• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Категорія Замовника - відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"; Місцезнаходження: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г". Мова, якою повинна подаватись тендерна пропозиція - українська.

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Номер: 8de826bd705244829d00f25abb402b9b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-11-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 11.06.2021 14:24 - 07.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 11.06.2021 № 382 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 11.06.2021 № 382 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 4 UA-2021-05-07-006193-b 07.05.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 265-15-33, innamonarch@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатом аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення статті 22 Закону під час розроблення тендерної документації, врахувати виявлені порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону щодо ненадання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Славутський центр первинної медико-санітарної допомоги» Славутської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.04.2021 № 11, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.05.2021, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Бурденюка Юрія Семеновича, протокол засідання тендерного комітету від 31.05.2021 № 15, повідомлення про намір укласти договір від 31.05.2021, договір постачання від 11.06.2021 № 74 (далі – Договір), запит Замовнику на пояснення від 14.06.2021. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону розроблення та затвердження переліку формальних помилок належить до основних функцій Уповноваженого органу. Згідно пункту 19 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Під час моніторингу постала потреба в отриманні пояснення від Замовника, про що опубліковано запит від 14.06.2021, проте в порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовник не оприлюднив відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, чим недотримав терміну (три робочих дні з дня оприлюднення запиту). Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 14.06.2021 надано через електронну систему закупівель запит про надання відповідних пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Однак, станом на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (18.06.2021) Замовник не надав відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності через електронну систему закупівель, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 18.06.2021 15:21 - 07.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2021 15:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо моніторингу закупівлі № UA-2021-05-07-006193-b можемо повідомити наступне. Так, відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником розроблено та оприлюднено через електронну систему закупівель тендерну документацію за предметом закупівлі код ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні). Тендерний комітет під час розгляду пропозиції Учасників та прийняття відповідних рішень дотримується вимог щодо не відхилення тендерних пропозицій Учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710. Під час розробки тендерної документації та відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником було зазначено певний перелік (приклад) формальних (несуттєвих) помилок відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710, які можуть бути допущені Учасниками та при допущені яких не можуть слугувати для відхилення пропозиції Учасника. Відповідна інформація міститься у абз.4 п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Замовником під час розробки тендерної документації дотримано вимог п.19 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме, посеред інших вимог у тендерній документації зазначаються такі відомості: п.19 опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тобто, Замовником дотримано вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» підчас розробки та проведення процедури закупівлі № UA-2021-05-07-006193-b за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) щодо зазначення прикладу формальних (несуттєвих) помилок відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710, що у свою чергу спростовує твердження про недотримання Замовником п.19 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, на підтвердження вказаного та з дотриманням вимог Переліку формальних помилок, затверджених Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710, посеред інших встановлених вимог тендерної документації, Замовником обрано переможця закупівлі, що оформлено відповідним рішення/протоколом тендерного комітету. Повідомляємо та гарантуємо, що у майбутньому під час розробки тендерної документації Замовник буде зазначати весь перелік формальних помилок посеред того, що зазначений у даній тендерній документації який затверджений Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710, що буде міститися у відповідному розділі тендерної документації. Проте, повторно наголошуємо, що тендерний комітет під час розгляду пропозиції Учасників та прийняття відповідних рішень дотримується вимог щодо не відхилення тендерних пропозицій Учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок відповідно до Переліку формальних помилок що містить тендерна документація та які затверджені Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710.
Дата публікації звіту: 22.06.2021 09:24

Запити/Пояснення