-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 59 п.1, м-н «Лазурний» б. 59 п.2 м.Покровськ Донецької області
Капітальний ремонт пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 59 п.1, м-н «Лазурний» б. 59 п.2 м.Покровськ Донецької області
Завершена
2 151 982.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 759.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 759.91 UAH
Номер:
971c3dfa3e0c41ee8fd8c5348e169795
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-14-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2021 00:00
Період моніторингу:
14.09.2021 17:18 - 06.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2021 № 309
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-05-14-002970-b 14.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» установлено порушення вимог абзаців третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, стану виконання рішення Антимонопольного комітету, як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Донбасстройінжиніринг», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому, забезпечення розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, стану виконання рішення Антимонопольного комітету, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Житлово-комунального відділу Покровської міської ради Донецької області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 14.05.2021 № 57, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 18.06.2021 № 13815-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Донбасстройінжиніринг» (далі – ТОВ «Донбасстройінжиніринг») та приватного акціонерного товариства «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» (далі – ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур»), протоколи засідання тендерного комітету від 05.07.2021 № 102 та № 103, повідомлення про намір укласти договір від 05.07.2021, договір про закупівлю від 23.07.2021 № 300-Т, додаткову угоду від 17.08.2021 № 1, звіт про виконання договору про закупівлю від 15.09.2021, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками одночасно із тендерними пропозиціями забезпечення тендерних пропозицій, у формі електронних банківських гарантій, строком дії – не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2021-05-14-002970-b датою розкриття тендерних пропозицій є 29.06.2021.
Учасник ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» одночасно з тендерною пропозицією надав банківську гарантію від 24.05.2021 № 016-001-23326-2021, видану Публічним акціонерним товариством Акціонерний банк «Південний», терміном дії до 30.08.2021 включно, що становить 64 дні з дати розкриття тендерних пропозицій (29.06.2021) та, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Також моніторингом установлено, що у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, які підтверджують, що система управління якістю учасників та/або залучених субпідрядників для виконання робіт по об’єкту відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, які акредитовані в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації яких містить відповідні можливості акредитації.
Учасник ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції не надав зазначений сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, чим не дотримав вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім цього моніторингом установлено, що у додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками, на підтвердження наявності комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, довідок в довільній формі із наданням підтверджуючих документів, а саме: оригіналів ліцензій або завірених належним чином копій.
Учасник ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 21.05.2021 № 05-21/320 про користування ліцензійним програмним забезпеченням «Інтпроект – Випуск Кошторисів» та договір постачання оновлень програмного забезпечення від 01.12.2020 № 0386-Д/466.
При цьому учасник ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції не надав відповідної ліцензії до програмного забезпечення «Інтпроект – Випуск Кошторисів», чим не дотримав вимог додатку № 1 до тендерної документації.
Моніторингом установлено, що у пункті 8 додатку № 5 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками листів-згод на збір та обробку персональних даних (згідно з додатком № 7 до тендерної документації) на кожну особу персональні дані щодо якої подаються у складі тендерних пропозицій.
Учасник ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції надав протокол засідання наглядової ради від 02.12.2020 № 31, який містить персональні дані (ідентифікаційні номери) Немировського Д.В., Лірона Едері, Дубовича В.А.
При цьому учасник ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції не надав відповідні листи-згоди на збір та обробку персональних даних Немировського Д.В., Лірона Едері, Дубовича В.А., чим не дотримав вимог пункту 8 додатку № 5 до тендерної документації.
Також моніторингом установлено, що у пунктах 11 та 12 додатку № 5 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій звітів про фінансові результати, балансів та звітів про рух грошових коштів за останній звітній період (або листів пояснень щодо ненадання звітів про рух грошових коштів відповідно до законодавства).
Учасник ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції надав баланс, станом на 31.03.2021, звіти про рух грошових коштів та про фінансові результати за І квартал 2021 року.
Відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
При цьому учасник ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції не надав фінансової звітності за останній звітній період (станом на 31.12.2020/за IV квартал 2020 року), чим не дотримав вимог пунктів 11 та 12 додатку № 5 до тендерної документації.
Крім цього моніторингом установлено, що у тендерній документації Замовник установив вимоги щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій:
- листів (довільної форми) про строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними (пункт 4 розділу ІІІ тендерної документації);
- довідок (довільної форми) про службових (посадових) осіб учасників, яких уповноважено представляти їх інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службових (посадових) осіб учасників, які підписали тендерні пропозиції (пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації);
- гарантійних листів про не застосування до них санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави, державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції» і чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Указами Президента України та рішеннями РНБО України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) (пункт 2 розділу V тендерної документації);
- гарантійних листів щодо уклaдення із замовником дoгoвopу про закупівлю, у стpoки визначені Законом (пункт 2 розділу VI тендерної документації).
Учасник ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції не надав зазначених документів (листів/довідок/гарантійних листів), які вимагались умовами тендерної документації, чим не дотримав вимог пунктів 4 та 5 розділу ІІІ, пункту 2 розділу V, пункту 2 розділу VI тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзаців третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника, та чиє забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та уклав з ним Договір.
На запит Держаудитслужби (оприлюднений в електронній системі закупівель 16.09.2021) щодо надання інформації з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості, а також щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщені зазначені обгрунтування, Замовник 20.09.2021 надав інформацію, яка не містить посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщені відповідні обгрунтування, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 15.09.2021 (після оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі) оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-05-14-002970-b.
Період усунення порушень:
06.10.2021 18:02 - 23.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.10.2021 18:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
08.10.2021 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
53f3aa5d70f54869bbe25ce23daf2340
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2021 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 59 п.1, м-н «Лазурний» б. 59 п.2 м. Покровськ Донецької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-14-002970-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b62fdb411ad2426c9bd34c6ee1cbe1ae
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2021 16:36
Опис:
На підставі проведеного експертного обстеження ліфтів надані висновки щодо необхідності заміни ліфтів. Для виконання робіт Житлово - комунальним відділом були укладені договори на розробку робочих проектів по об’єктам: «Капітальний ремонт пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 59 п.1 м.Покровськ Донецької області», «Капітальний ремонт пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 59 п.2 м.Покровськ Донецької області». На підставі отриманих проектів кошторисної документації проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі. Рішенням міської ради від 24.12.2020 року №8/2-1 «Про місцевий бюджет Покровської міської територіальної громади на 2021 рік» були затверджені видатки на проведення капітального ремонту ліфтів. Також, звертаємо увагу, що п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) носить рекомендаційний характер.