-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 030101 - Кладнів-Микитичі-Стенжаричі-Білин-а/д Р-15-Овадне-Красностав-Свійчів-Бегета-Микуличі-а/д Н-22 (км49+013 -км57+100) Володимир-Волинського району Волинської області
Місце надання послуг: а\д О 030101 - Кладнів-Микитичі-Стенжаричі-Білин-а/д Р-15-Овадне-Красностав-Свійчів-Бегета-Микуличі-а/д Н-22 (км49+013 -км57+100) Володимир-Волинського району Волинської області Обсяги: 1 послуга, відповідно до технічного завдання - Додаток № 2
Завершена
78 770 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 787 705.10 UAH
мін. крок: 1% або 787 705.10 UAH
Номер:
bdf7400a417141e7ba9ef039fc9167e2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-03-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2022 00:00
Період моніторингу:
03.08.2022 15:48 - 25.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2022 № 20-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.08.2022 № 20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-12-012774-b від 12.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 5 та 6 частини першої, частини третьої статті 17 та пунктів 2, 3 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Волиньдорбуд» установлено порушення абзацу 1 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та не допускати в подальшому порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням тендерного комітету від 12.05.2021 №48 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньдорбуд» (далі – ТОВ «Волиньдорбуд»), повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2021, договір про закупівлю від 03.09.2021 №28-пс/21, додаткові угоди від 20.09.2021 №01, від 06.10.2021 №02, від 29.12.2021 №03, відповіді замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.08.2022 та 16.08.2022 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 5.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачив, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому переможець гарантує службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС №1256.
Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця.
Замовником у пункті 1 Розділу V «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» тендерної документації зазначено, що: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Однак, відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону підставами для відмови в участі у процедурі закупівель визначено, зокрема:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто вимагається інформація про те, що фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за «злочин», а не за «кримінальне правопорушення», як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Отже, на порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що пунктом 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, визначено що вартість тендерної пропозиції учасника на надання послуг – це договірна ціна на весь обсяг послуг з середнього ремонту, за яку учасник згоден надати запропоновані послуги. Договірна ціна розраховуються по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – динамічна.
Замовником, у даному розділі тендерної документації, зазначена вимога що учасник при розрахунку договірної ціни зобов’язаний обов’язково передбачити кошти:
- на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, у розмірі 2 % від підсумку глав (1-12) ЗКР по графах 4, 5, 6, 7;
- на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (1,082, к=0,5).
Проте, включення до ціни пропозиції учасників, за умови динамічної договірної ціни, коштів на покриття ризиків, не відповідає пункту 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Пунктом 6.2.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Щодо коштів на покриття ризиків (п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013): «- за твердої договірної ціни – як правило в розмірі не більше ніж 1,5%; - за динамічної договірної ціни як правило, не враховується».
Таким чином, Замовником складено тендерну документацію з недотриманням пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Волиньдорбуд» установлено невідповідність тендерній документації.
Відповідно до вимог Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям», підпункту 3 пункту 2 «Інша інформація», тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати Дозвіл, виданий Головним управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Додатком 2 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено роботи з «Навантаження сміття в транспортні засоби екскаватором одноківшевим, місткість ковша 0,5 м3», «Розробка ґрунту у зосередженому резерві екскаватором CAT 325 BLH, місткість ковша 1,25 м3 з навантаженням у транспортні засоби, грунт I групи».
Листом про залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю вих. №15/06-12-з від 15.06.2021 ТОВ «Волиньдорбуд» зазначив, що дані роботи будуть виконуватись субпідрядником ТОВ «ПБС» та надав у складі своєї тендерної пропозиції Дозвіл №146.18.26 виданий ТОВ «ПБС» Управлінням держпраці в Івано-Франківській області на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Волиньдорбуд» завантажено в електронну систему документ «Дозвіл Управління держпраці в Івано-Франківській області №146.18.26» наданий ТОВ «ПБС», яким надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: «Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників», «Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин», «Газополум’яні роботи».
Однак, у вищевказаному документі, відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки із «Вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин та механізмів» (п. 20 групи А, Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.11.2011 №1107, зі змінами, внесеними постановою КМУ від 03.02.2021 №77).
Таким чином, моніторингом установлено, що в порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Волиньдорбуд», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а визнав його переможцем та уклав договір від 03.09.2021 №28-пс/21.
Період усунення порушень:
22.08.2022 15:41 - 06.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2022 15:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 030101 - Кладнів-Микитичі-Стенжаричі-Білин-а/д Р-15-Овадне-Красностав-Свійчів-Бегета-Микуличі-а/д Н-22 (км49+013 -км57+100) Володимир-Волинського району Волинської області
Дата публікації звіту:
29.08.2022 18:31
Запити/Пояснення
Номер:
b4c8f876a0324f54aba90e9759f11bfd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.08.2022 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 030101 - Кладнів-Микитичі-Стенжаричі-Білин-а/д Р-15-Овадне-Красностав-Свійчів-Бегета-Микуличі-а/д Н-22 (км49+013 -км57+100) Володимир-Волинського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-012774-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
06003eeb44784133af8285153238f227
Назва:
відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.08.2022 року про проведення моніторингу процедури публічної закупівлі поточний середній ремонт автомобільної дороги О 030101 - Кладнів-Микитичі-Стенжаричі-Білин-а/д Р-15-Овадне-Красностав-Свійчів- Бегета-Микуличі-а/д Н-22 (км49+013 -км57+100) Володимир-Волинського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-012774-b)
Дата опублікування:
10.08.2022 15:52
Опис:
Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області (надалі –
Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області від 04.08.2022 року про проведення моніторингу процедури
публічної закупівлі поточний середній ремонт автомобільної дороги О 030101 -
Кладнів-Микитичі-Стенжаричі-Білин-а/д Р-15-Овадне-Красностав-Свійчів-
Бегета-Микуличі-а/д Н-22 (км49+013 -км57+100) Володимир-Волинського
району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-012774-b) пояснює наступне.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектної
документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний
експертний звіт. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
сформовані відповідно до нормативних актів в сфері дорожнього господарства,
серед яких ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування
Частина II. Будівництво», ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху.
Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до
експлуатаційного стану», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього
руху. Розмітка дорожня», СОУ 42.1-37641918:2019, та інших нормативно-
правових актів.
Розмір бюджетного призначення Замовником розраховано відповідно до
переліку об’єктів. фінансування яких у 2021 році здійснюватиметься за рахунок
субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове
забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних
доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної
власності у населених пунктах, який затверджений розпорядженням голови
Волинської ОДА.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості
предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення,
очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником
відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11
жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі
змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №
710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою
забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в
преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання
замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері
закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку,
встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення
перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та
інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні
закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз
дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час
проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та
протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері
публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення
моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного
фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури
закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у
замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або
вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках
моніторингу процедури закупівлі. Разом з тим, з метою дотримання принципів
публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх
стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту головного
розпорядника бюджетних коштів, де розміщена запитувана інформація:
https://www.voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-
zakupivli-ua-2021-05-12-012774-b/
Номер:
c9255cfed5574df88b3f901669e17543
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.08.2022 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 030101 - Кладнів-Микитичі-Стенжаричі-Білин-а/д Р-15-Овадне-Красностав-Свійчів-Бегета-Микуличі-а/д Н-22 (км49+013 -км57+100) Володимир-Волинського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-012774-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Прошу надати документальне підтвердження обґрунтованої необхідності збільшення строку для укладання договору від 03.09.2021 №28-пс/21.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a2e8e403922246f68d3665fcf8cabc30
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 030101 - Кладнів-Микитичі-Стенжаричі-Білин-а/д Р-15-Овадне-Красностав-Свійчів-Бегета-Микуличі-а/д Н-22 (км49+013 -км57+100) Володимир-Волинського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-012774-b)
Дата опублікування:
16.08.2022 16:13
Опис:
Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.08.2022 року про проведення моніторингу процедури публічної закупівлі поточний середній ремонт автомобільної дороги О 030101 - Кладнів-Микитичі-Стенжаричі-Білин-а/д Р-15-Овадне-Красностав-Свійчів-Бегета-Микуличі-а/д Н-22 (км49+013 -км57+100) Володимир-Волинського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-012774-b) пояснює наступне.
Строк для укладання договору від 03.09.2021 №27-к/21 було продовжено через подання скарги до Антимонопольного Комітету України від 24.07.2021.
Рішенням від 18.08.2021 №18983-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу було відхилено, договір був підписаний після закінчення встановленим законом строку для оскарження.