• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт котельні по вул. Української Армії, 2 в м. Любомль Волинської області

У 2021 році в місцевому бюджеті Любомльської міської територіальної громади передбачено 300 000,00 грн. на виконання робіт. В зв'язку з переїздом у нове приміщення ознайомитись с проектною документацією можна за адресою: м.Любомль, вул.Незалежності, 23 (3-ій поверх, каб. 304), контактна особа - Копилов Михайло Сергійович, тел. 063-615-36-93

Торги не відбулися

2 138 757.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 693.79 UAH
Номер: 34ee8dd91c82458191111a407d376e2d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-07-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 08.09.2021 12:58 - 30.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.09.2021 № 550 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.09.2021 №550 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-14-002254-a від 14.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання відповіді на запит на пояснення, установлено порушення частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено відхилення тендерних пропозицій ТОВ «РАЙ-БУД» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 08.09.2021. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Любомльської міської ради, (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.04.2021 №42 зі змінами (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмежено відповідальністю «РАЙ-БУД» (далі – ТОВ «РАЙ-БУД»), протокол від 04.06.2021 №51. За результатами моніторингу установлено, що через електронну систему закупівель 08.09.2021 оприлюднено запит Замовнику на пояснення (інформацію, документи), на який Замовник станом на 17.09.2021 не надав відповідь, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону. Моніторингом установлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено вид предмету закупівлі – роботи; ДК 021:2015: 45453000 – 7 Капітальний ремонт і реставрація; предмет закупівлі – Капітальний ремонт котельні по вул. Української Армії, 2 в м. Любомль Волинської області; очікувана вартість – 2 138 757,00 гривень. Відповідно пункту 27 частини 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається, до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, інші критерії оцінки (у разі якщо це передбачено тендерною документацією), та завантаження файлів в електронну систему закупівель кольорових сканкопій з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог цієї тендерної документації. Пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначено в Додатку №1 до цієї тендерної документації. Відповідно Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів) учасник у складі свої пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору(-ів), на виконання аналогічних видів робіт, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, імя та по-батькові відповідальної особи; предмет договору; найменування та місцезнаходження об'єкта, інформацію про стан об'єкта; копію (-ї) договору (-ів), який вказано у довідці та оригінал листа-відгука від контрагента, який вказано у довідці, з інформацією про якість виконаних робіт та відсутність претензій з боку контрагента або гарантійний лист учасника в довільній формі з відомостями щодо належного виконання договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного договору. Слід відмітити, що тендерною документацією Замовником не визначено вид робіт, які підпадають під ознаку аналогічного договору. Проведеним аналізом тендерної пропозиції ТОВ «РАЙ-БУД» установлено, що учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору у складі свої пропозиції завантажено в електронну систему закупівель довідку від 18.05.2021 №50 Т про виконання аналогічних договорів та виконання аналогічних видів робіт (файл - «Довідка аналогічні роботи.pdf»), копії договорів, зазначених у довідці (файли - «Договір 10 від 19.07.2018.pdf», «Договір ангар.pdf», «договір Луків – копія.pdf», «Договір утепл.фасадів Світязь.pdf») та листи-відгуки від замовників (файли – «Лист відгук Ангар.pdf», «Лист відгук ВКНЗ.pdf», «Лист відгук Луків.pdf», «Лист відгук Утеплення.pdf»). Водночас відповідно до протоколу уповноваженої особи від 04.06.2021 №51 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РАЙ-БУД» через те, що вказані в інформаційній довідці договори учасника, надані копії договорів не є аналогічними за предметом закупівлі. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РАЙ-БУД» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону. Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 32 Закону відкриті торги не відбулися у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій Замовником. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-16 – не підтверджено.
Період усунення порушень: 22.09.2021 10:11 - 07.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.09.2021 10:11

Запити/Пояснення