• Переговорна процедура (скорочена)
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Деревина

Завершена

249 600.00 UAH з ПДВ
Номер: 59046f727e034b74875fc0005f8e460b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-19-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 19.07.2021 16:12 - 10.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Ужгород 16.07.2021 № 453 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16.07.2021№ 453 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-05-13-007320-b 13.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури установлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю за лотами №1 та №2 установлено порушення частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання Замовником інформації/пояснень на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю за лотами №1 та №2 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (зі змінами), Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує розглянути питання щодо припинення зобов’язань за укладеними договорами з ДП «Ясінянське лісомисливське господарство» від 19.05.2021 №66 та ПП «МІГАЛІ» від 19.05.2021 №67, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-IV (зі змінами) та статті 651 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (зі змінами), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ясінянського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ясінянської селищної ради Рахівського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2021 рік; протокол переговорів з ДП «Ясінянське лісомисливське господарство» від 13.05.2021 №23 за лотом №1; протокол переговорів з ПП «МІГАЛІ» від 13.05.2021 №22 за лотом №2; договір від 19.05.2021 №66 за лотом №1; договір від 19.05.2021 №67 за лотом №2; пояснення, надані Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, через електронну систему закупівель 26.07.2021 та 27.07.2021. В ході моніторингу встановлено, що Замовником для закупівлі товару «Деревина» за лотами №1 та №2 застосовано переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922- VIII, зі змінами (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, Замовником у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) не здійснено посилання на нормативні та інші документи (зокрема, на номери відмінених процедур відкритих торгів, звіти про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, в яких вказано підставою відміни відкритих торгів - подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій, тощо), що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в частині обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Аналізом питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне. За результатами проведених переговорів за лотами №1, №2 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю 203 м. куб. деревини (дрова паливні з твердих порід деревини) з ДП «Ясінянське лісомисливське господарство» та 138,52 м. куб. деревини (дрова паливні з м'яких порід деревини) з ПП «МІГАЛІ». Відповідно, 13.05.2021 в електронній системі закупівель Замовником за лотами №1 та №2 оприлюднені повідомлення про намір укласти договір з зазначеними учасниками переговорів. Згідно частини сьомої статті 40 Закону - замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Проте, в порушення частини сьомої статті 40 Закону, Замовником 19 травня 2021 року укладено договір №66 про закупівлю 203 м. куб. деревини (дрова паливні з твердих порід деревини) з ДП «Ясінянське лісомисливське господарство» на суму 159 558,00 гривень (з ПДВ) за лотом №1 та договір №67 про закупівлю 138,52 м. куб. деревини (дрова паливні з м'яких порід деревини) з ПП «МІГАЛІ» на суму 90 042,00 гривень (з ПДВ) за лотом №2, тобто на сьомий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Дата і час публікації: 13 травня 2021 13:40 та 13 травня 2021 13:42 відповідно). При цьому, згідно пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Окрім того, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону, в частині не надання інформації на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 03.08.2021 16:10 - 18.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.08.2021 16:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ясінянський ТЦ СО(НСП) Ясінянської селищної ради Рахівського району Закарпатської області повідомляє, що головним розпорядником коштів є Ясінянська селищна рада. Власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, немає. Договір № 66 від 19.05.2021 р.з ДП "Ясінянське ЛМГ" виконано в повному обсязі. Договір № 67 від 19.05.2021 р. з ПП "Мігалі" виконано частково. Угоду розірвано.
Дата публікації звіту: 09.08.2021 14:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: На виконання зобов'зань щодо усунення виявлених порушень, договір від 19.05.2021 №67, укладений Замовником з ПП «МІГАЛІ» за лотом №2 розірвано.
Дата публікації: 11.08.2021 10:33

Запити/Пояснення