-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Шацький,Ратнівський, Любешівський,Старовижівський, Камінь-Каширський, Любомльський, Ковельський райони – за старим адміністративно-територіальним поділом)»
Місце: а\д Волинської області згідно з переліком, передбаченим у Додатку 2.1. Обсяги: 1 послуга, згідно з технічним завданням (Додаток 2).
Завершена
33 899 411.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 338 994.11 UAH
мін. крок: 1% або 338 994.11 UAH
Номер:
46033dfd15614e5f9e36c430852a4ba2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-22-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.07.2021 00:00
Період моніторингу:
22.07.2021 13:58 - 13.08.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 457
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.07.2021 №457
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-14-005026-b від 14.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 26.07.2021 та від 28.07.2021.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням тендерного комітету від 14.05.2021 №53 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Західземлепроект», товариства з обмеженою відповідальністю «Центр проектів», товариства з обмеженою відповідальністю «Юрістек Груп», товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ», товариства з обмеженою відповідальністю «Терразем», відповіді замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 26.07.2021 та від 28.07.2021.
Період усунення порушень:
17.08.2021 13:59 - 21.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2021 13:59
Запити/Пояснення
Номер:
67b9bc47841c4c6e9edc7b4235b4227d
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
26.07.2021 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Шацький, Ратнівський, Любешівський, Старовижівський, Камінь-Каширський, Любомльський, Ковельський райони – за старим адміністративно-територіальним поділом) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2021-05-14-005026-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f02c58909e3c4177a46379027953044d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.07.2021 08:50
Опис:
Повідомляємо, що очікувану вартість розраховано на підставі наданих комерційних пропозиції, шляхом виведення середньої вартості, на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
Так, під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послу, направлення запитів комерційних пропозицій до компаній виробників та постачальників відповідних товарів/послуг. В свою чергу, запит цінових пропозицій –це документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
Тож, Замовник скористався саме таким методом розрахунків очікуваної вартості та звернувся до компетентних у галузі розробки документації із землеустрою надавачів послуг, а саме: ТзОВ «Азимут плюс» (вих. №434 від 20.04.2021), Волинської філії ДП «Рівненський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (вих. №435 від 20.04.2021), ТзОВ «Терразем» (вих.№ 436 від 20.04.2021) з проханням надати комерційні пропозиції на вказаний обсяг послуг.
На підставі отриманих від надавачів послуг комерційних пропозицій (ТзОВ «Азимут плюс» від 21.04.2021 № 025-21; Волинська філія ДП «Рівненський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» від 21.04.2021 № 60/1-11; ТзОВ «Терразем від 21.04.2021 № 068), Замовником була виведена середня вартість на послуги, що планувались надаватись відповідно до конкретних адміністративно-територіального одиниць (районів), що розташовані в межах Волинської області.
Крім того, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 замовник зобов’язаний оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Через відсутність власного веб-сайту, відповідне обґрунтування було розглянуто на засіданні тендерного комітету № 53 від 14.05.2021 та розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Волинської обласної державної адміністрації, що міститься за посиланням: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-05-14-005026-b/.
Номер:
de3a9f55957d417ca8d3215d5877f056
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
28.07.2021 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Шацький, Ратнівський, Любешівський, Старовижівський, Камінь-Каширський, Любомльський, Ковельський райони – за старим адміністративно-територіальним поділом) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2021-05-14-005026-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Прошу надати обґрунтовані підстави у відхилені найбільш економічно вигідних тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та ТОВ «ЦЕНТР ПРОЕКТІВ», якими в підтвердження аномально низької тендерної пропозиції надано належне обґрунтування щодо цін та вартості товарів, робіт та послуг у пропозиції та зазначено факти досягнення економії.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c86dca6fb6dc4cb99e0d4e388d7ec202
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.07.2021 08:51
Опис:
Ціна учасників ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та ТОВ «Центр проектів» автоматично визначена електронною системою закупівель аномально низькою. Відповідно до ч. 14. ст. 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Після детального розгляду обґрунтування аномально низької ціни учасника було встановлено, що учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, а саме: Учасником не надані факти досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; сприятливих умов, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством тощо. При цьому, Замовник самостійно приймає рішення щодо належності чи неналежності наданого обгрунтування аномально низької ціни. Таким чином, на підставі наданих учасниками документів, ми як Замовники дійшли до висновку, що аномальна ціна учасників не була належно аргументована та підтверджена відповідними документами