• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти (Сир сичужний 50% жирності; сир кисломолочний 9% жирності)

Торги не відбулися

228 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 4 560.00 UAH
Номер: b0c6e0d6ea57419fa93db55adf7be618
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-01-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 01.06.2021 18:40 - 24.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 01.06.2021 № 243 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 01.06.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.06.2021 № 243 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 27 UA-2021-05-17-008983-b 17.05.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 Закону. За результатами аналізу відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушенням пункту 3 частини другої статті 22 та частини 1 статті 23 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані у річному плані – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04.06.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ «ЗОЛОТИЙ КОЛОС» Нововодолазької селищної ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.05.2021 №44. За результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційні критерії в пункті 3 розділу 5 тендерної документації не відповідають вимогам частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, що підтверджує досвід постачання Учасником м’яса. Однак предметом закупівлі, відповідно до інформації розміщеної на Веб – порталі Уповноваженого органу, є Сирні продукти (Сир сичужний 50% жирності; сир кисломолочний 9% жирності) код за ДК 021:2015:15540000-5: «Сирні продукти». Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також, за результатами проведеного моніторингу встановлено: в пункті 5.4 розділу 5 тендерної документації Замовником вимагається від учасників надання довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України, на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5 та 6, 12, частини 1 статті 17 Закону, в той час як надання таких документів вимагається лише від переможця закупівлі відповідно до частини третьої статті 17 Закону. Крім того встановлено, що пунктом 5.5 розділу 5 тендерної пропозиції, Замовником вимагається від учасника-переможця надання довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), довідки з органу фіскальної служби або довідки в довільній формі про те, що учасника (фізичну особу, керівника підприємства, службову (посадову) особу учасника, фізичну особу, яка є учасником торгів (керівника підприємства та службову/службових (посадову/посадових) особу/осіб учасника, яку/яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в той час як надання довідки в довільній формі вимагається для надання учасниками процедури закупівлі, що порушує частину 3 статті 17 Закону Також за результатами моніторингу відповідності тендерної документації Закону встановлено, що в тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі експлуатаційного дозволу. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», експлуатаційний дозвіл – документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Відповідно до частини 8 статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів. Таким чином, оператори ринку не можуть здійснювати діяльність, пов`язану з обігом харчових продуктів тваринного походження без наявності експлуатаційного дозволу. Відсутність такої вимоги в тендерній документації може призвести до того, що переможцем процедури торгів може бути визнаний учасник, який не отримав експлуатаційного дозволу та не має права здійснювати обіг харчових продуктів тваринного походження. З урахуванням наведеного вище, Замовником, при складанні та затвердженні тендерної документації, порушено вимоги статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 04.06.2021 11:25 - 19.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.06.2021 11:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені порушення в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом внесення змін до тендерної документації щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA- UA-2021-05-17-002227-c Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, наказ Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.06.2021 № 243 - неможливо усунути ,так як дана закупівля не відбулась , про що свідчить ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-05-17-002227-c Дата формування звіту: 06 червня 2021 Підстави для прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів : Назва предмета закупівлі: Сирні продукти (Сир сичужний 50% жирності; сир кисломолочний 9% жирності) Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 15540000-5: Сирні продукти - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Кількість учасників закупівлі: 0 Всі порушення будуть усунені з урахуванням наданих вимог , при поданні наступного оголошення про відкриті торги за вищезгаданим предметом закупівлі .
Дата публікації звіту: 07.06.2021 16:18