-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 – 09130000-9 (Дизельне паливо)
Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 – 09130000-9 (Дизельне паливо) по талонах . Місце заправки: За адресою АЗС учасника - переможця (обов’язково повинні бути розташовані в межах міста Овруч Житомирської області ). Всі документи по закупівлі викладаються українською мовою.
Завершена
1 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 800.00 UAH
Номер:
ddbbd9c0b9ad46b98479b04376cfe867
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-02-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2021 00:00
Період моніторингу:
02.07.2021 16:06 - 24.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.07.2021
№ 400
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.07.2021 № 400.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-05-14-007023-b Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків, не підтверджено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель
Відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів від 14.05.2021, тендерна документація, затверджена протоколом від 14.05.2021 № 121, тендерна пропозиція учасника ТОВ "НК СОЛАР", тендерна пропозиція учасника ПП «ОВРУЧГАЗАВТО», тендерна пропозиція ТОВ «МАНГО-ГРУП» - пропозиція учасника – переможця торгів (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 14.06.2021 № 147, від 16.06.2021 № 150, від 22.06.2021 № 154, повідомлення про намір укласти договір від 22.06.2021 року, договір про закупівлю від 05.07.2021 № 9БРТ-3062.
Період усунення порушень:
21.07.2021 17:14 - 27.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2021 17:14