• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливні брикети

Паливні брикети

Торги відмінено

606 809.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 069.00 UAH
Номер: 4b27644a887a4eeea81e39dd20793ee2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-20-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 20.09.2021 14:20 - 12.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.09.2021 № 494 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Паливні брикети з лушпиння соняшника» (код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо), ID: UA-2021-05-13-006954-b, яка проводиться Комунальною установою "Орловський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо виконання рішень Уповноваженого органу встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 21 » вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Уповноваженого органу). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи "Орловський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі (далі - Оголошення); тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, що оформлено протоколом № 66 від 13.05.2021; рішення Уповноваженого органу від 06.07.2021 № 15187-р/пк-пз, від 04.08.2021 № 17869-р/пк-пз, від 02.09.2021 № 19998-р/пк-пз. Моніторингом встановлено, що відповідно до рішення Уповноваженого органу від 02.09.2021 № 19998-р/пк-пз в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВК «Корна» відсутній аналогічний за предметом закупівлі договір, тобто наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником станом на 21.09.2021 не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності (розгляд тендерної пропозиції після рішення Уповноваженого органу розпочато 13.09.2021). Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Період усунення порушень: 21.09.2021 09:00 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.09.2021 09:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вимога виконана. Торги відмінено.
Дата публікації звіту: 21.09.2021 15:53
Номер: a0324efec9a74ae68531626f687981e5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 16.07.2021 16:25 - 07.08.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 16.07.2021 №369 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.07.2021 № 369 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 4. UA-2021-05-13-006954-b, ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, яка проводиться Комунальною установою "Орловський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушення законодавства про закупівлі відсутні.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «04» серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи "Орловський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.05.2021 №66; протоколи щодо прийняття рішень тендерним комітетом Замовника. В ході моніторингу не розглядалися інші, крім визначених ризиками, питання. RISK 1-7: «Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною» не підтверджено. В ході моніторингу не досліджувалися питання, викладенні в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.07.2021 №15187.
Період усунення порушень: 05.08.2021 16:20 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2021 16:20