-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Торги відмінено
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
a5554f9ab5a14e19871893ae1e726d20
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-04-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2021 00:00
Період моніторингу:
04.06.2021 14:33 - 30.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2021 № 367
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.06.2021 № 367.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-06-009926-c, 06.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону, встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону.
За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час моніторингу Замовником відмінено торги, про що опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель 11.06.2021.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Навчального центру Національної гвардії України (військова частина 3007) (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-06-009796-c), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.05.2021, протокол № 22, оголошення про проведення відкритих торгів; протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТзОВ «Сучасна інженерія», протокол засідання тендерного комітету від 31.05.2021 № 29; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем торгів пропозицію ТзОВ «Сучасна інженерія» на виконання Вимоги про усунення невідповідностей, опубліковані після аукціону пропозицію ТзОВ «Сучасна інженерія», як переможцем торгів, документи на виконання вимог статті 17 Закону.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи Замовника Лопадчака Олега Олеговича (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію, зокрема: перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Водночас, вимога про усунення невідповідностей, опублікована Замовником, містить перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, проте відсутній перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином, на порушення частини 16 статті 29 Закону Замовником у вимозі про усунення невідповідностей, опублікованої Замовником відсутній перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Період усунення порушень:
16.06.2021 12:08 - 03.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2021 12:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом 11.06.2021 (протокол №32) закупівля UA-2021-05-06-009926-c «Послуга з поточного ремонту та технічного обслуговування резервуару РВС-750м.куб.» ДК 021:2015: 50510000 – 3 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів опублікованої відмінена.
Дата публікації звіту:
22.06.2021 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
0f8fbc2dd4e94144aaf3588d453f4cbe
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.06.2021 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-19-003658-a, яка проводилася Навчальним центром Національної гвардії України (військова частина 3007) (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи замовника.
Водночас, після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, протокол розгляду) накладено не кваліфікований електронний підпис, а удосконалений електронний підпис.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1) З яких причин на завантажені Замовником документи (протоколи розгляду, договори підряду, додаткові угоди) накладено не кваліфікований електронний підпис, а удосконалений електронний підпис?
Згідно частини 16 статті 29 Закону № 922 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію, зокрема: перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Водночас, у вимозі про усунення невідповідностей, опублікованої Замовником відсутній перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2) З яких причин у вимозі про усунення невідповідностей, опублікованої Замовником відсутній перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей?
Згідно Додатку 2 тендерної документації для підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник має надати довідку в довільній формі, складену в табличній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Крім цього, надати підтверджуючі документи про право власності та/або право користування разом з реквізитами договорів оренди/надання послуг на наявне обладнання та матеріально-технічну базу для забезпечення виконання предмету закупівлі
Для підтвердження вищезазначеного учасником торгів ТзОВ «Сучасна інженерія» надано уточнену довідку щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 28.05.2021 № 03-25, в якій зазначено, що ТзОВ «Сучасна інженерія» орендує кран автомобільний 16 т, кран мостовий однобалковий 3,2 т, а також виробничий цех за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Хриплинська, 41 А, площею 650 кв.м.
Водночас, згідно наданих на підтвердження права користування зазначеної у довідці матерільно-технічної бази, договорів оренди, ТзОВ «Сучасна інженерія» згідно договору від 02.04.2021 № 1/2021 орендує в ТзОВ «Агентство по впровадженню спеціальних програм» автомобіль вантажний вантажопідйомністю до 10 т та кран автомобільний вантажопідйомністю до 25 т.
Крім цього, згідно п. 5.1 зазначеного договору передача техніки відбувається за актом приймання-передавання, проте такий акт в складі тендерної пропозиції ТзОВ «Сучасна інженерія» відсутній
Також, згідно договору суборенди від 03.08.2020 № 01/08 ТзОВ «Сучасна інженерія» орендує в ТзОВ «Оффіс» виробничий цех за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Хриплинська, 41 А, площею 600 кв.м., хоча в довідці від 28.05.2021 № 03-25 зазначено про оренду виробничого цеху площею 650 кв.м.
Згідно частини 15 статті 29 Закону № 922 замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3) Чи звертався Замовник за підтвердженням інформації, наданої учасником ТзОВ «Сучасна інженерія», до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції?
Згідно Додатку 2 тендерної документації для підтвердження наявність у учасника працівників (фахівців) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, де зазначити: працівники, які будуть залучатися до виконання робіт, з посвідченнями про проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки; наявність зварників не нижче 5-го розряду атестованих в установленому порядку. Надати копії кваліфікаційних документів завірених мокрою печаткою.
Водночас, в складі тендерної пропозиції ТзОВ «Сучасна інженерія» відсутнє посвідчення про проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки головного інженера Гатича М.І та слюсара-ремонтника Савчука А.П., а також копії кваліфікаційних документів завірених мокрою печаткою електрогазозварників 6-го розряду Домбровецького Я.В. та Мандзюка В.О.?
Також, згідно підпункту 17 пункту 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна містити, в тому числі дозвіл та ліцензію на провадження певного виду діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством: дозвіл на виконання робіт у ємностях; наявність у виконавця робіт атестованого зварювальника для проведення ремонту резервуару.
Водночас, зазначені дозволи в складі тендерної ТзОВ «Сучасна інженерія» пропозиції відсутні.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4) Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТзОВ «Сучасна інженерія», як таку, що не відповідала кваліфікаційним вимогам та іншим вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
5e07970a586d4b10a971b0570fd324cf
Назва:
Надання пояснень на запит Західного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
10.06.2021 17:35
Опис:
Надаємо відповідь та пояснення через електронну систему закупівель на запит ID моніторингу: UA-M-2021-06-04-000062 Західного офісу Держаудитслужби (Львівська обл.) від 07.06.2021р. щодо предмету закупівлі «Послуга з поточного ремонту та технічного обслуговування резервуару РВС-750м.куб.» - ДК 021:2015: 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів.
Питання: З яких причин на завантажені Замовником документи (протоколи розгляду, договори підряду, додаткові угоди) накладено не кваліфікований електронний підпис, а удосконалений електронний підпис?
Відповідь: Після внесення інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, протоколи розгляду) по закупівлі предмету закупівлі «Послуга з поточного ремонту та технічного обслуговування резервуару РВС-750м.куб.» - ДК 021:2015: 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (UA-2021-05-06-009926-c) уповноваженою особою накладено кваліфікований електронний підпис. В зв’язку з технічними причинами, кваліфікований електронний підпис було зчитано з незахищеного носія інформації.
Питання: З яких причин у вимозі про усунення невідповідностей, опублікованої Замовником відсутній перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей?
Відповідь: В описі вимоги про усунення недоліків від 28.05.2021р., п.п.1,2,3 зазначено перелік недоліків, які необхідно усунути учаснику, з одночасним посиланням на відповідні пункти Додатку 2 тендерної документації та порівнянням інформації та документації наданої учасником згідно вимог Додатку 2.
Питання:Чи звертався Замовник за підтвердженням інформації, наданої учасником ТзОВ «Сучасна інженерія», до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції?
Відповідь:Згідно наданої ТзОВ «Сучасна Інженерія» уточненої довідки, щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 28.05.2021 № 03-25, в якій зазначено, що ТзОВ «Сучасна Інженерія» орендує кран автомобільний 16 т, кран мостовий однобалковий 3,2 т, а також виробничий цех за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Хриплинська, 41 А, площею 650 кв.м.
В підтвердження даної довідки ТзОВ «Сучасна Інженерія» надало договір суборенди від 03.08.2020 № 01/08 між ТзОВ «Сучасна Інженерія» та ТзОВ «Оффіс» щодо оренди частини металевого цеху за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Хриплинська, 41 А. Оскільки в договорі оренди вказано про оренду 600м.кв., а в довідці ТзОВ «Сучасна інженерія» зазначено інформацію про 650м.кв., 31.05.2021р. було зроблено звернення в телефонному режимі до керівника ТзОВ «Сучасна Інженерія», який повідомив, що при заповненні довідки допущено механічну помилку, а на даний час виправити її в завантажених документах технічно не має можливості.
В підтвердження наявності автомобіля та крана, учасником надано договір від 02.04.2021 № 1/2021 про оренду в ТзОВ «Агентство по впровадженню спеціальних програм» автомобіля вантажного вантажопідйомністю до 10 т та крана автомобільного вантажопідйомністю до 25 т. Згідно п.1.1.1 даного договору техніка передається орендарю після оформлення окремого замовлення на кожний окремий випадок оренди з вказанням терміну оренди та місця виконання робіт. На час подачі учасником даних документів та на даний час, в значенні даного пункту договору такий випадок у орендаря ще не настав, оскільки договір про надання «Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування резервуару РВС-750м.куб.» між Навчальним центром Національної гвардії України та ТзОВ «Сучасна Інженерія» не підписаний.
Враховуючи інформацію в договорах та пояснення керівника ТзОВ «Сучасна Інженерія» про допущення механічної помилки в довідці про оренду 650м.кв. та той факт, що роботи будуть проводиться із залученням обладнання та механізмів на території військового містечка №7 за адресою Львівська область м.Золочів, вул. Вороняцька,29, тендерний комітет, крім звернення до ТзОВ «Сучасна Інженерія», до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції не звертався.
Питання:Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТзОВ «Сучасна Інженерія», як таку, що не відповідала кваліфікаційним вимогам та іншим вимогам тендерної документації?
Відповідь. Відповідно до дозволу Державної служби з питань охорони праці №134.20.26 від 25.08.2020р. ТзОВ «Сучасна Інженерія» дозволяється виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме газонебезпечні роботи та роботи у вибухонебезпечних зонах. Відповідно до Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства про з питань охорони праці зареєстрованої у журналі обліку об’єктів господарювання у територіальному органі Дежпраці 15.06.2020року за номером 1016 підтверджено відповідність матеріально-технічної бази під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах) – п.2 Декларації.Крім цього, в даній Декларації зазначено, що усі працівники, які працюють в ТзОВ «Сучасна Інженерія» проходять відповідні інструктажі.В уточненій довідці про кваліфікацію працівників №03-26 від 28.05.2021р. ТзОВ «Сучасна Інженерія» вказала про наявність електрогазозварників 6-го розряду Домбровецького Я.В. та Мандзюка В.О. На підтвердження даної інформації надала посвідчення зварників №Ві1/20-10-8, №Ві1-20-10-10 видане Українським атестаційним комітетом зварників на ім’я Домбровецького Я.В. та №Ві1/20-10-9, №Ві1/20-10-11 видане Українським атестаційним комітетом зварників на ім’я Манзюк В.О. Згідно даних посвідчень, Домбровецький Я.В. та Мандзюк В.О. допущенні до ручного дугового зварювання металевим (плавким) електродом в активних газах трубопроводів пара та гарячої води, посудини що працюють під тиском парових та водогрійних котлів, металоконструкцій вантажопідйомних кранів, металевих конструкційних будівель та до ручного дугового зварювання трубопроводів пара та гарячої води, посудини що працюють під тиском парових та водогрійних котлів, металоконструкцій вантажопідйомних кранів, металевих конструкційних будівель. ТзОВ «Сучасна Інженерія» в підтвердження наявності у працівників, які будуть залучатися до виконання робіт надало копії завірених мокрою печаткою посвідчень про проходження електрогазозварником Домбровецьким Я.М. та виконавцем робіт Сергуніним О.М. навчання про перевірку знань згідно Закону України «Про охорону праці» та інших нормативних актів, Правил пожежної безпеки.
ТзОВ «Сучасна Інженерія» запропонувала найбільш економічну вигідну тендерну пропозицію у закупівлі послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування резервуару РВС-750м.куб та надала підтверджуючі документи про відповідність кваліфікаційним вимогам та іншим вимогам тендерної документації, враховуючи допущення механічної помилки в Довідці про наявність МТБ в ТзОВ «Сучасна Інженерія» щодо зазначення орендованої площі виробничого приміщення площею 650м.кв. тендерним комітетом 31.05.2021р. було прийнято рішення про підтвердження переможця у відкритих торгах по закупівлі предмету закупівлі «Послуга з поточного ремонту та технічного обслуговування резервуару РВС-750м.куб.» - ДК 021:2015: 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (UA-2021-05-06-009926-c) ТОВ «СУЧАСНА ІНЖЕНЕРІЯ» з ціновою пропозицією 943000грн. та направлено повідомлення про намір укласти договір.
Враховуючи інформацію викладену у Вашому запиті, з метою більш якісного проведення процедури закупівлі за принципами здійснення публічних закупівель та не допущення порушення законодавства про закупівлі, попередньо тендерним комітетом Навчального центру Національної гвардії України в/ч3007 узгоджено про прийняття рішення про скасування закупівлі «Послуга з поточного ремонту та технічного обслуговування резервуару РВС-750м.куб.» - ДК 021:2015: 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів(UA-2021-05-06-009926-c) після періоду оскарження рішення про визначення переможця, в зв’язку з тим, що регламент роботи системи не дозволяє скасувати закупівлю під час періоду оскарження.