-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща -Шацьк-Любомль-Володимир-Волинський- Павлівка-Горохів-Берестечко-Козин-/М-06/ на ділянці км 16+830 - км 26+360 (Додаткові послуги)
Завершена
31 992 568.00
UAH з ПДВ
Номер:
7d42feed71314d32b158d0dd7242e28e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-22-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2021 00:00
Період моніторингу:
23.12.2021 12:09 - 19.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.12.2021 № 806
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 22.12.2021 №806
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-14-002671-a від 14.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Служби автомобільних доріг у Волинській області (далі – Замовник), оголошення про проведення переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2021, договір про закупівлю від 27.05.2021 №01.3/1/21, додаткова угода від 30.06.2021 №174/21 та додаткова угода від 19.11.2021 №355/21, пояснення та документи Замовника, надані через електронну систему закупівель від 28.12.2021 року.
Період усунення порушень:
10.01.2022 13:38 - 14.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.01.2022 13:38
Запити/Пояснення
Номер:
fefb6f22a29b4f72bdcacbd57a5cf2d7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.12.2021 13:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща -Шацьк-Любомль-Володимир-Волинський- Павлівка-Горохів-Берестечко-Козин-/М-06/ на ділянці км 16+830 - км 26+360 (Додаткові послуги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-14-002671-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону (якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника).
Прошу надати номер відкритих торгів, опублікованих в електронній системі закупівель, що передували перед проведенням переговорної процедури, підстави та нормативні документи, згідно яких проведено переговорну процедуру.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати URL-адресу розміщення інформації про закупівлю - посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4c2e0f5ed26142dda3982cced5b2e4e9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.12.2021 11:13
Опис:
Повідомляємо номер основних відкритих торгів, опублікованих в електронній системі закупівель, що передували перед проведенням переговорної процедури - UA-2020-07-22-007904-b.
У процесі надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги за основним договором виявлено, що проектно-кошторисною документацією не повністю передбачено ряд послуг на даному відрізку автомобільної дороги. З врахуванням результатів оцінювання фактичного стану конструкції дорожнього одягу відповідного відрізку автомобільної дороги, наданого Харківським Національним автомобільним інститутом від 30.04.2021 року №794/35, враховуючи рішення технічної ради Служби від 07.05.2021 року №16 (додаються) та з метою забезпечення довготривалості асфальтобетонного покриття, безаварійного руху автотранспорту, комфортних умов для проживання громадян, будівлі яких прилягають до смуги відводу дороги на ділянках дороги необхідно провести зміну конструктиву, встановлена необхідність виконання додаткових послуг, в обсязі, що не перевищує 50% від ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 «Правила визначення вартості будівництва» СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком, затвердженим наказом Служби автомобільних доріг у Волинській області № 3.1-5 ПКД від 12.05.2021 року.
Також надаємо URL-адресу розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://vl.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7702/obgruntuvannia_do_publichnoi_zakupivli_ua-2021-05-14-002671-a.html