-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт будівлі амбулаторії комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико - санітарної допомоги №1» Сумської міської ради за адресою: місто Суми, проспект Курський, будинок 111 (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Джерело фінансування - кошти НСЗУ. П. 8 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" - мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Торги відмінено
6 657 032.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 285.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 285.16 UAH
Номер:
2bbe28a0ca8c4444828541cb7765ad8c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-30-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.07.2021 00:00
Період моніторингу:
30.07.2021 10:23 - 21.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
29.07.2021 № 332
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 29.07.2021 №332
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-05-14-004299-b 14.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерних пропозицій ТОВ «Будівельна марка» та ПФ «Тімвел».
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.05.2021, протокол №78 (зі змінами від 20.05.2021, протокол № 82; від 24.05.2021, протокол № 85; від 31.05.2021, протокол № 89), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 18.05.2021 та від 20.05.2021, роз’яснення Замовника від 20.05.2021 та від 24.05.2021, вимогу учасника щодо усунення порушення від 09.07.2021, рішення Замовника на вимогу учасника щодо усунення порушення від 14.07.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Сумбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна марка» (далі – ТОВ «Будівельна марка»), приватної фірми «Тімвел» (далі – ПФ «Тімвел»), вимогу про усунення невідповідностей до 18.06.2021, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 16.06.2021 № 91, від 23.06.2021 № 95, від 30.06.2021 № 99, від 28.07.2021 № 120, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.07.2021 № 16223.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 2 розділу 5 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасником разом з пропозицією інформаційного листа щодо незастосування чи застосування до нього відповідних санкцій згідно з Законом України «Про санкції», що є фактично підтвердженням підстави, передбаченої пунктом 11 частини першої статті 17 Закону, у той час як інформація про відсутність зазначеної підстави повинна перевірятися безпосередньо Замовником у рішеннях Ради національної безпеки і оборони України, документи від учасників не повинні вимагатися.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації Замовника встановлено вимогу, зокрема, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна марка» містить накладений електронний підпис Павленка Андрія Володимировича (директор), за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис Павленка Андрія Володимировича не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Отже, тендерна пропзиція ТОВ «Будівельна марка» підлягала відхиленню відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Однак Замовник згідно протоколу засідання тендерного комітету від 23.06.2021 № 95 не відхилив тендерну пропзицію ТОВ «Будівельна марка» із зазначеної підстави.
Також, аналізом тендерної пропзиції ПФ «Тімвел» установено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпункту 9 пункту 1 розділу 3 тенедерної документації Замовника учасники торгів повинні надати у складі тендерної пропозиції дозвіл/дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки, якщо законодавством передбачено наявність такого дозволу для виконання робіт запропонованих на торги, або декларацію/декларації відповідності.
Також у пункті 6 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції копії дозволу (декларації), дійсного на весь період робіт на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема: робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, а саме вантажопідіймальні крани та машини, підйомники та колиски для підіймання працівників, що експлуатуються під час цих робіт; робіт в колодязях, траншеях, котлованах.
Учасником ПФ «Тімвел» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровані у територіальному органі Держпраці 10.11.2020 № 782.20.59 та № 785.20.59 відповідно до яких місцем виконання зазначених вище робіт підвищеної небезпеки є м. Київ, на об'єктах замовників, згідно договорів, що не відповідає вимогам підпункту 9 пункту 1 та пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовника, оскільки предметом закупівлі є виконання робіт на об'єкті Замовника у місті Суми.
Крім того, відповідно до довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.06.2021 № 53 (пункт 16), Підсумкової відомості ресурсів, наданих у складі тендерної пропозиції ПФ «Тімвел», для виконання робіт учасником буде залучено кран на автомобільному ходу (спеціалізований вантажний спеціалізований самоскид) марки DAF.
Проте, інформація про зазначений кран на автомобільному ходу марки DAF відсутня у переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) для виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначеному у Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованій у територіальному органі Держпраці від 10.11.2020 № 785.20.59.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці» набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Таким чином, учасник торгів ПФ «Тімвел» не надав у складі тендерної пропозиції дозволу/дозволів, дійсних на весь період робіт на виконання робіт підвищеної небезпеки, або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для застосування під час виконання робіт крану на автомобільному ходу (спеціалізованого вантажного спеціалізованого самоскиду) марки DAF, що не відповідає вимогам підпункту 9 пункту 1 та пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника до тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва з урахуванням змін та доповнень, зокрема, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності).
У складі тендерної пропозиції ПФ «Тімвел» міститься Довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.06.2021 № 53, у пункті 33 якої зазначено про наявність автогідропідіймача (автопійомника) марки ГАЗ, модель 5312 АП-17А, залученого на підставі договору оренди траспортних засобів від 18.06.2020 № 0618.
Проте у складі тендерної пропозиції ПФ «Тімвел» відсутній розрахунок вартості оренди машино-години зазначеної орендованої будівельної техніки, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПФ «Тімвел» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відмінив торги відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 30.06.2021 № 99 визначив учасника ПФ «Тімвел» переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
04.08.2021 14:16 - 19.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2021 14:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Ваш висновок про результати проведення моніторингу від 04 серпня 2021 року стосовно закупівлі UA-2021-05-14-004299-b. Про результати розгляду повідомляємо наступне. На усунення виявлених та викладених у висновку порушень, тендерним комітетом було прийнято рішення від 09.08.2021 № 127 відмінити торги на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дата публікації звіту:
09.08.2021 13:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
20.08.2021 08:16