-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж в м. Харкові (Черга 2. Об’єкт 22. Ділянка між МК3237-МК3243 просп. Індустріальний) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)
Завершена
26 285 275.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 262 852.75 UAH
мін. крок: 1% або 262 852.75 UAH
Номер:
80737981f65744c79112c0bdb73a302d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-02-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2021 00:00
Період моніторингу:
03.12.2021 09:20 - 25.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2021 № 768
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.12.2021 № 768.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-13-007666-b, 13.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-13-003158-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Монолітбуд - інвест»; протокол засідання тендерного комітету від 08.06.2021 №991; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем після аукціону документи та інформацію; договір від 25.06.2021 № 68062512, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом встановлено, що в частині 1 розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено опис формальних (несуттєвих) помилок, який відповідає переліку таких помилок, наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація (частині 1 розділу 3) не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
15.12.2021 10:07 - 31.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2021 10:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що на виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби, Замовником були вжиті заходи (шляхом проведення роз’яснювальної роботи) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації
Дата публікації звіту:
24.12.2021 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
e789c2035a0d44d38a92ee2571f9862d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2021 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2021 00:00
Опис:
Дата: 06.12.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-05-13-007666-b, яка проводилась комунальним підприємством «Харківські теплові мережі» («ДСТУ Б Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж в м. Харкові (Черга 2. Об’єкт 22. Ділянка між МК3237-МК3243 просп. Індустріальний) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)»), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
1415809f194047f19cc77fbc64b7579f
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.12.2021 15:44
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) по моніторингу відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж в м. Харкові (Черга 2. Об’єкт 22. Ділянка між МК3237-МК3243 просп. Індустріальний) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2021-12-02-000026) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
Звертаємо увагу та наголошуємо, що Замовник діє виключно в межах діючого законодавства України.
Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки.
Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) КП «Харківські теплові мережі» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України КП «Харківські теплові мережі» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня).
Ані Конституція України, ані Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ані постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова), ані інші нормативно-правові акти не передбачають обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Згідно до абзацу першого статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Додатково повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником із врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту (відкриті торги були оголошені на частину робіт, тобто на участок в межах Черги 2. Об’єкту 22. Ділянки МК3237 – МК3243) була визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу, за результатами розгляду якої ТОВ «ПРОЕКСП» надано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом №V-0408-19/ПРОЕКСП від 31.10.2019р.
Проектно-кошторисна документації та експертний звіт не розміщувалася ані на власному веб-сайті, ані на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки таке розміщення не вимагається жодним нормативно-правовим актом.
На виконання вимог статті 4 Закону Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднені зміни до річного плану закупівель, які в т.ч. містять очікувану вартість предмета закупівлі (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-P-2021-05-13-003158-b). На виконання вимог статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-05-13-007666-b), яке в т.ч. на виконання вимог п.4 ч.2 ст.21 Закону містить очікувану вартість предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.