• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція стадіону комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 – спеціалізована школа з поглибленим вивчанням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Миру, 20» (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Обсяг закупівлі - 1 шт (роботи)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 568 днів назад

8 425 379.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 253.79 UAH
Номер: 2bd413a36158453fa89ad36c9fe0b57e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-28-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 28.10.2021 15:44 - 18.11.2021 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З ¬¬28.10.2021 № 670 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2021 № 670 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-05-16-000109-a 16.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Органу оскарження - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –Колегія АМКУ, Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-05-16-000082-a , оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію з додатками до неї затверджену рішенням тендерного комітету від 14.05.2021, тендерні пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛДІНГ БУД" та ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП", протоколи розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, скаргу за номером ID: UA-2021-05-16-000109-a.b1, рішення колегії АМКУ від 25.06.2021 № 14403-р/пк-пз та його виконання Замовником, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 28.10.2021. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання дотримання стану виконання рішення Органу оскарження, встановлено наступне. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Частиною двадцять першою статті 18 Закону встановлено, що протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Згідно частини двадцять другої статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону, рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель по відкритих торгах (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-16-000109-a) 01.07.2021 року опубліковано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –Колегія АМКУ) від 25.06.2021 № 14403-р/пк-пз, яким зобов’язано Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛДІНГ БУД" переможцем за процедурою закупівлі — "Реконструкція стадіону комунального закладу "Навчально-виховний комплекс "Гімназія №11 – спеціалізована школа з поглибленим вивчанням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад "Еврика" Кам'янської міської ради за адресою: вул. Миру, 20" (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-16-000109-a. Однак, станом на 28.10.2021 Замовником рішення Колегії АМКУ від 25.06.2021 № 14403-р/пк-пз не виконано. Замовником у своїх поясненнях вказано, що «Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради рішення Колегії АМКУ від 25.06.2021 № 14403-р/пк-пз оскаржує у судовому порядку . Позовну заяву до окружного адміністративного суду подано 21.07.2021 року».
Період усунення порушень: 29.10.2021 14:26 - 03.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 29.10.2021 14:26

Запити/Пояснення