-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
персональні комп`ютери в зборі
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер:
68cdbbeb49d94576b9d590bdeb769df9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-27-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2021 00:00
Період моніторингу:
28.10.2021 15:20 - 18.11.2021 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2021 №465
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 №465
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-05-13-002015-c 13.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області (далі – Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.05.2021 (протокол № 92-13/05), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.06.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інтеграційні рішення», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 03.06.2021 № 101-03/06, повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2021, договір від 14.06.2021 № 0906-21, додаткову угоду від 15.06.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 02.11.2021 року.
Період усунення порушень:
08.11.2021 11:15 - 12.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2021 11:15
Запити/Пояснення
Номер:
964b3b2453264b528baa04d4d342f912
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.10.2021 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2021 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Персональні комп`ютери в зборі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-13-002015-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7d5dc1d7f5ff4b6e971a88d9748e99b8
Назва:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі персональні комп`ютери в зборі (UA-2021-05-13-002015-c)
Дата опублікування:
02.11.2021 15:43
Опис:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості: Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та розрахунків до нього на 2021 рік за бюджетною програмою КПКВК 1209010 «Керівництво та управління у сфері безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» на 2021рік (КЕКВ 3110) передбачено кошти на придбання персональних комп`ютерів (моноблоків) зі встановленим ліцензійним ПЗ Windows 10 Pro. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Так відповідно до статті 7 Закону України «Про державну службу», Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області, придбання оновленої комп’ютерної техніки дозволить підвищити рівень належних для роботи умов та матеріально-технічного забезпечення структурних підрозділів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області. В структурі Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області, що складається з апарату Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області (6 управлінь, 2 відділи, 4 сектори) та 5 управлінь в районах області, забезпеченість комп'ютерною технікою складає 100%. Проте, станом на 01.04.2021року 49% техніки є морально застарілою (термін експлуатації понад 5 років) та потребує оновлення. Введення в експлуатацію нового обладнання дозволить оновити парк комп'ютерної техніки на 14% та зменшить витрати на обслуговування і ремонт застарілої техніки. Нова техніка відповідає сучасним стандартам інформаційних технологій. Введення в експлуатацію нового обладнання дозволить зменшити витрати на ремонт і обслуговування застарілої техніки. Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення: визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах та на майданчику порівняння цін Hotline. Таким чином очікувана вартість склала 700 тис.грн.(38шт.*18,421тис.грн.).
Відповідно до Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року №1048 та Порядку реалізації експериментального проекту з організації проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою КМУ від 17.03.2021р. №228 Головним управлінням Держпродспоживслужби в Сумській області було отримано погодження наданого проект інформатизації від Міністерства Цифрової трансформації України лист №1/06-2-5704 від 26.05.2021р.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
http://www.dpss-sumy.gov.ua/sites/default/files/obgruntuvkompy.pdf