-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Завершена
468 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 332.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 332.00 UAH
Номер:
c96aa48a147d4194801352cec603bbb8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
11.06.2021 10:28 - 07.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 №366
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 №366 Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-05-12-011115-b 12.05.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини восьмої статті 12 Закону, частини першої статті 26 Закону, п.19 частини другої статті 22 Закону та Наказу №710.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 12 травня 2021 року №50), тендерну пропозицію ФОП «Чайка Богдан Васильович» (лоти №1,2,3,4,5), протокол засідання тендерного комітету від 02 червня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16 червня 2021 року №159, звіт про результати проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що замовником у п.1 Розділу ІІІ. та у п.2 Додатку №4 тендерної документації встановлено вимогу щодо «надання учасником, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, оригіналів документів на паперових носіях, що були видані учаснику сторонніми організаціями та завантажені до електронної системи закупівель, як частину тендерної пропозиції учасника. Учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, зобов’язаний надати зазначені документи протягом одного дня з дати надсилання такої вимоги від замовника. У разі, якщо учасник територіально знаходиться за межами м. Вінниця, термін надання оригіналів документів замовнику може бути подовжено, але не повинен перевищувати трьох днів. У разі, якщо на вимогу замовника, учасник не надасть оригінали документів, що вимагалися, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється, як така, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до частини 1 статті 31 Закону».
Також, у п.11 «Інші вимоги» Додатку №2 встановлено вимогу що «учасник, пропозиція якого розглядається, повинен надати зразок товару, який зазначено в його пропозиції (товар, який пропонується до постачання), протягом 4 робочих днів від дати отримання відповідної письмової вимоги замовника (особисто/ поштою/ на електронну адресу). У разі ненадання зразків продукції (товару) у встановлений строк, пропозиція учасника буде дискваліфікована як така, що не відповідає умовам закупівлі. У разі, якщо учасник не надасть зразки товару, або замовником не буде затверджено надісланий зразок (з обґрунтуванням), замовник залишає за собою право відхилити пропозицію учасника».
Водночас, відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Також, частиною першої статті 26 Закону визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, встановлення замовником вимог до учасників щодо надання зразка товару та оригіналів документів на паперових носіях, суперечить частині восьмій статті 12 Закону та частині першій статті 26 Закону.
Крім того, частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій.
Зважаючи на те, що вимоги про надання учасниками торгів оригіналів документів на паперових носіях та зразка товару суперечить нормам Закону, встановлення замовником у тендерній документації вимог щодо відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку з ненаданням оригіналів документів на паперових носіях та зразка товару, суперечить вимогам частини першої статті 31 Закону.
Крім того, відповідно до п.19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Однак, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року №715/34998 (далі – Наказ №710), чим порушено вимоги п.19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якого спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-15 «Закупівля товарів та послуг у одного учасника» не підтверджено.
Період усунення порушень:
01.07.2021 20:09 - 16.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2021 20:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» на Ваш висновок щодо зобов’язань про усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель по закупівлі UA-2021-05-12-011115-b, ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності на суму 468 200 грн. повідомляє наступне:
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» врахував всі зауваження та порушення, зазначені у висновку. Головою тендерного комітету проведено роз’яснювальні роботи з членами тендерного комітету, що недопущення в подальшому внесення вимог у тендерну документацію до учасників, які б порушували частину восьму статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», частину першу статті 26 Закону, п.19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року № 715/34998.
Дата публікації звіту:
02.07.2021 10:29