-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт котельні по вул. Української Армії, 2 в м. Любомль Волинської області
У 2021 році в місцевому бюджеті Любомльської міської територіальної громади передбачено 300 000,00 грн. на виконання робіт. В зв'язку з переїздом у нове приміщення ознайомитись с проектною документацією можна за адресою: м.Любомль, вул.Незалежності, 23 (3-ій поверх, каб. 304), контактна особа - Копилов Михайло Сергійович, тел. 063-615-36-93
Торги не відбулися
2 138 757.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 693.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 693.79 UAH
Номер:
34ee8dd91c82458191111a407d376e2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-07-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2021 00:00
Період моніторингу:
08.09.2021 12:58 - 30.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2021 № 550
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.09.2021 №550
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-14-002254-a від 14.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит на пояснення, установлено порушення частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено відхилення тендерних пропозицій ТОВ «РАЙ-БУД» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 08.09.2021.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Любомльської міської ради, (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.04.2021 №42 зі змінами (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмежено відповідальністю «РАЙ-БУД» (далі – ТОВ «РАЙ-БУД»), протокол від 04.06.2021 №51.
За результатами моніторингу установлено, що через електронну систему закупівель 08.09.2021 оприлюднено запит Замовнику на пояснення (інформацію, документи), на який Замовник станом на 17.09.2021 не надав відповідь, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону.
Моніторингом установлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено вид предмету закупівлі – роботи; ДК 021:2015: 45453000 – 7 Капітальний ремонт і реставрація; предмет закупівлі – Капітальний ремонт котельні по вул. Української Армії, 2 в м. Любомль Волинської області; очікувана вартість – 2 138 757,00 гривень.
Відповідно пункту 27 частини 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається, до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, інші критерії оцінки (у разі якщо це передбачено тендерною документацією), та завантаження файлів в електронну систему закупівель кольорових сканкопій з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог цієї тендерної документації.
Пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначено в Додатку №1 до цієї тендерної документації.
Відповідно Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів) учасник у складі свої пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору(-ів), на виконання аналогічних видів робіт, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, імя та по-батькові відповідальної особи; предмет договору; найменування та місцезнаходження об'єкта, інформацію про стан об'єкта; копію (-ї) договору (-ів), який вказано у довідці та оригінал листа-відгука від контрагента, який вказано у довідці, з інформацією про якість виконаних робіт та відсутність претензій з боку контрагента або гарантійний лист учасника в довільній формі з відомостями щодо належного виконання договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного договору.
Слід відмітити, що тендерною документацією Замовником не визначено вид робіт, які підпадають під ознаку аналогічного договору.
Проведеним аналізом тендерної пропозиції ТОВ «РАЙ-БУД» установлено, що учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору у складі свої пропозиції завантажено в електронну систему закупівель довідку від 18.05.2021 №50 Т про виконання аналогічних договорів та виконання аналогічних видів робіт (файл - «Довідка аналогічні роботи.pdf»), копії договорів, зазначених у довідці (файли - «Договір 10 від 19.07.2018.pdf», «Договір ангар.pdf», «договір Луків – копія.pdf», «Договір утепл.фасадів Світязь.pdf») та листи-відгуки від замовників (файли – «Лист відгук Ангар.pdf», «Лист відгук ВКНЗ.pdf», «Лист відгук Луків.pdf», «Лист відгук Утеплення.pdf»).
Водночас відповідно до протоколу уповноваженої особи від 04.06.2021 №51 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РАЙ-БУД» через те, що вказані в інформаційній довідці договори учасника, надані копії договорів не є аналогічними за предметом закупівлі.
Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РАЙ-БУД» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 32 Закону відкриті торги не відбулися у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій Замовником.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-16 – не підтверджено.
Період усунення порушень:
22.09.2021 10:11 - 07.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2021 10:11
Запити/Пояснення
Номер:
1ff6d9ca9e0f4a96b206c1ebf2024f07
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2021 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Капітальний ремонт котельні по вул. Української Армії, 2 в м. Любомль Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-14-002254-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.