-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Номер:
11f7b04c294a4591a47f649cb78051e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-21-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2022 00:00
Період моніторингу:
21.01.2022 15:52 - 12.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.01.2022 Одеса № 46
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 21.01.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.01.2022 № 46
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2021-05-17-002140-a 17.05.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу № 1082.
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення Колегії, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформаціях та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності оприлюднення змін до істотних умов договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 09 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформаціях та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дністровського міжрайонного управління водного господарства (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.05.2021 № 28, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім міжрегіональна трейдингова компанія» (далі – ТОВ «ТД МТК»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 10.06.2021 № 31 та від 11.06.2021 № 32, скаргу до процедури закупівлі, оприлюднену в електронній системі закупівель 18.06.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.07.2021 № 16310-р/пк-пз (далі – Колегія), повідомлення від 28.07.2021 з вимогою про усунення невідповідностей в інформаціях та/або документах, поданих учасником ТОВ «ТД МТК» у тендерній пропозиції, виправлення учасником ТОВ «ТД МТК» виявлених Замовником невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.07.2021 № 44, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.07.2021, договір про закупівлю товару за бюджетні кошти від 09.08.2021 № 79 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.09.2021, 10.11.2021, 11.11.2021, 15.11.2021 та 20.12.2021, додаткові угоди від 27.09.2021 № 1, від 10.11.2021 № 2, від 11.11.2021 № 3, від 12.11.2021 № 4, від 20.12.2021 № 5, пояснення та документи надані Замовником 28.01.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії не здійснювався.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Разом з тим, відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Також відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Відповідно до абзацу 2 частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, в тому числі якщо під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та якщо під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про закупівлю, тендерна документація, інші), на них накладено електронний цифровий підпис (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису – відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено пункт 3 Наказу №1082.
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства встановлено наступне.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником до Договору укладено, зокрема, додаткові угоди від 27.09.2021 № 1 та від 10.11.2021 № 2 щодо збільшення ціни за одиницю товару на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Водночас зміна істотних умов договору про закупівлю у випадках, встановлених частиною п’ятою статті 41 Закону, може здійснюватися саме у разі та у спосіб, що передбачені договором про закупівлю. При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому. Внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
З метою дослідження зазначеного питання щодо обґрунтованості та документального підтвердження внесення змін до істотних умов Договору згідно з додатковими угодами від 27.09.2021 № 1 та від 10.11.2021 № 2 Південним офісом Держаудитслужби 25.01.2022 надано запит про надання пояснення, інформації та документів.
Замовником своєю чергою 28.01.2022 надано через електронну систему закупівель інформацію та документи щодо обґрунтованості внесення змін до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару згідно з додатковими угодами від 27.09.2021 № 1 та від 10.11.2021 № 2.
Так, Замовником згідно з додатковою угодою від 27.09.2021 № 1 внесено зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару, а саме: бензин А-95 – з 26,40 грн до 28,80 грн (+2,40 грн/+9,09%), бензин А-92 – з 25,80 грн до 27,90 грн (+2,10 грн/+8,14%), дизельне паливо – з 25,44 грн до 27,90 грн (+2,46 грн/+9,67%).
Проте, Замовником в обґрунтування зазначеного збільшення ціни за одиницю товару надано експертний висновок Запорізької торгово-промислової палати від 20.09.2021 № ОИ-202, який містить інформацію про середньоринкову вартість за 1 літр бензину марок А-95, А-92 та дизельного палива станом лише на 17.09.2021, а саме: бензин А-95 – 30,90 грн, бензин А-92 – 30,10 грн, дизельне паливо – 28,97 грн.
При цьому Замовником не надано жодного документу, в якому б містилась інформація про ціну товару на ринку станом на момент укладання Договору (09.08.2021) та на підставі якого можливо було б підтвердити чи дійсно відбувалось коливання ціни товару на ринку та на якому рівні в період з моменту укладання Договору та до моменту укладання додаткової угоди від 27.09.2021 № 1.
Таким чином, Замовником додатковою угодою від 27.09.2021 № 1 внесено зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару без зміни кількості (обсягу) товару та суми, визначеної в договорі про закупівлю, без документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, що не відповідає вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до даних вебсайту https://index.minfin.com.ua/, який зазначено у експертному висновку Запорізької торгово-промислової палати від 20.09.2021 № ОИ-202, як використане для висновку джерело інформації, середньоринкові ціни на пальне за 1 літр в цілому по Україні у період з 09.08.2021 по 27.09.2021 (з моменту укладання Договору до моменту укладання додаткової угоди від 27.09.2021 № 1) змінились на наступний рівень: бензин А-95 – з 30,27 грн до 29,99 грн (-0,28 грн/-0,93%), бензин А-92 – з 29,32 грн до 29,13 грн (-0,19 грн/-0,65%), дизельне паливо – з 28,46 грн до 28,51 грн (+0,05 грн/+0,18%). Отже, середньоринкові ціни на пальне за 1 літр в цілому по Україні у період з 09.08.2021 по 27.09.2021 майже не змінились та навіть зменшились.
Також, Замовником згідно з додатковою угодою від 10.11.2021 № 2 до Договору внесено зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару (додатково до вже збільшеної ціни за одиницю товару згідно з додатковою угодою від 27.09.2021 № 1 до Договору), а саме: бензин А-95 – з 28,80 грн до 31,20 грн (+2,40 грн/+8,33%), бензин А-92 – з 27,90 грн до 30,30 грн (+2,40 грн/+8,60%), дизельне паливо – з 27,90 грн до 30,30 грн (+2,40 грн/+8,60%).
Проте, Замовником в обґрунтування зазначеного збільшення ціни за одиницю товару надано експертний висновок Запорізької торгово-промислової палати від 20.09.2021 № ОИ-202 та висновок про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати від 27.10.2021 № И-120, згідно з якими середньоринкові ціни на пальне за 1 літр в цілому по Україні у період з 17.09.2021 по 27.10.2021 (з моменту укладання додаткової угоди від 27.09.2021 № 1 до моменту укладання додаткової угоди від 10.11.2021 № 2) збільшились на наступний рівень: бензин А-95 – з 30,90 грн до 32,41 грн (+1,51 грн/+4,89%), бензин А-92 – з 30,10 грн до 31,60 грн (+1,50 грн/+4,98%), дизельне паливо – з 28,97 грн до 31,27 грн (+2,30 грн/+7,94%).
Таким чином, Замовником додатковою угодою від 10.11.2021 № 2 внесено зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару без зміни кількості (обсягу) товару та суми, визначеної в договорі про закупівлю, не пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку при наявності коливання ціни такого товару на ринку, що не відповідає вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Отже, Замовником на порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону додатковими угодами від 27.09.2021 № 1 та від 10.11.2021 № 2 внесено зміни до істотних умов договору про закупівлю у випадках, непередбачених Законом.
Слід зазначити, що відповідно до даних вебсайту https://index.minfin.com.ua/, який зазначено у експертному висновку Запорізької торгово-промислової палати від 20.09.2021 № ОИ-202 та висновку про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати від 27.10.2021 № И-120 як використане для висновків джерело інформації, середньоринкові ціни на пальне за 1 літр в цілому по Україні у період з 09.08.2021 по 10.11.2021 (з моменту укладання Договору до моменту укладання додаткової угоди від 10.11.2021 № 2) збільшились на наступний рівень: бензин А-95 – +1,55 грн (+5,12%), бензин А-92 – +1,55 грн (+5,29%), дизельне паливо – +2,15 грн (+7,55%).
Період усунення порушень:
09.02.2022 13:39 - 24.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2022 13:39
Оскарження висновку в суді
Опис:
Визнати протиправним та скасувати висновок управління Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу щодо процедури закупівлі: Нафти і дистилятів (Бензину А-95 4500 л, Бензину А-92 15000 л, Дизельного палива 10500л) за кодом 0913000-9 ДК021:2015 на очікувану вартість 1000000 UAH, (код закупівлі UA-2021-05-17-002140-a).
Справа зареєстрована ОДЕСЬКИМ ОКРУЖНИМ АДМІНІСТРАТИВНИМ СУДОМ за №420/4411/22.
Дата публікації:
23.02.2022 15:37
Дата відкриття провадження:
23.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
П/420/4446/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-01-21-000039 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 09130000-9 «Нафта і дистиляти», а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та притягнути до відповідальності осіб, якими допущені порушення, повідомляємо:
1. В майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені;
2. Членам тендерного комітету, наказом по управлінню, оголошено зауваження про допущений дисциплінарний проступок.
Дата публікації звіту:
15.02.2022 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
4a1682c9e55b400e9136a30936ffc046
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.01.2022 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань:
1. Надати інформацію та документи (висновки торгово-промислової палати, на які посилається Замовник у повідомленнях про внесення змін до договору про закупівлю, та інші документи), які підтверджують коливання ціни товару на ринку та були підставою для укладання додаткових угод від 27.09.2021 № 1 та від 10.11.2021 № 2 до договору про закупівлю від 09.08.2021 № 79.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
66a94fb27a794a3b920860f6696a9267
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України (UA-M-2022-01-21-000039)
Дата опублікування:
28.01.2022 13:31
Опис:
Відповідно пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні Закупівлі" (далі - Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно пункту 5 статті 1 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
1. Дністровське міжрайонне управління водного господарства надає Вам наступну інформацію та документи про причини та підстави для укладання Додаткової угоди №1 від 27.09.2021 року та Додаткової угоди №2 від 10.11.2021 року, якими внесенні зміни до Договору про закупівлю товару за бюджетні кошти від 09.08.2021 року №79, укладеного за результатами закупівлі відкритих торгів між Дністровським міжрайонним управлінням водного господарства та Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Міжрегіональна Трейдингова Компанія»:
- Копія листа ТОВ «ТД МТК» від 20.09.2021 року №20-09/01 «Про внесення змін до договору на закупівлю»;
- Копія експертного висновку Запорізької торгово-промислової палати від 20.09.2021 року №ОИ-202;
- Копія листа ТОВ «ТД МТК» від 01.11.2021 року №01-11/01 «Про внесення змін до договору на закупівлю»;
- Копія висновку про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати від 27.10.2021 року №И-120.
2. Обгрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та його очікувану вартість Дністровським міжрайонним управлінням водного господарства визначено на підставі планової потреби палива відповідно до затвердженої програми класифікації видатків та кредитування державного бюджету 2707050 "Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами" на 2021 рік, за цінами оприлюдненими в мережі інтернет за посиланням https://index.minfin.com.ua
3. Офіційна сторінка веб-сайту Дністровського МУВГ за посиланням https://dmuvg.at.ua