-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
21Т-100_33630000-5 – Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Дезінфікуючі засоби для рук та дезінфікуючі засоби для поверхонь)
Завершена
1 630 395.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 32 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 32 000.00 UAH
Номер:
98e09264b5444b279b3d46a59ceac0a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2021 00:00
Період моніторингу:
29.11.2021 11:13 - 21.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
29.11.2021 № 770
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-05-13-007170-b.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 26.11.2021.
Начальник управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 13 травня 2021 року; тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «ЕКО ТРІУМФ»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.07.2021; повідомлення про намір укласти договір від 10.08.2021; договір про закупівлю від 27.08.2021 № УГВ 338/30-21; пояснення Замовника на запит Управління, надані через електронну систему закупівель 03.12.2021.
Період усунення порушень:
10.12.2021 09:36 - 16.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2021 09:36
Запити/Пояснення
Номер:
4e61f9ad1a864c358dc51572bb0aebb6
Назва:
запит на пояснення
Дата опублікування:
01.12.2021 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної товарів ДК 021:2015: 33600000-6: Фармацевтична продукція (Дезінфікуючі засоби для рук та дезінфікуючі засоби для поверхонь) проведеного АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» вартістю 1 630 395,50 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-13-007170-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів)з наступних питань:
1) Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Чому застосована процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідно до вимог частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», при тому, що очікувана вартість закупівлі не перевищувала суму, еквівалентну для закупівлі товарів і послуг 133 тисячам євро на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
300174fb30fe465b83027420abc1f679
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
03.12.2021 12:45
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 33630000-5 – Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Дезінфікуючі засоби для рук та дезінфікуючі засоби для поверхонь), 21Т-100, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-05-13-007170-b