-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлових будівель і споруд по вул. Центральна, 4 в м. Балаклія Харківської області під комунальне підприємство Балаклійської районної ради Балаклійський районний дитячо-юнацький спортивно-оздоровчий комплекс "Вимпел". Коригування
Завершена
118 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 594 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 594 500.00 UAH
Номер:
982791b3c70444628d8e5cbfeee782d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-30-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2021 00:00
Період моніторингу:
30.06.2021 18:37 - 22.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2021 286
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 30.06.2021 року.
В. о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 286
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2021-05-17-003063-a
17.05.2021 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого, третього та п’ятого пункту 1, вимог абзацу другого пункту 2 та вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни тендеру, відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.06.2021 № 61 зі змінами, звернення до Держаудитслужби, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАЛМАЗ ГРУП» (далі – ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.06.2021 № 75, повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2021 року.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Тендерна пропозиція ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» містить файл «Фінансовий звіт суб_єкта малого підприємництва.pdf» та квитанцію, яка свідчить про подання звітності в електронній формі.
Проте, на порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, квитанція не завірена підписом учасника, а надана фінансова звітність не підписана кваліфікованим електронним підписом.
Також встановлено, що відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації у разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником.
Так, пункт 1 «Відомості про Договір, відповідно до якого видається Гарантія Банком» наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» банківської гарантії від 09.06.2021 № BG/UА/03-2-06833 містить посилання на умови договору між банком-гарантом та учасником, а саме: «№ BG/UА/03-2-06833 про надання гарантії від 09.06.2021 року».
Проте, договір на умови якого є посилання у тексті банківської гарантії, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» відсутній.
Крім того, під час проведення моніторингу встановлено, що пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу щодо підтвердження усіх кваліфікаційних критеріїв, визначених частиною другою статті 16 Закону.
Відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, учасник, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинен у складі тендерної пропозиції надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 4. На підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердженням про готовність до співпраці від субпідрядної організації.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» надано довідку про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 02.06.2021 № 02-02.
Проте, зазначена довідка не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації в частині не зазначення в ній марки механізму, обладнання та транспортного засобу (у разі наявності) рядки 3 та 8 розділу 2 довідки.
Також, на виконання вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Пунктом 1.2.4. зазначеного додатку передбачено надання учасником сканкопій оригіналів посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба.
Проте, усі посвідчення штатного працівника учасника Базалєєва С.М. містять інформацію, що він являється працівником ТОВ «МОНТАЖУНІВЕРСАЛ» на посаді головного інженера і жодного відношення до ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» не має. Копія посвідчення з охорони праці виконроба Вишневого Д.А., зазначеного у довідці від 02.06.2021 № 02-04 у складі тендерної пропозиції учасника відсутня. Також, згідно довідки про працівників в учасника працює виконавцем робіт Златкій Олександр Йосипович, у той час, як посвідчення з охорони праці, надані на «Златкін Олександр Йосипович».
Вимогами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що для підтвердження інформації про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам учасник повинен надати документи, перелік яких визначений цим пунктом.
На виконання зазначеної вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надано Дозвіл № 043.21.63 Головного управління Держпраці у Харківській області та Ліцензію від 07.08.2019 № 44-Л Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Так, Додатком 3 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень і вогнезахисне оброблення, виконання яких передбачає наявність ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Проте, зазначена ліцензія у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» не надана.
Крім того встановлено, що відомість ресурсів учасника містить інформацію про наявність у нього пістолету монтажного (рядок 7 розділу IV відомості ресурсів) та пилки дискової електричної (рядок 11 розділу IV відомості ресурсів). Проте, довідка про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 02.06.2021 № 02-02 не містить інформації щодо наявності у ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» пістолету монтажного та пилки дискової електричної.
Також, технічним завданням тендерної документації передбачено виконання робіт з використанням автомобілів-самоскидів. Проте, зазначена довідка не містить інформації щодо їх наявності в учасника.
Разом з цим, локальні кошториси, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» містять інформацію щодо використання, під час виконання робіт за предметом закупівлі, кошторисних норм у тому числі: ЕН6-22-1 – улаштування перекриттів безбалкових товщиною до 200 мм, на висоті від опорної площадки до 6 м; Е9-1-1 – монтаж каркасів одноповерхових виробничих будівель одно- і багатопрогонових без ліхтарів прогоном до 24 м, висотою до 15 м без кранів; Е9-29-1 – монтаж сходів прямолінійних і криволінійних, пожежних з огорожею; Е16-14-25 – прокладання трубопроводів водопостачання з напірних вініпластових труб зовнішнім діаметром 32 мм зі з'єднанням на клеї; Е16-29-3 – гідравлічне випробування трубопроводів систем опалення, водопроводу і гарячого водопостачання діаметром до 200 мм.
Так, нормою ЕН6-22-1 передбачена наявність в учасника верстату трубозгинального гідравлічного та прес-ножиць комбінованих. Нормою Е9-1-1 передбачена наявність кранів козлових (32т), кранів на автомобільному ходу (16т), кранів гусеничних (25т, 40т) та автомобілів бортових (вантажопідйомність 8т). Нормою Е9-29-1 передбачена наявність домкратів гідравлічних (до 100т) та електронних печей для сушіння зварювальних матеріалів. Нормами Е16-14-25 та Е16-29-3 передбачена наявність установки для гідравлічних випробувань.
Проте, учасником у складі тендерної пропозиції не надано жодного підтверджуючого документу щодо наявності у нього вищезазначених будівельних машин і механізмів.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзаців другого, третього та п’ятого пункту 1, вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення учасника ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП», який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім того, в ході моніторингу встановлено, що надана, на виконання вимог частини шостої статті 17 Закону, довідка з ДПС від 25.06.2021 № 43971 не містить підпису посадових осіб ДПС та не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису.
Таким чином, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Однак, на порушення вимог абзаців другого, третього та п’ятого пункту 1, вимог абзацу другого пункту 2 та вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2021 року.
Період усунення порушень:
02.07.2021 16:01 - 17.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2021 16:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення
Дата публікації звіту:
09.07.2021 12:49