• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: c0fdc2ebbe00406db04e037387198639
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-20-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.10.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.10.2021 10:28 - 10.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 19.10.2021 № 527 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.10.2021 № 527 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2021-05-13-005183-с 13.05.2021 Військова частина Т0310 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Наказу № 710 та пункту 7 частини другої статті 22 Закону та розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема вжиття заходів шляхом щодо недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ Т0310 (далі ВЧ Т0310, Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-05-13-007865-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ "КОМФОРТБУД" та ТОВ Проектна компанія АРКОН, протоколи засідання тендерного комітету ВЧ Т0310 від 08.06.2021 та від 14.06.2021, Вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 14.06.2021, Договір на виконання робіт від 02.07.2021 № 0207, пояснення Замовника, надане з власної ініціативи 29.10.2021, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 30.10.2021 через електронну систему закупівель. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що умови Додатку 1 «Тендерна пропозиція»» до тендерної документації Замовника та пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації мають розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій, а саме у Додатку 1 «Тендерна пропозиція»» до тендерної документації Замовник зазначив, що учасник погоджується дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначене призводить до порушення Замовником норми пункту 29 частини 1 статті 1, частини 7 статті 26 Закону, згідно з якими визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій у разі закінчення строку дії тендерної пропозиції. У ході проведення моніторингу установлено, що перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, викладений Замовником у пункті 1.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку, визначеному Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ № 710), чим порушено норми зазначеного наказу. Моніторингом встановлено, що проект договору про закупівлю, розміщений у додатку 5 до тендерної документації Замовника, не містить обов’язкового зазначення порядку зміни його умов, чим порушено вимоги пункту 7 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 08.11.2021 15:31 - 23.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2021 15:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником уважно розглянуто Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-13-005183-c Східного офісу Держаудитслужби від 08.11.2021р. (надалі - Висновок), за результатами розгляду повідомляємо наступне: 1.Стосовно формальних (несуттєвих) помилок повідомляємо, що п. 1.3 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було сформовано замовником виходячи з положень п.19 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі - Закон), що встановлюють необхідність опису формальних (несуттєвих) помилок. При цьому, після ознайомлення з інформацією наведеною у Висновку Держаудитслужби, замовником враховано перелік формальних помилок затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господпрства України від 15.04.2020 №710., що надалі буде додано до положень тендерної документації при підготовці та проведенні публічних закупівель. 2. Стосовно строку дії тендерних пропозицій, а саме відповідно до Висновку Держаудитслужби встановлено : «Замовник зазначив, що учасник погоджується дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Згідно з інформацією розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу по закупівлі UA-2021-05-13-005183-c, замовником було визначено однією датою: дату розкриття тендерних пропозицій : 01.06.2021р та дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій: 01.06.2021 р. Відповідно до вищезазначеного, замовником враховано зауваження викладене у Висновку Держаудитслужби та прийнято до увагу необхідність тотожного вживання термінів з метою недопущення порушень при проведенні процедур закупівлі у майбутньому. 3. Стосовно порядку зміни істотних умов договору. При формуванні положень тендерної документації замовником було враховано п. 8 ч.2 ст. 22 Закону яким передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; Відповідно до п.4 Розділ VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю зазначаються замовником відповідно до вимог статі 41 Закону. Відповідно, замовником до п.11.2 Додатку №5 (Проект договору про закупівлю) встановлено, що цей Договір може бути змінено та доповнено за згодою Сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України. Відповідно до Висновку Держаудитслужби замовником було враховано та надалі буде обов’язково включено до положень тендерної документації при підготовці та проведенні публічних закупівель порядок змін умов проекту договору про закупівлю з метою уникнення порушень процедури закупівлі. Таким чином замовником в повній мірі опрацьовано Висновок Держаудитслужби, зроблені висновки та прийняті рішення: надалі при підготовці та проведенні публічних закупівель у майбутньому, обов’язково враховувати надані зауваження стосовно коректного формулювання строку дії тендерних пропозицій, переліку прикладів формальних (несуттєвих ) помилок у повному обсязі визначених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 та обов’язкове зазначення порядку змін умов проекту договору про закупівлю. Просимо прийняти до уваги наведені вище пояснення та підтвердження про усунення виявлених порушень. Гарантуємо в подальшому при проведенні процедури закупівлі дотримуватися положень та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» та при підготовці тендерної документації обов’язково враховувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-13-005183-c Східного офісу Держаудитслужби від 08.11.2021р.
Дата публікації звіту: 11.11.2021 14:41

Запити/Пояснення