-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція стадіону «Юність» в м. Овруч Житомирської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
38 190 670.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 190 954.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 190 954.00 UAH
Номер:
508fa4bdfeae411f927f37340ca9fc4f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-13-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2021 00:00
Період моніторингу:
13.08.2021 15:07 - 08.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-05-14-005051-b 14.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Олеріт», ТОВ «Артхаус», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення до нього змін – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 03 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення до нього змін.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Олеріт» (далі – ТОВ «Олеріт»), товариства з обмеженою відповідальністю «АртХаус» (далі – ТОВ «АртХаус»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету від 08.06.2021 № 163 та № 164, повідомлення про намір укласти договір від 08.06.2021, договір про закупівлю від 22.06.2021 № 20-21 (далі – Договір), додаткова угода від 22.06.2021 № 1.
Період усунення порушень:
07.09.2021 19:06 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.09.2021 19:06
Номер:
182270b24f9747538ef2f25d7408f324
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-13-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2021 00:00
Період моніторингу:
13.07.2021 12:41 - 04.08.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2021 № 228
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-05-14-005051-b 14.05.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-2-11)
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, виконання вимог Постанови № 710, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.05.2021 (із змінами); пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 21.07.2021.
Період усунення порушень:
30.07.2021 17:06 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2021 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
d65799a117fa43b2893e4c0ecb44cdf4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.07.2021 08:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції стадіону «Юність» в м. Овруч Житомирської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) очікуваною вартістю 38 190 670,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-14-005051-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
77b98db1dc71431b814e6a7e89b7d3d7
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
21.07.2021 18:33
Опис:
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, як Замовник по закупівлі «Реконструкція стадіону «Юність» в м. Овруч Житомирської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція за номером ID: UA-2021-05-14-005051-b) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, яким чином нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Розрахунок очікуваної вартості;
- Експертний звіт;
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів обласного рівня, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/