• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо автомобільне: Бензин А95, Бензин А92, Дизельне паливо

Торги не відбулися

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер: 38add5553eab4768aa2fc4d66ed1b329
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-14-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.05.2021 14:31 - 05.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.05.2021 Одеса № 252 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідні записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.05.2021 та в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 14.05.2021. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 252 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 24 UA-2021-05-09-000139-a 09.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17, пунктів 2, 17 та 19 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходи щодо внесення відповідних зміни до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр соціально-значущих хвороб» Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 07.05.2021 № 40). Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, (далі – Наказ № 710) про затвердження переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу встановлено, що Замовником на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД не зазначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону. На порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону у ТД не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Період усунення порушень: 18.05.2021 15:38 - 02.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2021 15:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Держаудитслужби до Тендерної документації внесені відповідні зміни, зокрема: - внесені зміни до переліку формальних помилок для приведення у відповідність до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710; - визначено спосіб документального підвтердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстваи, передбаченої частиною другою статті 17 Закону "Про публічні закупівлі"; - зазначено посаду посадової особи замовника, що уповноважена здійчнювати зв'язок з учасниками. Нова редакція тендерної документації та Перелік внесених змін опубліковані через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту: 24.05.2021 13:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 25.05.2021 09:14