• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Картриджі зі стрічкою до лінійно-матричних принтерів: Printronix Р8000/ Printronix P7000, OKI MX 1000

Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Умова надання забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається.

Завершена

554 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 770.00 UAH
Номер: 74dedede2b3b4cb1b28c5acd0c8475e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-22-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 22.07.2021 18:21 - 13.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.07.2021 №315 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г.В. від 22.07.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.07.2021 №315 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7. UA-2021-05-12-000316-a 12.05.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерній пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29.07.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерній пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.05.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» (далі - ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.», учасник -переможець) та Товариства з обмеженою відповідальністю «Інформаційні Авіа Технології», протокол розкриття від 01.06.2021, протоколи засідань тендерного комітету від 07.06.2021 № 0705/2, від 24.06.2021 № 2406/1 та від 30.06.2021 № 3006/1, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2021, договір від 15.07.2021 № 1507, пояснення Замовника з власної ініціативи надані в електронній системі закупівель. Моніторингом питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Так, підпунктом 5.1. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та Додатком 2 до тендерної документації (файл «ТД картріджі.doc») Замовником встановлено кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» який документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; - довідкою про наявність досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), складеної учасником за встановленою формою у Додатку № 2 до тендерної документації. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» відсутня довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), що не відповідає вимогам підпункту 5.1. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 15.07.2021 № 1507. Згідно пояснення Замовника наданого в електронній системі закупівель стосовно даних автоматичних індикаторів ризиків (RISK-2-16 - відмова переможця від підписання договору), що спрацювали, 23.06.2021 Замовником було отримано лист від 22.06.2021 №22/6 від визначеного на той час переможця закупівлі ТОВ «Інформаційні Авіа Технології», в якому переможець повідомив про відмову у підписанні Договору. Згідно наданого пояснення, Замовником на підставі пп. 3, ч.1, ст. 31 Закону було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Інформаційні Авіа Технології» та здійснено розгляд наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, а саме – пропозиції ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг». Таким чином, в ході моніторингу підтверджено автоматичний індикатор ризику RISK-2-16, який спрацював.
Період усунення порушень: 30.07.2021 16:25 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2021 16:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень (висновок моніторингу UA-M-2021-07-22-000060) в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товару № 1507 від 15.07.2021 року з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 06.08.2021 09:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником оприлюднено додаткову угоду від 06.08.2021 № 1 про розірвання договору про закупівлю від 15.07.2021 № 1507.
Дата публікації: 10.08.2021 16:37

Запити/Пояснення