-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Крісло концертне розкладне 4 х секційне
Завершена
2 138 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
Номер:
2ffed93c06984d369cf2a0df955d16b8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-06-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2021 00:00
Період моніторингу:
13.07.2021 11:23 - 04.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2021 № 301
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.07.2021 № 301
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-05-12-013397-b 12.05.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону № 922, частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання встановлення розміру забезпечення тендерної пропозиції установлено порушення абзацу третього частини першої статті 25 Закону № 922.
За результатами аналізу відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону установлено порушення частини 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922, Закон), встановлення розміру забезпечення тендерної пропозиції, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи 4 міста Сєвєродонецьк Луганської області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням від 12.05.2021 № 9, тендерні пропозиції ФОП «Вєдєрнікова Катерина Віталіївна», товариства з обмеженою відповідальністю «Лихачовська меблева фабрика», товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика меблів «Династія» (ТОВ «Фабрика меблів «Династія»), вимогу про усунення невідповідностей, протоколи уповноваженої особи Замовника: від 01.06.2021 № 14, від 02.06.2021 № 15, від 03.06.2021 № 16, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.06.2021 № 78.
За результатами моніторингу встановлено, що в пункті 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922.
Також встановлено, що Замовник у тендерній документації (додаток № 1 до тендерної документації) не установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Крім цього моніторингом установлено, що Замовник у пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 5% від очікуваної вартості предмета закупівлі (згідно оголошення 106 920, 00 грн), чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 25 Закону № 922.
Також встановлено, що на порушення частини 16 статті 29 Закону № 922 Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП «Вєдєрнікова Катерина Віталіївна» у тендерній пропозиції, які не стосуються підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону або підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, зокрема, щодо ненадання забезпечення тендерної пропозиції.
Поряд з цим повідомлення про усунення невідповідностей не містить перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, чим порушено вимоги пункту 3 абзацу 3 частини 16 статті 29 Закону № 922.
Період усунення порушень:
14.07.2021 14:25 - 29.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2021 14:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Замовник Комплексна дитячо – юнацька спортивна школа 4 міста Сєвєродонецьк Луганської області розглянувши висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 14 липня 2021 відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) не погоджуючись з висновком надає аргументовані заперечення.
За результатом проведеного моніторингу закупівлі служба аудиту зобов’язує вжити заходів щодо розірвання Договору з дотриманням законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
В зв’язку з чим, Замовник надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатами моніторингу встановлено, що в пункті 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922.
Відповідно до п1. Статті22 Закону 922 Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Система не оприлюднить оголошення про закупівлю, якщо не будуть заповнені всі обов’язкові поля для заповнення. Поле кінцевий строк подання тендерних пропозицій, як раз і позначено, як обов'язковий для заповнення. В даній закупівлі кінцевий строк подання пропозицій встановлено 28 травня 2021 20:00.
В самому тексті тендерної документації в п.1 Розділу IV зазначено, що Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: згідно оголошення. Тобто відповідно до інформації, яка внесена у відповідне поле оголошення тендерної документації, яке заповнене відповідно до вимог Закону в електронній системі закупівель.
Також встановлено, що Замовник у тендерній документації (додаток № 1 до тендерної документації) не установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Вимога до ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі, щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції викладена у п.4 Додатку 1 до Тендерної документації (стор. 46).
Крім цього моніторингом установлено, що Замовник у пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 5% від очікуваної вартості предмета закупівлі (згідно оголошення 106 920, 00 грн), чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 25 Закону № 922.
Так, дійсно, при оголошенні закупівлі, помилково, було встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 5 % від очікуваної суми закупівлі. Нажаль ця помилка не була вчасно виявлена. Виправити зараз цю помилку не має змоги так як кінцевий строк внесення змін у тендерну документацію обмежен строком подання тендерних пропозицій. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. В площині перебігу торгів в рамках законодавчо визначених термінів, процедурних дій, установлених прав та обов’язків серед переліку яких з цього приводу не було жодних запитів, вимог та/чи оскаржень як від потенційних учасників так і від інших осіб або органів.
Дотримуючись законодавчих строків проведення торгів 03.06.2021 в 10:01 Замовником була здійснена публікація повідомлення про намір укласти договір, яка передувала інформації про моніторинг, а 14.06.2021 було укладено та опубліковано договір з переможцем тендеру, що стало підставою для повернення забезпечення тендерної пропозиції учасників, що звільняє від зобов’язань за гарантіями.
Також встановлено, що на порушення частини 16 статті 29 Закону № 922 Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП «Вєдєрнікова Катерина Віталіївна» у тендерній пропозиції, які не стосуються підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону або підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, зокрема, щодо ненадання забезпечення тендерної пропозиції. Поряд з цим повідомлення про усунення невідповідностей не містить перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, чим порушено вимоги пункту 3 абзацу 3 частини 16 статті 29 Закону № 922.
Так, дійсно, в електронній системі закупівель в повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах що подані учасником ФОП «Вєдєрнікова Катерина Віталіївна» помилково була розміщена інформація, яка не стосуються підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
На жаль помилка була запізно помічена. Система Prozorro не дає можливості внести зміни у вже оприлюднену інформацію. При цьому зазначена пропозиція відхилена Замовником на підставі п.1.1 статті 31 Закону № 922 по причині відсутності забезпечення тендерної пропозиції. Зазначене зауваження буде враховане Замовником при подальшій роботі.
Виявлені порушення жодним чином не впливають на оцінку Учасників, вимоги до предмету закупівлі та на умови укладеного договору.
У Статті 43 Закону Законом №922 викладено вичерпні умови визнання договору нікчемним, а саме:
1. Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону;
3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
Договір, укладений за результатами закупівлі що розглядається, не порушив жодних з перерахованих умов.
Виходячи з вищевикладеного, виявлених порушень для скасування дії договору не достатньо.
Уповноважена особа Комплексної
дитячо– юнацької спортивної школи
4 міста Сєвєродонецьк Луганської області Лариса САВЕНКО
Дата публікації звіту:
16.07.2021 09:26