП «КОМТЕХСЕРВІС», якого визнано переможцем торгів, оприлюднено в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «КОМТЕХСЕРВІС» через те, що переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень: 18.06.2021 11:20 - 07.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2021 11:20

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/09/0046/2021/пр
Дата відкриття провадження: 12.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження : 3/346/2315/21
Номер протоколу: 13/09/0045/2021/пр
Дата відкриття провадження: 12.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження : 3/346/2318/21
Номер протоколу: 13/09/0047/2021/пр
Дата відкриття провадження: 12.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження : 3/346/2317/21
Номер протоколу: 13/09/0044/2021/пр
Дата відкриття провадження: 12.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження : 3/346/2320/21
Номер протоколу: 13/09/0049/2021/пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення
Дата публікації звіту: 23.06.2021 14:07