-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реставрація пам’ятки архітектури національного значення дерев’яної церкви Св. Онуфрія (ох. № 1342) у м. Буськ Львівської області» (1680р.) (характер робіт - реставрація)
Завершена
6 256 186.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 280.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 280.93 UAH
Номер:
c29a13c26d87497ba4095bef4cfc5aba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-16-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.12.2021 00:00
Період моніторингу:
16.12.2021 11:36 - 12.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.12.2021 № 716
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.12.2021 № 716
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-05-07-002485-a 07.05.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 та частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами моніторингу встановлено порушення частини третьої статті 180 Господарського кодексу України та статті 638 Цивільного кодексу України.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади» здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 07.05.2021 року № 21, тендерну пропозицію Підприємства об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» (далі – Переможець), протокол визначення переможця від 31.05.2021 №30, повідомлення про намір укласти договір від 31.05.2021, договір від 16.06.2021 № 30, додаткові угоди до договору від 16.06.2021 №1 та від 21.12.2021 № 2, відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 21.12.2021 та від 29.12.2021.
Перевіркою відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю із обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, аналізом документів встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
Крім того, аналізом документів встановлено, що проект договору та укладений договір між Замовником та Переможцем не містять терміну дії договору.
Згідно з частиною першою статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Згідно з частиною третьою статті 180 Господарського кодексу при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити, зокрема, строк дії договору.
Однак, договір від 16.06.2021 № 30 не містить строку дії.
Отже, виходячи з вищевказаного, Замовник порушив частину третю статті 180 Господарського кодексу України, статтю 638 Цивільного кодексу України, що є порушенням частини першої статті 41 Закону № 922-VIII
Період усунення порушень:
14.01.2022 08:37 - 29.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2022 08:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-05-002485-a від 14 січня 2022 року Департаментом архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної адміністрації підготовано та надіслано для підписання проект додаткової угоди про розірвання договору № 22 від 16.06.2021 року "Реставрація пам’ятки архітектури національного значення дерев’яної церкви Св. Онуфрія (ох. № 1342) у м. Буськ Львівської області» (1680р.) (характер робіт - реставрація)".
Після підписання Сторонами додаткової угоди про розірвання договору № 22 від 16.06.2021 року, її буде опубліковано в системі PROZORRO в найкоротші терміни.
Проект додаткової угоди про розірвання договору на 2-х аркушах додаємо.
Дата публікації звіту:
11.02.2022 17:21
Запити/Пояснення
Номер:
f25ebc731a944d04a80571168a608fe9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2021 13:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Департаментом архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cc2284eb56374580923780605c563ca9
Назва:
Надаємо пояснення
Дата опублікування:
21.12.2021 15:47
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні характеристики предмета закупівлі визначено виходячи із розробленої проєктно-кошторисної документації.
Якісні характеристики предмета закупівлі: відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, згідно розробленої проєктно-кошторисної документації.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення / очікуваної вартості закупівель.
Очікувану вартість процедури закупівлі визначено виходячи із розробленої проєктно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно рішення Львівської обласної ради від 16 березня 2021 року № 90 «Про затвердження використання бюджетних коштів на 2021 рік Програми «Охорона, збереження і популяризація історико-культурної спадщини у Львівській області на 2021-2025 роки».
Посилання на сторінку веб-сайту Львівської обласної державної адміністраціх на якому оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://loda.gov.ua/arh_zvity_plany
Номер:
03b3e451eb634350831f4cfa7e0144c8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2021 11:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2021 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 21.12.2021 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 17.12.2021 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.