-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
21Т-099_30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робоча станція на базі ноутбука)
Завершена
29 304 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 293 046.00 UAH
мін. крок: 1% або 293 046.00 UAH
Номер:
5790760554b5459cb6f6507efd2c6121
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-22-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2021 00:00
Період моніторингу:
22.11.2021 13:51 - 14.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2021 № 748
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 22.11.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 22.11.2021 № 748
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2021-05-13-007128-b 13.05.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 01.06.2021 № 1035), із змінами; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АМ Інтегратор Груп», товариства з обмеженою відповідальністю «Спецвузавтоматика», товариства з обмеженою відповідальністю «Смартлінк», товариства з обмеженою відповідальністю «Віннком Україна»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; вимоги про усунення невідповідностей; протоколи тендерного комітету від 22.07.2021 № 1424 та від 03.08.2021№21Т-099; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 13.09.2021 № УГВ 368/30-21; пояснення Замовника від 30.11.2021, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.12.2021 14:35 - 10.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2021 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
5e6ea48d270740a9bf13251f5c0143f2
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
25.11.2021 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робоча станція на базі ноутбука)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
1. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
2. Пропонуємо надати забезпечення виконання договору про закупівлю, передбачене умовами тендерної документації у формі банківської гарантії з усіма додатками, змінами тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження
Номер:
a7e6c257927a482f9dc3c04c8b1a1643
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
30.11.2021 11:43
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 21Т-099_30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робоча станція на базі ноутбука), ідентифікатор закупівлі № UA-2021-05-13-007128-b