-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт футбольного поля та бігових доріжок ЗЗСО № 32, розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Шевчука, 11
Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40; 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729; 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
Завершена
7 553 944.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 000.00 UAH
Номер:
248184259f024f27951087cd4243dfac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2021 00:00
Період моніторингу:
29.11.2021 16:10 - 21.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2021 №685
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.11.2021 №685
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-05-13-009812-b 13.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік управління капітального будівництва Чернігівської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (від 13.05.2021 №64), тендерну пропозицію ПП "БУД-АРВЕСТ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 червня 2021 року №94, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 16 червня 2021 року №79-2021-В та пояснення від 06, 08 грудня 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.12.2021 12:54 - 16.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2021 12:54
Запити/Пояснення
Номер:
5f5068698bb74b39b53edf800b4d6ead
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.12.2021 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту футбольного поля та бігових доріжок ЗЗСО № 32 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-13-009812-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3780dfe168e84f98b9462407b89e4c87
Назва:
щодо надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2021 12:49
Опис:
На запит про надання пояснень, що надійшов 06.12.2021 року в межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: Капітальний ремонт футбольного поля та бігових доріжок ЗЗСО № 32, розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Шевчука, 11 повідомляємо наступне: розмір бюджетних призначень Замовника визначено рішенням міської ради від 24.12.2020 року № 3/ІІV-29 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами та доповненнями). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому порядку. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась замовником на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Зазначена інформація, у зв’язку з відсутністю у Замовника власного веб-сайту, була оприлюднена на офіційному сайті Чернігівської міської ради, структурним підрозділом якої є Замовник, та може бути перевірена за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/.
Номер:
ddab24725ff847119d5fb489191d8164
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.12.2021 15:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту футбольного поля та бігових доріжок ЗЗСО № 32 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-13-009812-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ПП «БУД-АРВЕСТ», якого обрано переможцем торгів, виконано пункт 5.1 частини 5 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання ліцензії на право проведення робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів архітектури, дійсної на час виконання робіт, з переліком видів робіт? Зокрема надано додаток до ліцензії за відсутності самої ліцензії.
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d00664adea9344d69596cc75fa58f9df
Назва:
щодо ліцензії ПП "Буд-Арвест"
Дата опублікування:
08.12.2021 12:49
Опис:
На запит про надання пояснень, що надійшов 07.12.2021 року в межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: Капітальний ремонт футбольного поля та бігових доріжок ЗЗСО № 32, розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Шевчука, 11 повідомляємо наступне: на виконання вимог п. 5.1. Додатку 1 до Тендерної документації учасником ПП «Буд-Арвест» у складі тендерної пропозиції надано скріншот з сайту Державної архітектурної інспекції, відповідно до якого у зазначеного учасника наявна електронна ліцензія на право проведення робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів архітектури, що видана 26.02.2020 року та є безстроковою, а також надано перелік робіт до зазначеної вище ліцензії. Зазначаємо, що відповідно до законодавства з 2020 року не видаються ліцензії у паперовому вигляді, а ліцензія зазначеного учасника була видана 26.02.2020 року лише в електронному вигляді, про що зазначено безпосередньо у реєстрі, шляхом внесення відповідного запису до нього. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника інформація про наявність чинної ліцензії була перевірена уповноваженою особою у відповідному реєстрі.