-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Товар - код CPV 19210000-1 по ДК 021:2015-Натуральні тканини (Тканини різні та вироби з них). (РПЗ- 9.26)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Авраменко Юрій Володимирович, т.05136 – 4-41-93 yu_avramenko@sunpp.atom.gov.ua
Завершена
2 316 371.21
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 23 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 23 000.00 UAH
Номер:
d4a01fbf702740849c57c6313853678b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-16-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2022 00:00
Період моніторингу:
16.05.2022 16:27 - 07.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.05.2022 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-05-12-002007-a 12.05.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПІЛТЕКС», ТОВ «ТЕКСТЕР ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 3 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВП ЮУАЕС ДП НАЕК «Енергоатом» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12 травня 2021 року, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПІЛТЕКС» (далі – ТОВ «ПІЛТЕКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕКСТЕР ЛТД» (далі – ТОВ «ТЕКСТЕР ЛТД»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 30 червня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2021, договір від 14.07.2021 № 53-123-01-21-07025, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 25.05.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.06.2022 18:15 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2022 18:15
Запити/Пояснення
Номер:
83ea5c58961444a3a4da4d3ef5cf8651
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2022 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Натуральні тканини (Тканини різні та вироби з них)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-002007-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів, що підтверджують стан постачання товару (актів приймання-передачі, видаткових накладних, тощо) та здійснення оплати (платіжні доручення, тощо) за договором від 14.07.2021 № 53-123-01-21-07025.
Крім того, надати пояснення щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору враховуючи, що строк постачання товару відповідно до вимог пункту 3.1 розділу 3 договору встановлено до 10.11.2021 та строк дії договору відповідно до пункту 13.1. розділу 13 договору встановлено до 31.12.2022.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4cebfb9346d24f5396d65b81e3fa7785
Назва:
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.05.2022 09:29
Опис:
На ваш запит надаємо копії «Довідки про взаємні розрахунки…», «Видаткових накладних…» та «Реєстру платежів…» - додаються.
Щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору повідомляємо наступне.
Згідно п. 12 частини першої статті 10 Закону, Замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
На момент проведення моніторингу жодна з причин не настала, тому немає підстав для оприлюднення звіту про виконання договору.
Додаток:
Копія «Довідки про взаємні розрахунки…, Видаткових накладних… та Реєстру платежів…» на 10 арк.