• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м. Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту

Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників можуть бути складені як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає нотаріально завірений переклад цього документа. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 2 до тендерної документації

Завершена

39 830 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 199 150.00 UAH
Номер: d81f26167ad444bda0ed3617ee3f0e90
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-13-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.07.2021 12:31 - 04.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.07.2021 № 228 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-05-11-003501-a 11.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bonkovska.monytoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інстрад Буд»установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 11.05.2021 № 140, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інстрад Буд» (далі – ТОВ «Інстрад Буд»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.06.2021 № 15, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2021, договір підряду від 14.06.2021 № 12/2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 20.07.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до таблиці 1 додатку 2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник установив вимогу про надання учасниками довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до додатку 4). Також відповідно до додатку 4 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше, та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Учасник ТОВ «Інстрад Буд» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.05.2021 № 45/05, в якій зазначив, зокрема, про наявність у користуванні (договір про надання послуг від 04.01.2021 № 63) екскаватора-навантажувача JCB 4CX SITEMASTER та автомобілю КАМАЗ 65115. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Інстрад Буд» міститься договір від 04.01.2021 № 63 щодо надання послуг екскаватором-навантажувачем JCB 4CX SITEMASTER та автомобілем КАМАЗ 65115, укладений ТОВ «Інстрад Буд» з ТОВ «Рост-Автотранс», а також свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ № 142735, відповідно до якого власником екскаватора-навантажувача JCB 4CX SITEMASTER (держ. номер 49400АЕ) є ТОВ «Трансстрой-Днепр», та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серії СХІ № 372695, відповідно до якого власником автомобіля КАМАЗ 65115 (держ. номер АЕ0504ІХ) є Омельченко К.П. Отже, ТОВ «Рост-Автотранс», з яким укладено договір від 04.01.2021 № 63 щодо надання послуг екскаватором-навантажувачем JCB 4CX SITEMASTER та автомобілем КАМАЗ 65115, не є власником зазначених транспортних засобів. Таким чином, учасник ТОВ «Інстрад Буд» не підтвердив наявність у користуванні екскаватора-навантажувача JCB 4CX SITEMASTER та автомобілю КАМАЗ 65115, які зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.05.2021 № 45/05, чим не дотримав вимоги додатку 4 тендерної документації. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Інстрад Буд» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визнав ТОВ «Інстрад Буд» переможцем та уклав з ним договір від 14.06.2021 № 12/2021.
Період усунення порушень: 30.07.2021 17:16 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2021 17:16

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано Позовну заяву від 11.08.2021 до Дніпропетровського окружного адмінстративного суду
Дата публікації: 11.08.2021 11:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради надає заперечення до висновку за результатами моніторингу від 30.07.2021 року. Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником установлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону. Перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності учасників наведено в додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до таблиці 1 додатку 1 тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію в тендерній пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до додатку 4). Згідно із додатком 4 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Учасником ТОВ «Інстрад Буд» в складі тендерної пропозиції надано Договір про надання послуг (виконання робіт) транспортом, технікою і механізмами № 63 від 04.01.2021, укладеним між ТОВ «ІНСТРАД БУД» та ТОВ «РОСТ-АВТОТРАНС», де передбачено, що: за заявкою Замовника Виконавець надає послуги (виконує роботи) на обʼєктах замовника транспортом і механізмами, які зазначені у договорі. Отже ТОВ «ІНСТРАД БУД» не використовує зазначену техніку, а лише замовляє послугу (роботу) та оплачує її згідно з умовами договору. Цей факт свідчить про те, що у разі необхідності ТОВ «ІНСТРАД БУД» зможе забезпечити необхідні заходи для виконання робіт за основним договором щодо виконання робіт з капітального ремонту тобто, учасник може підтвердити наявність матеріально-технічної бази для виконання робіт зокрема договором про надання послуг. ТОВ «ІНСТРАД БУД» долучив до своєї тендерної пропозиції такий договір, оформлений згідно з вимогами Цивільного та Господарського кодексів України щодо взаємовідносин між субʼєктами господарювання. Підстави перебування техніки у користуванні ТОВ «РОСТ-АВТОТРАНС» не можуть будь-яким чином вплинути на виконання умов договору № 63 від 04.01.2021, так як відносини ТОВ «РОСТ-АВТОТРАНС» з іншими юридичними та/або фізичними особами не стосуються договірних відносин між ТОВ «ІНСТРАД БУД» та ТОВ «РОСТ-АВТОТРАНС». Замовник не згодний з твердженнями наведеними у висновку та вважає, що вказані твердження носять суб’єктивний характер та є такими, що не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 05.08.2021 14:02

Запити/Пояснення