• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

персональні комп`ютери в зборі

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер: 68cdbbeb49d94576b9d590bdeb769df9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-27-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 28.10.2021 15:20 - 18.11.2021 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2021 №465 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2021 №465 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-05-13-002015-c 13.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області (далі – Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.05.2021 (протокол № 92-13/05), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.06.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інтеграційні рішення», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 03.06.2021 № 101-03/06, повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2021, договір від 14.06.2021 № 0906-21, додаткову угоду від 15.06.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 02.11.2021 року.
Період усунення порушень: 08.11.2021 11:15 - 12.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2021 11:15

Запити/Пояснення