-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030214 Пустомити-Мирне Горохівського району Волинської області
Місце виконання робіт: а\д С 030214 Пустомити-Мирне Горохівського району Волинської області
Торги не відбулися
70 385 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 703 854.00 UAH
мін. крок: 1% або 703 854.00 UAH
Номер:
3f737e8c9f3f4269ba99c001d17dba0f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-19-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2021 00:00
Період моніторингу:
19.08.2021 14:51 - 14.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2021 № 512
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.08.2021 №512
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-12-013677-b від 12.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків та інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в майбутньому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиті заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 20.08.2021 року.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням тендерного комітету від 12.05.2021 №48 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію приватного підприємства «Ространс», товариства з обмеженою відповідальністю «Шляховик-Т», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Будальянс Груп», товариства з обмеженою відповідальністю «Данко», товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньдорбуд» та товариства з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор Сервіс», відповідь замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 20.08.2021 року.
Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду скарг органом оскарження.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» при перенесенні строку подання та розкриття тендерних пропозицій, довідки та інші документи (крім банківських гарантій) залишаються дійсними. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені нище шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому переможець гарантує службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС №1256.
Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-19-1 не підтверджено.
Період усунення порушень:
22.09.2021 10:05 - 07.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2021 10:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення в майбутньому виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
23.09.2021 10:50
Запити/Пояснення
Номер:
968d305b31b74aa58867027ed1d59719
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.08.2021 09:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030214 Пустомити-Мирне Горохівського району Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-013677-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4890b57105724c1c94b5c7c1961ee8bf
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.08.2021 10:26
Опис:
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Так, вищезазначене обгрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості визначено на підставі проектно-кошторисної документації на об‘єкт, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів. Обгрунтування було розглянуто на затверджено на засідані тендерного комітету № 40 від 28.04.2021.Оскільки ми, як Замовники, не маємо власного веб-сайту інформація про розміщення обгрунтування була розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Волинської обласної державної адміністрації. Посилання: «https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-05-12-013677-b/»
Номер:
ae75f84f2b734a95b353be3ad752e0b0
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.08.2021 09:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030214 Пустомити-Мирне Горохівського району Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-013677-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b9c8ad44442e493fb295a71b1753d5ae
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.08.2021 10:26
Опис:
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Так, вищезазначене обгрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості визначено на підставі проектно-кошторисної документації на об‘єкт, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів. Обгрунтування було розглянуто на затверджено на засідані тендерного комітету № 40 від 28.04.2021.Оскільки ми, як Замовники, не маємо власного веб-сайту інформація про розміщення обгрунтування була розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Волинської обласної державної адміністрації. Посилання: «https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-05-12-013677-b/»
Номер:
9fe38c2882ed4aa2bd7ad90103dd7f30
Назва:
Про зупинення моніторингу
Дата опублікування:
10.09.2021 08:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.09.2021 №554
Луцьк
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2021-05-12-013677-b.
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2021-05-12-013677-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 19 серпня 2021 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 18 серпня 2021 року № 512 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник управління
Західного офісу
Держаудитслужби
у Волинській області Анатолій ОМЕЛЬЧУК