-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Прибирання місць загального користування смт. Власівка
Завершена
263 158.00
UAH без ПДВ
Номер:
6dea28d662c84b639e8409b1920f547d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-26-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2021 00:00
Період моніторингу:
26.07.2021 17:07 - 17.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.07.2021 № 385
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 23.07.2021 № 385
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-05-13-008505-b 13.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2021 № 237, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 22.03.2021 № 25/21, укладений між Замовником та Світловодським міським комунальним підприємством «Комбінат комунальних послуг» (далі – Договір).
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 22.03.2021 Договір без кошторисного розрахунку вартості послуг, який, відповідно до пункту 11.1 розділу ХІ «Додатки до договору» Договору, є невід’ємною частиною даного Договору, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Слід зазначити, що оприлюднений 22.03.2021 в електронній системі закупівель Дефектний акт, затверджений 22 березня, не є кошторисним розрахунком вартості послуг.
При проведенні моніторингу даної процедури закупівлі, посадовою особою Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, відповідальною за проведення моніторингу даної процедури закупівлі, через електронну систему закупівель 26.07.2021 надано запит про надання пояснення (інформації, документів) щодо дій чи бездіяльності Замовника, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.
Однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовником, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вищезазначеного запиту про надання пояснень та на час закінчення проведення моніторингу даної процедури закупівлі, не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини п’ятої статті 8, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, протокол засідання тендерного комітету від 13.05.2021 № 47, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) від 27.05.2021 № 61/21, укладений між Замовником та фізичною особою – підприємцем Щербаков Сергій Миколайович (далі – Договір).
За результатами моніторингу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 28.05.2021 Договір без кошторисного розрахунку вартості послуг, який, відповідно до пункту 11.1 розділу 11 «Додатки до договору» Договору, є невід’ємною частиною даного Договору, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Слід зазначити, що оприлюднений 28.05.2021 в електронній системі закупівель Дефектний акт на прибирання місць загального користування, затверджений УЖКГ Світловодської міської ради 27.05.2021, не є кошторисним розрахунком вартості послуг.
При проведенні моніторингу даної процедури закупівлі, посадовою особою Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, відповідальною за проведення моніторингу даної процедури закупівлі, через електронну систему закупівель 26.07.2021 надано запит про надання пояснення (інформації, документів) щодо дій чи бездіяльності Замовника, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.
Однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовником, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вищезазначеного запиту про надання пояснень та на час закінчення проведення моніторингу даної процедури закупівлі, не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.08.2021 16:06 - 21.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2021 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
097b9951b1a3450e819b44e4d0c6093f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.07.2021 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Прибирання місць загального користування смт. Власівка» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-13-008505-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому в електронній системі публічних закупівель Prozorro Вами 28.05.2021 оприлюднений Договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) від 27.05.2021 № 61/21 без кошторисного розрахунку вартості послуг, який, відповідно до пункту 11.1 розділу 11 «Додатки до договору» Договору, є невід’ємною частиною даного Договору?
Слід зазначити, що оприлюднений 28.05.2021 в електронній системі закупівель Дефектний акт, затверджений УЖКГ Світловодської міської ради 27.05.2021, не є кошторисним розрахунком вартості послуг
Відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.